Voor het eerst...
Moderator: Moderators
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Voor het eerst...
Wat voor een heleboel mensen hier heel gewoon is, heb ik vandaag voor het eerst gedaan. Ik ben vandaag voor het eerst als Lisa gaan winkelen. Ik heb veel langer het voornemen gehad, maar steeds weer stuitte ik op weerstand van mijn vrouw, omdat ze bang was dat men mij zou zien bij vertrek of bij terugkomst. En onze buren mogen het niet weten.
Maar vandaag was een druilerige dag, en was de risico klein dat iemand buiten zou staan en mij zien. Dus met een aubergine trui, stretch spijkerbroek over enkellaarsjes en een dagmakeup, ben ik in de auto gestopt en naar een stad in de buurt gereden om te gaan winkelen. Alleen.
Ik hoef jullie niks te vertellen -- het liep zonder problemen. Niemand die er raar van opkeek. Je werd vriendelijk door iedereen geholpen. Maar wat een lekker gevoel is dat, om gewoon als vrouw tussen de andere vrouwen door de rekken te snuffelen.
Niks gekocht. Dat hoefde ook niet, want al het plezier in gewoon winkelen was al genoeg.
Lisa
Maar vandaag was een druilerige dag, en was de risico klein dat iemand buiten zou staan en mij zien. Dus met een aubergine trui, stretch spijkerbroek over enkellaarsjes en een dagmakeup, ben ik in de auto gestopt en naar een stad in de buurt gereden om te gaan winkelen. Alleen.
Ik hoef jullie niks te vertellen -- het liep zonder problemen. Niemand die er raar van opkeek. Je werd vriendelijk door iedereen geholpen. Maar wat een lekker gevoel is dat, om gewoon als vrouw tussen de andere vrouwen door de rekken te snuffelen.
Niks gekocht. Dat hoefde ook niet, want al het plezier in gewoon winkelen was al genoeg.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Re: Voor het eerst...
Heeft zo'n druilerige dag toch nog z'n voordelen! Gefeliciteerd!Lisa met een S schreef:Maar vandaag was een druilerige dag, en was de risico klein dat iemand buiten zou staan en mij zien. [...]
Ik hoef jullie niks te vertellen -- het liep zonder problemen. Niemand die er raar van opkeek.
Groetjes,
Frederique
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Nou, ik dacht altijd dat je altijd of vaker als Lisa loopt, want je ziet op je avatar erg overtuigend uit, echt wel! Compliment
xmarax
xmarax
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Achzo, tjaaaahhh, ze willen jou als man natuurlijk, begrijpelijk!! Ergens heeft je vrouw ja ook voor jou als man gekozen zeker, is nu moeilijk buiten carneval of gelegenheden, het te aanvaarden, denk ik me zo!
Maarja, je wilt niet helemaal om, ik ben mijn grote lief daarom verloren, is best k*t hoor, zoiets
Het stomme aan de hele zaak is, ik kan me niet vrijmaken voor iets nieuws, het is echt een vloek, mijn ex spookt nog steeds door mijn dromen en gedachtjes, ook is al 2 1/2 jaar schluss
Kacke wah!!??!!
XmaraX
Maarja, je wilt niet helemaal om, ik ben mijn grote lief daarom verloren, is best k*t hoor, zoiets
Het stomme aan de hele zaak is, ik kan me niet vrijmaken voor iets nieuws, het is echt een vloek, mijn ex spookt nog steeds door mijn dromen en gedachtjes, ook is al 2 1/2 jaar schluss
Kacke wah!!??!!
XmaraX
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Re: Voor het eerst...
Hoi Lisa, ik betwijfel of het voor een heleboel mensen op dit forum heel gewoon is. Uit verhalen van andere T's (op de T&T avonden) krijg ik de indruk dat het al een drempel is om als man te winkelen in dameszaken, laat staan 'en femme'.Lisa met een S schreef:Wat voor een heleboel mensen hier heel gewoon is, heb ik vandaag voor het eerst gedaan. Ik ben vandaag voor het eerst als Lisa gaan winkelen.
Maar ik vind het heel leuk om te vernemen dat het jou zo goed is vergaan. Dat moet echt een overwinning zijn geweest!
Liefs,
Richelle
Je leeft maar één keer; doe het goed!