Ervaring koninklijk paleis op de dam

Algemeen

Moderator: Moderators

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Frederique_ schreef:De enige die daar ook echt een probleem mee lijkt te hebben ben ikzelf: ik stond bij het Amsterdams Centraal station bij de toiletten en had geen idee of ik nu beter het mannen of het vrouwen toilet kon gebruiken. Ik ben nog driftig op zoek naar een transgender-toilet :lol:

Uiteindelijk toch maar het mannentoilet gebruikt.
Vandaag, in een rokje tot de knieëen, besloten om het vrouwentoilet te gaan gebruiken. Ik was nog niet buiten het toilet of de toiletjuffrouw sprak me bestraffend aan: "de volgende keer het andere toilet!".

Was geen succes...

En dat terwijl ik heel bewust het vrouwentoilet gebruikt had omdat het mij nog wel eens overkomt dat bij het plassen mijn rokje op de grond komt, een met urine doordrenkt rokje leek me geen feest :oops:

Zijn er meer mensen die dit soort ervaringen hebben? Zo ja, heb je er wat aan gedaan? Ik overweeg een brief...

Groetjes,

Frederique
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Frederique,

Dit komt mij geheel onbekend voor. Ik heb en femme altijd gebruik gemaakt van het damestoilet; nooit ook maar een opmerking gekregen.
Ik denk wel dat meespeelt hoever je gaat in je transformatie. Ik wilde altijd zoveel mogelijk onder kunnen gaan in de massa, dus hoopte niet op te vallen. Ik weet niet precies hoe jij dat doet.

Ik zou er geen woorden aan vuil maken, maar wel de volgende keer gewoon weer naar het damestoilet gaan.
Cyn.
Bea-Smit.
Forumdiva

Re: Ervaring koninklijk paleis op de dam

Bericht door Bea-Smit. »

Frederique_ schreef:
Het was de eerste keer dat ik als man-in-rok bij een museum een kaartje heb gevraagd.
Groetjes,

Frederique
Frederique. Dez zin geeft aan dat je in het vervolg naar de herentoilet zou moeten. Als je volledig als vrouw zou gaan dan heb je geen enkel probleem op de damestoiletten.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Frederique_ schreef: Zijn er meer mensen die dit soort ervaringen hebben? Zo ja, heb je er wat aan gedaan? Ik overweeg een brief...

Groetjes,

Frederique
Nee, mij komt dat ook onbekend voor. Als ik twijfels over mijn passabiliteit had, zou ik toch maar het herentoliet nemen. En met een brief zul je jezelf waarschijnlijk geen dienst bewijzen.

<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Frederique_ schreef: Vandaag, in een rokje tot de knieëen, besloten om het vrouwentoilet te gaan gebruiken. Ik was nog niet buiten het toilet of de toiletjuffrouw sprak me bestraffend aan: "de volgende keer het andere toilet!".

Was geen succes...

Frederique
Het is toch godgeklaagd he? Te gek voor woorden! Waar moet het met deze wereld naar toe?
Mag je als man ook al niet meer naar het damestoilet!!!!!! Dramatisch!
Daar moet je haast wel van gaan puberen.
Gezeur van die vrouwen ook altijd he?
Mannen in de damespaskamer, mannen op het damestoilet.
Normaal toch? Waar zeuren ze over die vrouwen?
jenni_b
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door jenni_b »

Esther drukt zich wat cru uit, maar ja... als je inderdaad als "man-in-rok" ging vind ik het niet meer dan logisch. Voor mannen is nu eenmaal geen plaats in het damestoilet. :wink: :wink:
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

jenni_b schreef:Esther drukt zich wat cru uit,
Jenni, misschien dat " ik vind dat Esther zich hier wat cru uitdrukt" beter op z'n plaats geweest was.
jenni_b
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door jenni_b »

esther1 schreef:
jenni_b schreef:Esther drukt zich wat cru uit,
Jenni, misschien dat " ik vind dat Esther zich hier wat cru uitdrukt" beter op z'n plaats geweest was.
Da's toch impliciet :wink: (maar ik zal er aan denken)
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Nou Jaaaaaa......

Bericht door Mara »

......ik gebruik alleen maar het damestoilet en dat al heel lang,. erg lang, tikt me nu een toiletjuffvrouw of toiletmenneken op de vingers, dan gaat mijn t-shirt omhoog en er zijn dan zeker geen vragen meer, al merdere keer zo gedaan :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Re: Nou Jaaaaaa......

Bericht door Maruscha »

Mara schreef:......ik gebruik alleen maar het damestoilet en dat al heel lang,. erg lang, tikt me nu een toiletjuffvrouw of toiletmenneken op de vingers, dan gaat mijn t-shirt omhoog en er zijn dan zeker geen vragen meer, al merdere keer zo gedaan :wink:
Misschien moet Frederique dat dan ook maar doen, ze heeft tenslotte mooie borstjes heb ik begrepen. :wink:
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Esther en Maruscha,

Ik begin het cynisme in jullie berichten kotsbeu te worden. Als je een ander niet wilt helpen betekent dat toch nog niet dat je een ander de grond in moet trappen (Esther)? Of bespottelijk moet maken (Maruscha)? Je hoeft een ander toch niet te beschadigen als je het niet met een ander eens bent - je andere inzichten laten zich toch wel respectvoller opschrijven? :evil:

T.b.v. de forumleiding: ik heb hier wel weer van geleerd: als ik serieuze vragen heb dan zoek ik de volgende keer een ander forum. Travestie.org is een leuk forum als je wilt weten hoe je je nagels moet vijlen, voor de overige vragen hebben enkele deelnemers naar mijn smaak te weinig respect voor andere oplossingen als zij zelf gevonden hebben.

Groetjes,

Frederique
JeanineO
ff weer wat posten

Bericht door JeanineO »

Ik geef je volkomen gelijk Frederique.

Er wordt inderdaad vaak door sommige de draak gestoken met serieuze vragen,wil niemand kwetsen maar die Marusha heeft er helemaal een handje van met meestal in haar ogen kolderieke antwoorden geven en onzinnig te reageren.

Vandaar dat ik vaak meekijk maar (bijna ) nooit reageer,maar kon het nu niet laten.
Maar mijn steun heb je hoor Frederique.

Groetje`s JeanineO
i love my dresses.
jenni_b
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door jenni_b »

Frederique_ schreef:Esther en Maruscha,

(snip etc...)
Frederique, hoewel ik heel ver met je mee ga in deze reactie, heb ik wel nog een vraag voor je: hoe was je gegaan? Volledig en femme of meer als man-in-rok? Dat klinkt mischien als wat cru om zo te vragen, maar voor toiletbezoek is dat verschil denk ik wel relevant. Passabiliteit is dan tenslotte het sleutelwoord en maakt een wereld van verschil. Ook is het van belang voor je mogelijk te ondernemen acties... Stap één voordat je uberhaupt als T* gebruik maakt van het damestoilet is zorgen dat je passabel bent. Lukt dat niet -door pech of door een bewuste keuze- dan heb je een hele grote uitdaging,

Ik ben het wel met je eens dat de toon van Esther's opmerking te cru was (hoewel ik het wel met de inhoud eens ben), het grapje van Maruscha... tja... erg ongelukkig denk ik.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Jenni,

Ik was gekleed in lage schoenen, een zwarte panty + zwarte legging, korte rok tot aan de knieëen, korte zwart/gele jas. Ik had geen make-up gebruikt en mijn baardschaduw is (vreselijk duidelijk zichtbaar) blauw. Ik heb nogal krulachtig lang haar tot aan mijn schouders.

Na de hele "film" nog enkele keren afgespeeld te hebben bleek dat er in mijn gedrag toch wel enkele schoonheidsfoutjes zaten. Er kwam bijvoorbeeld nogal wat geluid vrij toen ik op het toilet zat (achteraf oerstom natuurlijk :oops:) . Ik denk achteraf gezien dat de reactie op mij meer daarop was dan op mijn uiterlijk.

Heb dus toch maar geen brief gestuurd en zal een herhaling van deze voor iedereen vervelende situatie een volgende keer proberen te voorkomen.

Groetjes,

Frederique
jenni_b
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door jenni_b »

Frederique_ schreef:(...) Ik had geen make-up gebruikt en mijn baardschaduw is (vreselijk duidelijk zichtbaar) blauw. (...)
Hoi Frederique,
dan denk ik eerder dat toch echt die baardschaduw de doorslag gaf; mischien secundair wat geluid. Alleen zonder make-up en met duidelijke baardschaduw ziet iemand die een beetje oplet -en toiletdames doen dat meestal wel om te zorgen dat de gasten het juiste toilet gebruiken- gewoon een man-in-rok. Op dat moment loop je er hard tegenaan dat het damestoilet exclusief voor dames is bedoeld.
Jennifer
Plaats reactie