Ik heb zojuist een artikel uit De Telegraaf geplaatst op onze homepage.
In het artikel, wordt de slachtoffer de ene keer als transseksueel en de andere keer als travestiet aangeduid. Omdat het voor mij niet duidelijk is dus of het de een of de andere wel is, heb ik de tekst integraal overgenomen zoals het in De Telegraaf staat. Ook heb ik de verwijzing naar de slachtoffer als man voor die reden niet veranderd.
Wel heb ik zelf een e-mail gestuurd naar De Telegraaf hierover. Mocht iemand zich ook geroepen voelen om dat te doen, is het e-mailadres redactie-i@telegraaf.nl
Lisa
Artikel in De Telegraaf
Moderator: Moderators
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Artikel in De Telegraaf
If all else fails, buy new shoes
Die tekst stond er zo op, ik had er niets aan gewijzigd. Die gasten van de Telegraaf hadden het ook zo op hun site. Eerlijk gezegd was het me niet eens opgevallen goed dat je het vermeldt, Lisa.
Als de telegraaf een gebruiker van ons forum was, en zich herhaaldelijk schuldig maakte aan deze gewoonte om TS en TV door elkaar te halen of 'hij' voor een M->V TS/TV te gebruiken dan was een ban volkomen op z'n plaats
Als de telegraaf een gebruiker van ons forum was, en zich herhaaldelijk schuldig maakte aan deze gewoonte om TS en TV door elkaar te halen of 'hij' voor een M->V TS/TV te gebruiken dan was een ban volkomen op z'n plaats
liefs, Josette
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- mireille
- Eredivisie
hoi hoi, ik las het via nu.nl, en stoorde me aan het ge"hij" in de berichtgeving. Het bericht komt van het ANP trouwens. dus die wil je ook aanschrijven denk ik...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Tara
- dagelijks aanwezig
T
Tja, nu wordt het wel moeilijk voor mij om me in te houden.
Telegraaf?
En hoe zit het dan met TV-privé?
Wie heeft er tegenwoordig thuis geen TV?
ANP:
Is dat misschien Achterlijk Negatief Peil?
(lastig hoor, die afkortingen)
Telegraaf?
En hoe zit het dan met TV-privé?
Wie heeft er tegenwoordig thuis geen TV?
ANP:
Is dat misschien Achterlijk Negatief Peil?
(lastig hoor, die afkortingen)
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Te veel mensen vallen er van af.
Tsja en in plaats van me hier in het rijtje aan te sluiten met een postje heb ik ook een reactie verstuurt naar de redactie. Ten tijde van Kelly in Big Brother stond er ook al zo'n achterlijk stuk over haar op de voorpagina waarin ze gehij-t en geman-t werd. Ergerde me er toen ook al aan en heb nu dus ook maar even mijn gal gespuwd
Ik laat jullie ook weten wat de reactie is van de telegraaf.
Ik laat jullie ook weten wat de reactie is van de telegraaf.