Onderzoek transgender en werk
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Onderzoek transgender en werk
Hallo,
Op de Eerste Nederlandse Transgender Conferentie in november vorig jaar in Amsterdam werd door Paul Vennix verteld dat hij bezig was met een onderzoek naar transgender en werk. De vragenlijst voor dit onderzoek kan inmiddels ingevuld worden: zie http://www.rutgersnissogroep.nl/news_it ... ronderzoek hier.
Mijn verzoek aan iedereen om die lijst in te vullen: hoe meer er bekend wordt (zowel positief als negatief) hoe meer eraan gedaan kan worden!
Groetjes,
Frederique
N.B: Dit onderzoek richt zich op: "(ex-)transseksuelen, transgenderisten, travestieten, interseksen en anderen wiens genderidentiteit en/of genderexpressie afwijkt van wat op grond van de bij geboorte toegewezen sekse wordt verwacht"
Op de Eerste Nederlandse Transgender Conferentie in november vorig jaar in Amsterdam werd door Paul Vennix verteld dat hij bezig was met een onderzoek naar transgender en werk. De vragenlijst voor dit onderzoek kan inmiddels ingevuld worden: zie http://www.rutgersnissogroep.nl/news_it ... ronderzoek hier.
Mijn verzoek aan iedereen om die lijst in te vullen: hoe meer er bekend wordt (zowel positief als negatief) hoe meer eraan gedaan kan worden!
Groetjes,
Frederique
N.B: Dit onderzoek richt zich op: "(ex-)transseksuelen, transgenderisten, travestieten, interseksen en anderen wiens genderidentiteit en/of genderexpressie afwijkt van wat op grond van de bij geboorte toegewezen sekse wordt verwacht"
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Chantal C.
- Forumdiva
- Carla van Eibergen
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Ik loop vast bij de vraag over openheid over je transgender zijn op je werk. Ik ben dat nl. niet, dus gaat de enquete er vanuit dat ik het verborgen houdt. Nee dus: ik werk als vrouw, ik praat er alleen niet over met mijn collega's. Beetje jammer ..
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Maruscha,
Gelukkig kun je die opmerking in de een-na-laatste vraag (over wat je niet kwijt kon in de enquete) kwijt
Groetjes,
Frederique
Gelukkig kun je die opmerking in de een-na-laatste vraag (over wat je niet kwijt kon in de enquete) kwijt
Groetjes,
Frederique
Zo ver ben ik helaas niet gekomen: na dat moment waren de volgende pagina's dusdanig niet van toepassing dat ik maar gestopt ben ..Frederique_ schreef:Hoi Maruscha,
Groetjes,
Frederique
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Kitty,
Ik verwacht dat op de site http://www.rutgersnissogroep.nl/ op termijn wel een link zal komen te staan. Je kunt je daar op abonneren op een nieuwsbrief (dat heb ik ook gedaan).
Ik bekijk die site ook regelmatig, als ik nieuws zie dan zal ik dat ook hier posten.
Groetjes,
Frederique
Ik verwacht dat op de site http://www.rutgersnissogroep.nl/ op termijn wel een link zal komen te staan. Je kunt je daar op abonneren op een nieuwsbrief (dat heb ik ook gedaan).
Ik bekijk die site ook regelmatig, als ik nieuws zie dan zal ik dat ook hier posten.
Groetjes,
Frederique
Wat een gezeur !!!
Wie heeft die vragen bedacht???
Ik heb de vragenlijst dus niet afgemaakt...
Gewoon omdat ik me niet blauw groen en geel wil ergen aan vragen over mijn seksuele voorkeur... dat zijn nog altijd vrouwen!!!
Ik ben geirriteerd op dit moment... mag ik???
Greetzzz, Nataschja
die het op dit moment niet echt leuk meer vind om een T te zijn.
Wie heeft die vragen bedacht???
Ik heb de vragenlijst dus niet afgemaakt...
Gewoon omdat ik me niet blauw groen en geel wil ergen aan vragen over mijn seksuele voorkeur... dat zijn nog altijd vrouwen!!!
Ik ben geirriteerd op dit moment... mag ik???
Greetzzz, Nataschja
die het op dit moment niet echt leuk meer vind om een T te zijn.
Niets is blijvend, alleen de verandering
-
- ForumFan