Fakers kom je in alle groepen van de bevolking tegen hoor. Van de recht-op- en-neer-jan-met-de-pet type's tot en met SM wereld.
Ook in die groepen proberen ze fakers van serieuse afspraken makers te schijden. Helaas is het nog niemand gelukt.
Gevaarlijk is het zeker om een lijst op te stellen zonder dat er controle is op waarheid.
Eén keer een afspraak afzeggen......ben je dan een faker? Ik weet niet waar je een grens moet leggen.
Helaas, het is denk ik niet anders.
Misschien een tip, maak geen afspraken voor winkelen,daten,uitgaan of zoiets. Ga elkaar gewoon eerst even kort ontmoeten op een "neutrale" plek.
Martiene
Neppers
Moderator: Moderators
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Monica, veel kun je al ondervangen door in je profiel al een (goed gelijkende) foto van jezelf neer te zetten. Hoeven ze daar in ieder geval niet meer om te zeuren En je ondervangt daarmee een hoop nodeloze mailtjes.
De echt serieuze geïnteresseerden selecteren zich al snel uit, hoor. Dan blijft het (voor mij) niet bij een paar mailtjes over en weer. Maar gaan er gedegen (MSN-)correspondenties en/of IRC chats aan vooraf. Eén nacht ijs is hierbij een slecht voorteken. Een slecht gevoel voor nederlandse spelling is bij mij ook geen pluspunt. Maar da's persoonlijk.
Met ander woorden, wees kritisch. Daar is namelijk niets mis mee.
De echt serieuze geïnteresseerden selecteren zich al snel uit, hoor. Dan blijft het (voor mij) niet bij een paar mailtjes over en weer. Maar gaan er gedegen (MSN-)correspondenties en/of IRC chats aan vooraf. Eén nacht ijs is hierbij een slecht voorteken. Een slecht gevoel voor nederlandse spelling is bij mij ook geen pluspunt. Maar da's persoonlijk.
Met ander woorden, wees kritisch. Daar is namelijk niets mis mee.
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>