Frederique_ schreef:....Ik citeer een stukje uit het boek "Gender Blending"
....je leeft toch niet volgens een boek hè?
Dat doen veel mensen fout, alleen dan leven ze volgens andere literatuur, secTS en priTS bestaat niet, het klinkt voor jou wel vreemd, maar dat is zo, je moet dus niet alles geloven wat er geschreven staat, er is veel stomzinnigs op papier gedrukt, je wilt toch niet vertellen dat je TS kunt worden, dat ben je of juist niet, wat houd dat dan in, secundair TS, dat je eerst van je piemel genoot en op eens niet meer, dwaas hoor! Secundair hebben ze vroeger gebruikt om aan te tonen, welke mensen later uit de kast zijn gekomen na lang ontkennen, een bom ontplofde omdat ze het niet meer aankonden, en nu meteen moet de piemel af, zo snel mogelijk, ik kan niet meer, het is nu goed geweest, sorry dat ik nu pas ermee kom, maar help me snel, anders ga ik eraan.....
......ik denk niet dat je TS bent, want die hebben een vet behoefte dat geslacht aan te laten passen, soms direkt in de puberjaren maar sommige wachten gewoon omdat ze bang zijn, maar alle weten ze het dat ze dit willen van vroegs af aan, het is een drang, je kunt er niets tegen doen, anders ga je eraan, het is niet iets, oh het voelt wel kicks met een rok en tietjes, geen trans zal zich neptietjes omhangen, zulke dingen ronden de lichaam niet af, het gaat trouwens ook niet om dikke tietjes te hebben, het is de pure haat in de mannenlichaam te zitten, dat als euvel of iets heel vreeslijks te zien, niet zo zeer de wens dat het leuk is of opwindend is als vrouw door de menige te lopen of om bij toiletdames moeilijk te doen.....
En ja, nog eens, door een rok en door stukken silikoon ben je geen vrouw, ook niet als je daardoor meer erop oogt, het uiterlijk maakt je niet vrouw, nee hoor, dat ben je of je bent het niet, je word het niet stukje bij stukje, je ontwikkelt niet op eens, je kunt niet zeggen, goh, us kijken waar het me naartoe brengt, misschien heb ik ja over tien jaar eindelijk uns een hekel aan mijn piemel of aan mijn haren op de borst of rond de mond! Nee joh, dit is geen aangreep op hoe je wilt leven, maar zoals al veel vaker gezegt, als man mag je natuurlijk ook alles doen wat vrouwen doen, je mag er net zo goed in rok lopen, je mag er net zo goed oorbellen dragen of lange haren, er zijn genoeg volkeren waar daar geen verschil werd gemaakt, dus kleren en assesiores vallen al buiten om je vrouwelijke kanten te assentueren, ik zal het erder met gedrag, stem en denkwijze of zo proberen in evenwicht te komen, rokje en neptieten maken je echt niet vrouwelijker, die assesoires veranderen niet je wezen, want na jou theorie, hebben wij maar weinig vrouwen over, steeds meer lopen in broek.....