MSN-EN ?
Moderator: Moderators
- J-tje
- daar ben ik weer
MSN-EN ?
Hoi meiden, zou graag eens Msn-en met jullie. Laat eens wat van je horen. Mijn TV ambities delen in de meest bredezin des woords lijkt me erg fijn. xxxJ-tje
WIE NOOIT TWIJFELT HEEFT NOOIT NAGEDACHT
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
J-tje, het beste manier om kennis te maken met velen van ons is op onze chat te komen. Onze "Hallo Allemaal" rubriek is niet bedoeld voor contact ads, maar om jezelf voor te stellen. Daarom is dit ook verplaatst.
Lisa
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Re: MSN-EN ?
Je doet een oproep om te msn-en maar geeft geen msn adres op.J-tje schreef:Hoi meiden, zou graag eens Msn-en met jullie. Laat eens wat van je horen. Mijn TV ambities delen in de meest bredezin des woords lijkt me erg fijn. xxxJ-tje
Als je wilt msn mijn adres is derya2505@hotmail.com
Graag eerst een berichtje wie je bent, want ik accepteer geen onbekenden
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Het lijkt me dat dit topic weer verplaatst moet worden naar het forum "de site"?Derya schreef:Hoi Lisa,
Het word in vraag en aanbod geplaatst of is dat ook geen juiste plek om zo iets te vragen.
Ik heb een paar keer geprobeerd om op de chat te komen maar is mij niet gelukt.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- J-tje
- daar ben ik weer
Lieve lisa,
Ik heb eeb advertentie geplaatst met een verkeerd e-mail adres, wil je zo vriendelijk zijn deze weg te halen het betreft de advertentie met e-mail adres lady-lookfun@msn.com, dit is verkeerd. heb inmiddels een advertentie geplaatst met het juiste e-mail adres. Bvd
Groet J-tje
Ik heb eeb advertentie geplaatst met een verkeerd e-mail adres, wil je zo vriendelijk zijn deze weg te halen het betreft de advertentie met e-mail adres lady-lookfun@msn.com, dit is verkeerd. heb inmiddels een advertentie geplaatst met het juiste e-mail adres. Bvd
Groet J-tje