Style.............
Moderator: Moderators
-
- ff weer wat posten
Style.............
.........................................
Laatst gewijzigd door Adriana Tol op wo nov 17, 2004 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Het antwoord is driewerf neen.adriana1 schreef:Draagt een directeur bij voorkeur kleding van een zakenvrouw ?
Al was het maar dat het geen gezicht zou zijn als ik door de stad zou moeten lopen in een zusterjurkje.

Nathalie en mijn mannelijke alter ego zijn qua stijl totaal verschillend. Dat geldt eveneens voor een aantal karaktertrekjes vreemd genoeg.

<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
-
- ff weer wat posten
....................................
Laatst gewijzigd door Adriana Tol op wo nov 17, 2004 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- ff weer wat posten
............................
Laatst gewijzigd door Adriana Tol op wo nov 17, 2004 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- ff weer wat posten
.........................................
Laatst gewijzigd door Adriana Tol op wo nov 17, 2004 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- mireille
- Eredivisie
Kwa muzieksmaak zit ik van The Deftones tot en met Radiohead (met van alles er tussendoor van alle tijden) dus ik beschouw me wel als een redelijke muzikale omnivoor. En ja ik probeer wel eens gitaar te spelen.
Kwa stijl ga ik ook van casual tot elegant gekleed (om het maar weer even on topic te krijgen)
Kwa stijl ga ik ook van casual tot elegant gekleed (om het maar weer even on topic te krijgen)

Oe, gaan we het over muziek hebben? Dat heb ik het liefst zwaar en melancholisch. Kippevel wil ik er van krijgen, een vuur moet er branden. Het moet echt en gemeend zijn. Ik wil de pijn kunnen voelen en het verlangen kunnen horen. Muziek is emotie. Dat wil ik er in terug vinden. Soms is dat bruut beuken, keiharde metal en soms is het heel kwetsbaar, schrijnende violen en cello's. Nooit is het top 40.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.