UGG-laarzen
Moderator: Moderators
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Maar dan wel je matching oorwarmers er bij op, ValissiaValissia_ schreef:Ik vind de uggs helemaal geweldig.
Heb ook absoluut geen spijt van de aankoop. Idd zijn de imitatie uggs vreselijk. Maar de echte zijn Superfashion. Ik vind ze super om onder een rokje te dragen.
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
UGG-laarzen
De naam zegt het eigenlijk al: uuuuuugggggggg. Foeilelijk, onelegant, en alleen aan te schaffen als je van plan bent om als T naar de eskimo's te gaan.
Monica
Monica
- pinkslipper
- ForumFan
Ik ben niet te spreken over Ugg-laarzen. Een vriend van me heeft al ruzie gehad met zijn vriendin over Ugss. Hij vindt Ugss mannen schoenen, zij uiteraard van niet.
Maar goed. Ik ben verder gaan kijken. Er zijn 2(!) modellen die mij wel bevallen. Ik vind ze vrouwelijk genoeg.
Nummer 1 de Ugg Klomp.
Nummer 2 de Ugg pantoffel aka fluffy slipper
Maar goed. Ik ben verder gaan kijken. Er zijn 2(!) modellen die mij wel bevallen. Ik vind ze vrouwelijk genoeg.
Nummer 1 de Ugg Klomp.
Nummer 2 de Ugg pantoffel aka fluffy slipper
Think Pink en xxx,
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
AFSCHUWELIJK !
lg,
Kirsten
lg,
Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
- mireille
- Eredivisie
Ze zijn trouwens aardig unisex ook geloof ik, die uggs. Ik zag er laatst iemand(M) mee lopen die ze vast gekocht had voordat het een "girls only" ding werd
Overigens niks mis mee eigenlijk, was wel even wennen eerst. Tis nu wel eigenlijk veels te warm ervoor
Over inpikken gesproken, dat doen ze nu met de cowboylaarzen overigens he ? beetje er een "girls only" ding ervan maken...
Overigens niks mis mee eigenlijk, was wel even wennen eerst. Tis nu wel eigenlijk veels te warm ervoor
Over inpikken gesproken, dat doen ze nu met de cowboylaarzen overigens he ? beetje er een "girls only" ding ervan maken...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Je weet dat er ook gewoon mannen Uggs zijn?mireille schreef:Ze zijn trouwens aardig unisex ook geloof ik, die uggs. Ik zag er laatst iemand(M) mee lopen die ze vast gekocht had voordat het een "girls only" ding werd
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.