Hallo Kitty

Algemeen

Moderator: Moderators

Jacky
daar ben ik weer

Hallo Kitty

Bericht door Jacky »

Hallo, ik heb net een leuk stuk in het Haarlems dagblad gelezen. Eerst al een mooie foto op de voorpagina en daarna nog bijna een pagina in de bijlage. Iedereeen zou het even moeten lezen. Kitty, je zag er mooi uit hoor. Ik herken ook wel wat dingen in jouw verhaal, Hoe je naar een vrouw kijkt en daar gebruik van maakt voor jezelf. Ik noem mijzelf altijd travestiet maar androgyn zou mischien ook wel kunnen voor mij. Ik hoop dat je veel reakties leuke krijgt en dat veel mensen het artikel gaan lezen.
:D Jacky :D
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Jacky, zou je het artikel niet kunnen plaatsen hier? Hier in het noorden is deze krant er niet en ben wel benieuwd.

groeten Elsa
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Geen zorgen, het artikel zal wellicht ook door de kranten in Nood Holland worden overgenomen, maar binnenkort zal het verslag ook op mijn website staan. Ik zal het artikel niet hier op het forum plaatsen, want daar is het niet voor bedoeld (het is nogal omvangrijk)

Voor een kleine impressie met foto: kijk even op www.ijmuidercourant.nl (alleen vandaag 18 juni)

Is best wel een leuke ervaring, volledig omgeven door een crew die alles regelt en verzorgt. Ik hoefde alleen maar model te zijn!
Een verslag van de fotoshoot zelf staat al online op mijn website, onder het kopje "Fort Eiland". Foto's komen eraan. Later kun je vandaar uit naar het artikel zelf klikken

Groetjes, Kitty.
Renate den Heijer
dagelijks aanwezig

Bericht door Renate den Heijer »

Kitty Mermaid schreef:Voor een kleine impressie met foto: kijk even op www.ijmuidercourant.nl (alleen vandaag 18 juni)
Gelukkig was ik nog net op tijd, want vandaag stond je foto nog steeds op de voorpagina ......tja, waar zou die anders moeten staan...????
Mijn complimenten Kitty, geweldig dat je je zo in "the spotlights" laat zetten. Voor mensen die dat doen heb ik diepe bewondering en respect.

Trouwens, ik heb een zwak voor en goede herinnering aan Kopenhagen. Vorig jaar was dat mijn bestemming voor mijn eerste tripje per vliegtuig als Renate. Uiteraard, zoals een goed toerist betaamt, heb ik de 'Kleine meermin' bezocht, maar ze zag er lang niet zo goed en sprekend uit als haar zusje in IJmuiden. Wanneer de toeristen dit in de gaten gaan krijgen, wordt het wel heel erg rustig in Kopenhagen :wink:

En nu ga ik snel je website bekijken.

Groetjes, Renate
"Als je je altijd aan regels houdt, mis je alle lol..."
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Je stuk gelezen in de 'Gooi en Eemlander', Kitty (onderdeel van de noordhollandse dagbladencombinatie)
Mijn vriendin had het artikel gelezen en vroeg me:"Ken jij ene Kitty uit Ijmuiden ?"
"Die naam komt me wel vaag bekend voor, hoezo ?" had ik geantwoord. Maar toen het woord zeemeermin over de tafel ging, ging me een lichtje op.

Het stuk gelezen hebbende kan ik je alleen maar complimenteren voor de inhoud en de openhartigheid waarmee het is overgekomen.
Het feit dat ik er niets mee heb en dat ook na het lezen van het artikel deze insteek niet wezenlijk is veranderd doet daar niets aan af.

Het enige wat ik had met zeemeerminnen was dat ik me de nederlandse nagesynchroniseerde stem van de animatiefilm 'Ariel, de kleine zeemeermin' nog steeds levendig kan herinneren (was dat niet Laura Vlasblom ? ;) *zucht* )

Maar alle gekheid op een stokje. Ik hoop dat je hiermee de erkenning/waardering krijgt die je zoekt.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Ik vind het wel heel mooi en bijzonder Kitty.

Ik zal mijn ouders eens vragen naar de Gooi en Eemlander. (moet ik alleen even uitleggen waar ik Kitty van ken :-? )
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

schitterend,

Ik heb het verhaal op je site even gelezen, moet een hele bijzondere ervaring zijn. En idd erkenning voor/van jou.
Ik ben benieuwd naar de foto's!

groet,

Nicole
Let it be..
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Hoihoi, allemaal,

Dank voor jullie complimentjes! Ben er gerust wel groos op!

Ik heb even contact gehad met HDC (waar IJmuider Courant onder valt) i.v.m. plaatsen van het artikel op internet. Omdat het artikel uitgezonden is naar andere kranten werd mij verzocht te wachten met publicatie op mijn website tot a.s. zondag. Dit omdat wanneer het artikel op het web staat dit sneller zich verspreid dan een krant - en dat is dus nou niet de bedoeling. Dus... ik weet dat velen benieuwd zijn, maar heel eventjes wachten.....

Groetjes,

Kitty.
Vicky_
dagelijks aanwezig

Bericht door Vicky_ »

Heyz Kitty

Ja zoals ik je al mailde...Echt leuk van dat artikel. ben ook heel benieuwd naar je foto's.
Ook hoop ik dat we binnenkort samen eens een ronde zullen zwemmen.

Knuffel van vicky
in-sanne-ty
ff weer wat posten

Bericht door in-sanne-ty »

Wat is dat toch met T* en het zeemeerminnendom???
Kitty, Valissia, ons aller Kelly uit Big-Brother... ( voor diegenen die 't niet meer weten; wat was ook alweer haar grootste wens? ;) )

en.... moet ik heel eerlijk bekennen... ik ook... :oops: ;)
'k Weet nog goed dat ik vroeger een uitzending van "Disney Club" (jaja heel lang gelee ;) ) heb gezien dat die presentatrice een staart aan had getrokken en in een zwembadje en dat ik voor de TV dacht "dat wil ik ooooook" :P...
Sindsdien heb ik heeeeeeeeeeeeel vaak gedroomd dat ik een zeemeermin was. Ben gelukkig niet de enige.. :oops: :D

edit: 'k moet toch eens minder smilies gaan gebruiken :roll: :lol:
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

in-sanne-ty schreef:.....en dat ik voor de TV dacht "dat wil ik ooooook" :P...
Sindsdien heb ik heeeeeeeeeeeeel vaak gedroomd dat ik een zeemeermin was. Ben gelukkig niet de enige.. :oops: :D
Ja helaas krijg je de nodige operatieve stappen niet vergoed :roll: het gaat zich ja nog niet zo over dit startje, veelmeer zijn we niet echt gemaakt voortdurend onder water te leven :-?
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

De connectie "zeemeermin" en vormen van T is ooit eens aangetoond op de oude website van "Mermaids" (http://www.mermaids.freeuk.com/), een site over kinderen met genderdysforie.
Daar werd omschreven dat kinderen met genderdysforie op jonge leeftijd zeemeerminnetjes tekenden, iets wat weliswaar niet wetenschappelijk onderbouwd was, maar wel heel opvallend is. Ik kan dat stukje tekst op de huidige pagina echter niet meer vinden, maar de website dankt daar wel haar naam aan.

Nog opvallender is dat binnen travestie.org er dus meer blijken te zijn die dromen over het fenomeen zeemeermin. Maar ik heb het niet bij dromen gelaten...

Groetjes, Kitty.
Joanna_
dagelijks aanwezig

Bericht door Joanna_ »

Mara schreef:
Ja helaas krijg je de nodige operatieve stappen niet vergoed :roll: het gaat zich ja nog niet zo over dit startje, veelmeer zijn we niet echt gemaakt voortdurend onder water te leven :-?
:D Jeetje, 'k denk zelfs dat als je de operatie zelf zou willen betalen het nog niet lukt om je landingsgestel te laten aborteren en daarvoor in de plaats het onderlijf van een dolfijn (of weet ik veel wat voor een vis) aan te hechten. Lukt voorlopig écht niet. En tegen de tijd dat dát wel lukt kunnen ze ook wel een paar kieuwen in je nek implanteren en is dat probleem van het niet gemaakt zijn om voortdurend onder water te leven ook opgelost. Wel gaat je huid erg rimpelen bij langdurig verblijf ow. :lol:

Overigens leuk artikel in het HD.
Itthi pi hi ekacciya seyya.
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Hihi!!! De gedachte al dat je het VU binnenwandelt, en er via een overmaats aquarium weer uitkomt....

In theorie is het alleen mogelijk om een dolfijnenstaart te krijgen. Ten eerste zijn zowel dolfijnen als mensen warmbloedig en ten tweede zogen we beiden (niet van "zuigen", maar van "zoog"dieren :) ). Verder zul je maar weinig vissen zien met horizontale staartvinnen. Dat een meermin half vrouw, half vis is volgens de mythe gaat met onze huidige kennis niet helemaal op, hoewel her en der wordt aangenomen dat zeelui de manatee als zeemeermin hebben aangezien.

Oh, ja, maak je over de kiewen maar geen zorgen, want die zitten niet in het pakket inbegrepen. Je hebt ze dan ook niet nodig. Het ademhalingssysteem van een dolfijn is superieur aan dat van de mens, volledig aangepast aan het verblijf onderwater - iets waar elke freediver van droomt. We hebben nog wel het z.g. "duikreflex" (het feit dat je automatisch je mond sluit en je hartslag langzamer gaat wanneer je gezicht onderwater verdwijnt)

Blijft over het probleem van de gerimpelde huid... :-?

Kitty.
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Kitty schreef:Blijft over het probleem van de gerimpelde huid...
Hoe doen zeezwemmers dat ? Smeren die zich niet van top tot teen in met was of een of ander vet smeerseltje ?
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Plaats reactie