En dan gaan ze vervolgens alle werkgevers af om te informeren cq. bemiddelen ?.... hoe meer er bekend wordt (zowel positief als negatief) hoe meer eraan gedaan kan worden!
Yeah.. rrrright. Maar okee okee, tis een stapje. Alles beter dan niets.
Moderator: Moderators
En dan gaan ze vervolgens alle werkgevers af om te informeren cq. bemiddelen ?.... hoe meer er bekend wordt (zowel positief als negatief) hoe meer eraan gedaan kan worden!
Ik heb ook net de vragenlijst ingevuld en evenals Cynthia besef ik het hoe ik het heb getroffen met mijn werkgever en mijn de collega's van de Gemeente Den Haag.Cynthia schreef:Als ik zo terugkijk op de vragenlijst besef ik weer eens hoe ik het heb getroffen. Goeie acceptatie op het werk, gewoon mijn eigen werk kunnen blijven doen, geen problemen gehad met collega's enzo.
Gewoon super.
Paul mag ik je vragen waarom in het onderzoek gevraagd wordt naar de sexuele voorkeur? Dat heeft toch niks met "werk" te maken?Paul Vennix schreef:Ik heb me vandaag aangemeld bij travestie.org. Niet alleen omdat ik zelf transgender ben, maar ook om te kijken of er nog vragen en problemen zijn met het onderzoek.
Alvast heel veel succes gewenst!Josette schreef:Wegens binnenkort een sollicitatiegesprek geen vooruitstrevende antwoorden. Dat gesprek gebeurt niet op hakken om mijn kansen niet te vergooien
Mara, je hoef ook niet met me eens te zijn......het is uiteindelijk mijn mening op die vragenlijstmara_tv schreef:ben het niet met je eens