xmarax
Moderator: Moderators
Nou geld afschaffen!! Wel makkelijk hoor als je effe een pakkie koffie moet gaan halen voor mijn dagelijkse caffeïne shotje. Maar oké de euro is maar relatief en maakt je er ook niet gelukkiger erop. Mijn ouders zijn rijke(lijk) bedeeld. Één voordeel ze blijven heerlijke boerenpummels en met de mentaliteit: "als je wat wil werk je zelf er maar voor".Mara schreef:Kunnen we maar beter Geld afschaffen, het verandert de mensen, niet na het goeie![]()
Mara
Een vriendin van me vroeg zich een tijdje iets af wat net even iets anders is, maar er denk ik wel een verband mee heeft.Carola-Voorvelt schreef: (...)Ik val voor beiden, maar toch krijg ik sterk de indruk,dat steeds meer mensen het steeds moeilijker vinden om een geschikte partner te vinden. En ik vraag me af waar dat nu precies aan ligt.
(...)
Precies zoals bij mij dus. Best raar.linda rutten schreef:Wat mij betreft, ik val voor 100% op mannen.
Wel raar eigenlijk, ben vroeger wel getrouwd geweest, maar ervaar dit meer als een samenwonen met een goede vriendin.
Heb vroeger ook geexperimenteerd met mannen (homo), doch dit was ook helemaal niet mijn ding.
Ik sta ervoor open, maar het moet gewoon klikken! Ik zoek een mens waar ik verlieft op raak en dat kan ik alleen op de mens zelf en daar maakt het maar niet uit wat er eraan hangt of niet, maar als de gender maar ietwat of volledig van de vrouwelijke kant is!Lisa met een S schreef:Een vraag aan de transen die op vrouwen vallen: hoe staan jullie tegenover een relatie met een andere trans, zowel pre- of post-op?
Lisa