Ik???

Beide? ja beide!
Moderator: Moderators
Als je zelf zegt 1 wens, hoe kun je dan 2 mensen willen zijn?~~**~~ schreef:Als je een nou een wens zou mogen doen, wie zou je dan willen zijn?
Ik???
Beide? ja beide!
Violet, wil gewoon een elf zijn, geslachtloos, een elf zoals op mijn schouderblad......Violet Skye schreef:Als je zelf zegt 1 wens, hoe kun je dan 2 mensen willen zijn?~~**~~ schreef:Als je een nou een wens zou mogen doen, wie zou je dan willen zijn?
Ik???
Beide? ja beide!
Cool. Maar dan zit je wel in het verkeerde traject...~~**~~ schreef:Violet, wil gewoon een elf zijn, geslachtloos, een elf zoals op mijn schouderblad......Violet Skye schreef:Als je zelf zegt 1 wens, hoe kun je dan 2 mensen willen zijn?~~**~~ schreef:Als je een nou een wens zou mogen doen, wie zou je dan willen zijn?
Ik???
Beide? ja beide!
Ik doe beide, over een tijdje laat ik mijn oren aanpassen.Violet Skye schreef:Cool. Maar dan zit je wel in het verkeerde traject...~~**~~ schreef:Violet, wil gewoon een elf zijn, geslachtloos, een elf zoals op mijn schouderblad......Violet Skye schreef: Als je zelf zegt 1 wens, hoe kun je dan 2 mensen willen zijn?
Mijn rlt zit erop, ik sta op de wachtlijst. Die duurt tussen de 6 en 10 maanden, afhankelijk van waar je geopereerd wordt. Verder weet ik niks.~~**~~ schreef: Trouwens, weet je al een datum dat jij ook aangepast wordt?
Spannend, hopelijk snelViolet Skye schreef:Mijn rlt zit erop, ik sta op de wachtlijst. Die duurt tussen de 6 en 10 maanden, afhankelijk van waar je geopereerd wordt. Verder weet ik niks.~~**~~ schreef: Trouwens, weet je al een datum dat jij ook aangepast wordt?
Je krijgt het ondertussen nog druk genoeg, de tijd zal voorbij vliegen.~~**~~ schreef: Spannend, hopelijk snel
Ik heb net mijn eerste maand er op zitten, nog 'even' te gaan.