UGG-laarzen
Moderator: Moderators
UGG-laarzen
Waarschijnelijk kennen jullie ze wel. UGG-laarzen. Laarzen van schapenvacht of bij de klonen, imitaties en stijlpikkers soms zelfs van plastic
Ik vind ze niet mooi en er hangt teveel een trendy luchtje eraan. Over een paar jaar is het niet meer hip. Denk aan het crocoleer en je hebt hetzelfde idee. Maar de hippe meiden lopen ermee rond.
Uiteraard zijn ze wel practisch, maar of dat ook na een regenbui zo is?
Jullie mening graag, lieverds
Ik vind ze niet mooi en er hangt teveel een trendy luchtje eraan. Over een paar jaar is het niet meer hip. Denk aan het crocoleer en je hebt hetzelfde idee. Maar de hippe meiden lopen ermee rond.
Uiteraard zijn ze wel practisch, maar of dat ook na een regenbui zo is?
Jullie mening graag, lieverds
Laatst gewijzigd door Josette op zo sep 26, 2004 0:48, 1 keer totaal gewijzigd.
liefs, Josette
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Josette, nou, ik moet ze nie hebben, draag bijna alleen maar kisten met of zonder stalen neuzen, lekker praktisch, passen bij al mijn outfits, kan dus op je poll helaas niet antwoorden, je bent de polloptie 'Nee, heb ik niet' en 'Nee, wil ze ook niet' vergeten
Groetjes Mara
Groetjes Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Bij "Nee heb ik niet", dan kun je stemmen onder "Ik wil ze dolgraag hebben maar heb ze niet".Mara W. schreef:(..) je bent de polloptie 'Nee, heb ik niet' en 'Nee, wil ze ook niet' vergeten
En de derde duidelijke optie is "Afschuwelijk" Ik weet dan wat je bedoelt. Die UGG-laarzen zijn ook lelijk.
Dank Mara
liefs, Josette
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Bij deze mijn stem, ik vind ze dus voor me zelf erg afschuwlijk, zou ze never nooit willen loop nog liever blotevoets
Liefs Mara
Liefs Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Re: UGG-laarzen
Ik ken ze niet, heb je er misschien een plaatje van?Josette schreef:Waarschijnelijk kennen jullie ze wel. UGG-laarzen. Laarzen van schapenvacht of bij de klonen, imitaties en stijlpikkers soms zelfs van plastic
Groetjes,
Annegreet
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
- Caroline B
- dagelijks aanwezig
Even aan een expert gevraagd (mijn vriendin, die al een paar heeft en nog een paar in bestelling): "ugs zijn zo hip omdat ze zo lelijk zijn, en daardoor weer mooi worden. Bovendien zitten ze heerlijk door een speciale binnenzool, waardoor het als een slof aanvoelt". Ook haar collega en diverse van haar vriendinnen staan op de wachtlijst voor een paar (er is een wachtlijst ja, van enkele maanden tot een jaar).
Nu moet ik ook zeggen dat deze meiden een heel stuk 'hipper' zijn dan verreweg de meeste dames hier op de site. Als ik bijvoorbeeld sommige foto's hier zie, en dan de positieve reacties daarop, denk ik echt dat we kunnen spreken van een verschil in kleding smaak. Want hoeveel 'echte' meiden denk je dat er lak-kleding dragen? Of veel te korte rokjes terwijl ze de 40 al ruim gepasseerd zijn? Geeft allemaal niet, maar ik denk dat het genoeg zegt: Ugs (inderdaad, afgeleid van ugly, komt uit Australie, gemaakt van schapenvacht) zijn kennelijk te trendy voor ons (want ook mij zul je vooralsnog niet in deze dingen zien, al sluit ik niets uit: heb wel vaker pas later het 'licht' gezien). Komt misschien ook omdat ze nogal grof zijn, wat misschien niet past bij ons beeld van vrouwelijkheid?
Voor de duidelijkheid: ik mag de Ugs dan misschien niet echt mooi vinden, maar nog altijd veel mooier dan het meeste wat ik hier op foto's gedragen zie.
Nu moet ik ook zeggen dat deze meiden een heel stuk 'hipper' zijn dan verreweg de meeste dames hier op de site. Als ik bijvoorbeeld sommige foto's hier zie, en dan de positieve reacties daarop, denk ik echt dat we kunnen spreken van een verschil in kleding smaak. Want hoeveel 'echte' meiden denk je dat er lak-kleding dragen? Of veel te korte rokjes terwijl ze de 40 al ruim gepasseerd zijn? Geeft allemaal niet, maar ik denk dat het genoeg zegt: Ugs (inderdaad, afgeleid van ugly, komt uit Australie, gemaakt van schapenvacht) zijn kennelijk te trendy voor ons (want ook mij zul je vooralsnog niet in deze dingen zien, al sluit ik niets uit: heb wel vaker pas later het 'licht' gezien). Komt misschien ook omdat ze nogal grof zijn, wat misschien niet past bij ons beeld van vrouwelijkheid?
Voor de duidelijkheid: ik mag de Ugs dan misschien niet echt mooi vinden, maar nog altijd veel mooier dan het meeste wat ik hier op foto's gedragen zie.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.