Wat zou je laten veranderen
Moderator: Moderators
Wat zou je laten veranderen
Stel je voor , je krijgt de keuze om één wens in vervulling te laten gaan. Zeg maar voor het gemak, de goede fee (of T-fee) komt langs.
Waar zou jij voor kiezen.
Ben erg nieuwschierig hoor.
Liefs,
Martiene
Waar zou jij voor kiezen.
Ben erg nieuwschierig hoor.
Liefs,
Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
liefs.
Hoi martiene.
Ik heb dergelijke wensen al eerder ingevuld.
Altijd weer grappig, zoiets.
Uit jouw rijtje heb ik gekozen voor een vagina.
Want de meeste andere zaken heb ik al of gaan de goede kant op.
En ik ben egoïstisch genoeg om iets voor mezelf te kiezen.
Bovendien is een neo-vagina nog een heel gedoe, en is slechts een benadering van "the real stuff". Dus vond ik de keuze niet zo moeilijk.
Ik heb dergelijke wensen al eerder ingevuld.
Altijd weer grappig, zoiets.
Uit jouw rijtje heb ik gekozen voor een vagina.
Want de meeste andere zaken heb ik al of gaan de goede kant op.
En ik ben egoïstisch genoeg om iets voor mezelf te kiezen.
Bovendien is een neo-vagina nog een heel gedoe, en is slechts een benadering van "the real stuff". Dus vond ik de keuze niet zo moeilijk.
Cyn.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Als die er bij stond, zou je die dan kiezen?Lisa met een S schreef:Ik mis één keus, namelijk, de wens om verlost te zijn van je genderdysforie / drang om als vrouw / noodzaak om je als iets anders als je geboortegeslacht te zijn.
Ik zou graag van de genderdysforie verlost zijn, maar dan wel als vrouw. Als 100%-man verder leven is voor mij ook zonder genderdysforie geen optie ('t past gewoon niet bij mij), dan liever genderdysfoor zoals nu.
Hoe zit dit voor jou?
Groetjes,
Frederique
Tja Lisa, daar heb ik niet bij stil gestaan. Het zou inderddad ook een keuze kunnen zijn om van je vrouwelijke gevoelens "verlost" te zijn.Lisa met een S schreef:Ik mis één keus, namelijk, de wens om verlost te zijn van je genderdysforie / drang om als vrouw / noodzaak om je als iets anders als je geboortegeslacht te zijn.
Lisa
Hoewel een ergens wel aantrekkelijke optie, toch niet mijn keuze. Ik kan me het eigenlijk niet voorstellen hoe dat zonder zou zijn.
Kan het helaas niet meer toevoegen aan de lijst.
Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
liefs.
- mireille
- Eredivisie
Wendy B schreef:Ik kies voor het laatste, want dan is de rest ook veel eenvoudiger bereikbaar.
Dan hoef ik ook niets uit te leggen als ik bijv. borsten wil
Inderdaad. Ik heb dan ook voor hetzelfde gekozen.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Ook ik heb gekozen voor een volledige acceptatie van T-meiden in de maatschappij. Eigenlijk is de laatste optie een vreemde eend in de bijt. De eerste opties is puur persoonlijk gericht en kan deels financieel of medisch verholpen worden. De laatste optie is een meer maatschappelijk probleem. Dit probleem los je helaas niet van vandaag op morgen op. Mocht een volledige acceptatie van T-meiden de realiteit zijn, dan zijn de overige opties ook gemakkelijker te bereiken.
Edith
Edith
Ik ben bang dat ik het, travestiet zijnde, erg zou missen. Het 'verlost zijn' is voor mij dan ook geen wens. Ik heb dan ook gekozen voor een haarloos lichaam. Ik haat dat epileren !!Lisa met een S schreef:Ik mis één keus, namelijk, de wens om verlost te zijn van je genderdysforie / drang om als vrouw / noodzaak om je als iets anders als je geboortegeslacht te zijn.
Lisa
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Dat is nou juist de grap: als je verlost zou zijn van de gevoelens, zou je ze ook niet meer missen.AmberTV schreef:Ik ben bang dat ik het, travestiet zijnde, erg zou missen. Het 'verlost zijn' is voor mij dan ook geen wens.Lisa met een S schreef:Ik mis één keus, namelijk, de wens om verlost te zijn van je genderdysforie / drang om als vrouw / noodzaak om je als iets anders als je geboortegeslacht te zijn.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Hier sluit ik mij bij aan.Wendy B schreef:Ik kies voor het laatste, want dan is de rest ook veel eenvoudiger bereikbaar.
Overigens heeft Lisa ook wel een punt. Als ik die travestie zou kunnen afschaffen (voor mijzelf), dan nog liever vandaag dan morgen.
Het heeft natuurlijk wel z'n leuke kanten, vooral sinds ik het heb geaccepteerd.
Maar het kost erg veel tijd en geld (dubbele, zeg maar vierdubbele , garderobe, pruik, borsten, make-up enzovoort)
A candle loses nothing by lighting another candle.