StemOperatie

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

StemOperatie

Bericht door Mara »

Over twee weken gaat ut gebeuren, Mara krijgt un nieuwe stem, ik heb scheiß angst, echt wel, je hoort zo vaak dat dit mis kan gaan maar ik kan geen kant op, logopedie heeft voor geen meter geholpen, un vrouwelijke wijze van spreken had ik al maar de toonhoogte was alles andere dan optimaal, ik werd gemeneert ook aan de telefoon, ook probeerde ik alles wat ik bij mijn logo-lady geleerd had.....

.....als iemand dus zin heeft om te duimen dat het goed gaat, zo mag die het doen, kan zeker geen kwaad :roll:

Dankje bij voorbaat :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
claudia66
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: do dec 02, 2004 22:35

Bericht door claudia66 »

Ik zal duimen voor je en hopen dat het goed uitpakt....sterkte ermee.
please try to understand
take my hand
be free of all the pain
you hold inside
you cannot hide
I know you tried
to feel
Gebruikersavatar
esther-marye
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: wo mar 17, 2004 9:14
Locatie: Ergens in Friesland
Contacteer:

Bericht door esther-marye »

Ik duim voor je meid en wens je heel veel sterkte toe en hoop dat het super geslaagt zal zijn. :D
Groetjes

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

esther-marye schreef:Ik duim voor je meid en wens je heel veel sterkte toe en hoop dat het super geslaagt zal zijn. :D
Hey Esther en Claudia, bedankt, zal de mentale steun toch echt kunnen gebruiken ook ben ik realistisch Esther, zo'n stem dan jij hebt, zal ik never-nooit krijgen :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Mara

Ik hoop dat het goed uitpakt. En je krjgt niet een stem zoals Esther, je krijgt een eigen stem. Die hopelijk goed past bij hoe je er tegenwoordig uitziet. Aan de support zal het in ieder geval niet liggen.
Cyn.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Cynthia schreef:...Ik hoop dat het goed uitpakt. En je krjgt niet een stem zoals Esther, je krijgt een eigen stem. Die hopelijk goed past bij hoe je er tegenwoordig uitziet. Aan de support zal het in ieder geval niet liggen.
Hihi, Thanks, nou nee, die stem van Esther zal ook niet bij me passen, ik weet niet of je mij hebt gespot, ik hoorde laatst dat je op 35jaar T&T ook was, ik was dat wat niet opgemaakt, helemaal in zwart met zwarte haren daar was :roll: dus kijk, un pieps-stemmetje zal niet goed zijn bij me, erder wat swoel doorleeft, ook is die al un beetje zo, maar ze mag nog best wat vrouwelijker, de dokter zei, daar kan die wel wat aan doen........ben best gespannen :-?
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
esther-marye
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: wo mar 17, 2004 9:14
Locatie: Ergens in Friesland
Contacteer:

Bericht door esther-marye »

Meis komt allemaal goed en ik zal voor je duimen.
Groetjes

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

esther-marye schreef:Meis komt allemaal goed en ik zal voor je duimen.
Dankje......ik bel je als eerste schat, hopelijk herken je mij nog...... :roll: :P
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Danielle Deborah
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: di mar 23, 2004 9:12
Contacteer:

Bericht door Danielle Deborah »

Ik duim voor je......... maar misschien kun je mij ook een eindje op weg helpen..... ik heb zelf heel erg veel last van mijn stem... zo erg dat ik er heel erg depresief onder ben... maar weet over dit onderwerp zo wijnig.

Dat ik graag meer over wil weten.

Danielle Deborah. sorry voor de url die hier niet had moeten staan.
Ik doe mee in het leven... omdat ik een geweldig mens ben.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hey Danielle, dankje voor de wensen, ben op maandag trouwens 's middags om 2 uur aan de beurt.......

Ik weet nie of je het duits bekwaam bent, maar ik vind deze site hier best interessant....... :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
claudia66
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: do dec 02, 2004 22:35

Bericht door claudia66 »

Hoi Mara,


En...en...en hoe is het gegaan vandaag ????
Ik hoop dat alles goed met je is.
please try to understand
take my hand
be free of all the pain
you hold inside
you cannot hide
I know you tried
to feel
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Mara heeft me eerder vanavond gesmst. Alles is goed gegaan. Alleen de hoogte van haar stem is nog onduidelijk. Slikken is nog moeilijk.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

update....update....update....update....

Bericht door Mara »

Ha, daar ben ik weer, net thuis......

.......de operatie is goed verlopen, was helderwakker de hele sleutelage lang, kreeg dus alles duidelijk mee, ook de lawaaiege apparaten waarmee ze un opening maken om bij de stembanden te komen en om de adamsappel af te schraven. Viel toch eigenlijk reuze mee, ze hadden me wel wat gegeven wat je laat ontspannen en in tegenstelling tot andere operaties, waar ik in paniek raakte bij een zulke verdoving, bleef ik echt kalm......

.......nou de stem is dus degelijk verandert, ik kom echt niet meer zo laag als vroeger en ik spreek de hogere tonen meer, dat ben ik dus niet gewent en de stem slaat nogaal over, of hoe moet ik het zeggen..... :roll: Ik moet duidelijk leren met deze stem nu te praten, ik heb wel stemrust opgelegd gekregen, maar ik heb ut daar erg moeilijk mee, me eraan te houden, ik kletsde dan ook 's avond na de operatie met m'n kamergenoten, gister ook heel erg en nou vandaag ben ik ook al hees van al dat geouwehoer, ik kan m'n bek toch nie dichthouden, ben en blijf een kletswaaif.......

.......maarja, tot nu toe is dus alles goed gegaan, dank aan alle voor de steun, de steun kwam dus goed aan :wink:

Groetjes, (Y)ara vonne (Y)aas
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Nou Mara

Ben blij voor je dat het allemaal goed gegaan lijkt te zijn.
AL denk ik dat je pas na het genezingsproces meer erover kunt zeggen.
En pas op met je stem te forceren; daar kun je een hoop kwaad mee aanrichten. Gun jezelf de tijd om het te laten genezen.

En veel plezier met je nieuwe stem :D
Cyn.
Gebruikersavatar
esther-marye
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: wo mar 17, 2004 9:14
Locatie: Ergens in Friesland
Contacteer:

Bericht door esther-marye »

Geef het de tijd voor herstel meis, En we kletsen wel weer even lekker als je genezen bent. Dikke knuf.
Groetjes

Afbeelding
Plaats reactie