Hoi Girls in grote lijnen ben ik het met jullie eens, ikzelf raak best vaak opgewonden als ik vrouwenkleren draag en als Anja op stap ga, maar ik ben wel eerlijk we moeten opleten dat we onzelf geen al te negatiev beeld aanmeten, het is nu zo dat algemeen travestie toch meer en meer geacepteerd word en de meeste mensen er toch spontaan en leuk op reageren, maar als meer en meer van die sites Tranies in allerhanden verleidelijke standen en poses komen kan ons bestande beeld snel omslaan en dat we alleen maar op sex gericht zouden zijn....wat totale onzin is natuurlijk!!
De meeste van ons doen dit omdat ze zich vaak meer vrouw voelen als man en juist daarom in vrouwenkleren lopen, rondlopen in vrouwenkleren heeft in mijn ogen niks met sex of dergelijke te doen, maar goed net zoals overal heb je ook bij ons zulke die er wel sexuele neigingen bij hebben en het dus doen met zowel man als vrouw..nu heb ik daar ook nog geen probleem me want het begrip BI is algemeen bekend.
Maar we moeten opleten dat we geen negatief beeld van ons zelf creeren want dat zou jammer zijn net dat we toch meer en meer geacepteerd worden in deze maatschapij
Maar laten we eerlijk wezen we zijn wie we zijn en dat laten we ons van niemand afpakken toch?
En ik vindt het ook jammer als sommige vinden dat deze site de laatste tijd meer weg heeft van een sexuele getinte site met inbegrepen dating-bureau... mischien dat we daar met zijn alle eens hard aan moeten werken om dat nogal negatiefe beeld te verwijderen..want het zou toch jammer zijn als deze site daaraan ten onder ging
Ik zie dit toch echt als een trefpunt van mensen die allemaal het zelfde voelen toch en er gewoon lekker over kletsen willen.....laten we dat zo houden.
Groetjes en Knuffels jullie Anja

... Freak of Nature Or Just T-Girl?