Euhm... even denken, oh ja, 1 van mijn favorieten als kind: Pluk van de Petteflet

Moderator: Moderators
Pokytje schreef:Was die Tubgirl echt nodig? Ik ging net slapen. Yakkes --> nachtmerrie verzekerd
Dat ie onsmakelijk is, dat ben ik met jullie eens, maar ja, je was gewaarschuwd.Joanne schreef:Hehehe ik moet toegeven dat ik niet snel vies ben van iets maar dit vond ik ook niet echt smakelijk. Ondanks de waarschuwing toch gekeken terwijl ik net met mijn broodje kaas zat. Doe ik dus maar niet meer
Tada... een foto van Reid afkomstig van http://www.zeilvracht.nl/strontrace/str ... index.htmlEvelieneke schreef:de Strontrace, graag een foto van Reid
Evelien.
Ik kwam het tegen op een ander forum, een poll wat vind je erger goatse of tubgirl? Het klonk zo onschuldig... Bio's kunnen dus ook ontzettend ranzig zijn.Joanna_ schreef: Petra vroeg d'r om............
(Ik vraag me af wat ze d'r mee heeft, maar goed, ieder zijn meug....)
heb even moeten zoeken, maar hier istie:jenni_b schreef:
Eentje die zeker nog niet geweest is: een foto van DJ Kratarknathrak waar hij niet achter de draaitafels staat. Bij voorkeur de foto waarop hij eendjes staat te voeren![]()