bijeenkomst afgelopen zondag te Amsterdam
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
bijeenkomst afgelopen zondag te Amsterdam
hi mensjes
Ik ben weleens benieuwd , of er nog iemand,uit het forum, bij de Humanitas bijeenkomst in Amsterdamwas afgelopen zondag<19-12>.
toni
Ik ben weleens benieuwd , of er nog iemand,uit het forum, bij de Humanitas bijeenkomst in Amsterdamwas afgelopen zondag<19-12>.
toni
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Toni,
Als je hier kijkt, op de op een na laatste foto, is Cynthia tweede van links naast Marcella.
Lisa
Als je hier kijkt, op de op een na laatste foto, is Cynthia tweede van links naast Marcella.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- esther-marye
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
De bijeenkomst is op iedere derde zondag van de maand. Zie ook www.wgtrans.nlAnne D schreef:Nee. ben niet geweest, maar wil volgende keer graag, wil iemand dit plz plz plz van te voren aankondigen;mijn leven is zo vol dat ik errug vergeetachtig ben.... sorry
Liefs, Anne
Groetjes
-
- dagelijks aanwezig
Yep!
Ik kwam ook (op de scooter), maar was wat verlaat.
Ik wist ook niet dat het het kerstdiner was en durfde om die reden eerst niet te gaan omdat ik niet van de Humaitas-site kon lezen of je van te voren moest reserveren.
Maar ik vond het wél gezellig.
En ik raakte met iemand uit het land in gesprek en die gaat woensdag met mij mee naar de T&T (hé dat rijmt!).
grtz,
José
p.s.
Voor degenen zonder schroom: op de 3e zondag is ook de Noodels.
zie http://www.n00dles.nl/. Iets héél anders, maar wél gezellig voor wie er van houdt (vanzelfsprekend).
Ik kwam ook (op de scooter), maar was wat verlaat.
Ik wist ook niet dat het het kerstdiner was en durfde om die reden eerst niet te gaan omdat ik niet van de Humaitas-site kon lezen of je van te voren moest reserveren.
Maar ik vond het wél gezellig.
En ik raakte met iemand uit het land in gesprek en die gaat woensdag met mij mee naar de T&T (hé dat rijmt!).
grtz,
José
p.s.
Voor degenen zonder schroom: op de 3e zondag is ook de Noodels.
zie http://www.n00dles.nl/. Iets héél anders, maar wél gezellig voor wie er van houdt (vanzelfsprekend).