Hallo Charlotte234,
wat jij doet is dus volstrekt normaal als je kijkt naar de reacties. Een mooi voorbeeld vind ik ook dat mensen als ze een soloballetvoorstelling gezien hebben die indruk op hun gemaakt heeft, zelf ook zo willen dansen. Het ziet er dan allemaal heel aantrekkelijk en flitsend uit en bovendien sta je in het middelpunt van de belangstelling. Maar wat er allemaal voor nodig is, het jarenlange trainen b.v., zien de mensen natuurlijk niet. Dus je kunt daar rustig van dromen en over fantaseren, hoe dat zou zijn.
Het lijkt ook een beetje op travestie. Ik ben b.v. dol op lange, dunne, blonde meiden. En in travestie vind ik het dus leuk om juist dat te zijn. En jij schrijft ook dat jongens je niet zien staan door je 'kleding en gedrag'. Dat zit je dan dus ook wat te vermannelijken. Dus het gaat inderdaad die kant wel wat op. Je bent overigens lang niet de enige vrouw die dat doet omdat ze het leuk, opwindend of stoer vindt. Er lopen er hier waar ik woon echt bosjes rond. Maar bij vrouwen is dat veel meer geaccepteerd dan bij mannen en ziet men het niet als 'travestie'. Heel gemeen, maar voor jou wel fijn.
En die problemen met partners! Ja, daar kunnen travestieten over mee praten, denk ik. Laat ik mezelf als voorbeeld geven. Ik val dus min of meer op lange, dunne, blonde, knappe vrouwen. Maar je voelt het al. Die vallen dus echt niet allemaal op een verwijfde man in een rok. Aan de andere kant: die vallen ook echt niet op iedere doorsnee man. Dus wat dat betreft maakt het niet zo veel verschil. In mijn geval had ik aan 1 vrouw de handen wel vol en die bleek er dus ook echt wel te zijn.
Maar toch kan het moeilijk zijn een partner te vinden. Om te beginnen hebben mannelijke TV's vaak een verkeerde gewoonte. Ze verkleden zich, kijken in de spiegel en fantaseren. Dat is kan heel leuk en opwindend zijn, maar op die manier vind je dus in geen honderd jaar een partner.
Vervolgens weten TV's vaak niet goed, waar en hoe ze dan wel aan een partner moeten komen. Mannen vallen vaak op een goed uitziende TV maar doen dat alleen voor de sex en niet om een relatie aan te gaan omdat het hun status aantast. Toch zijn er wel TV's die dat soort contacten aangaan, omdat het voor hun idee beter is dan niets. Ook gaan TV's vaak uit in homodisco's, maar echte homo's vallen niet op TV's. En bisexuelen willen weer wel sex, maar geen relatie vanwege het statusprobleem.
De oplossing is heel simpel. Veel heterovrouwen vinden een (goed geklede en uitziende) vrouwelijke man eigenlijk wel leuk. Het staat dichter bij hun. Het is minder bedreigend dan een echte man, waar ze bijna altijd wel slechte ervaringen mee hebben. En lesbische vrouwen vinden een goed uitziende TV vaak te gek.
En verder heb je natuurlijk nog andere T's. Prima voor vriendschap en om mee uit te gaan, maar omdat de meeste T's hetero zijn, ligt dat vaak wat moeilijk.
Wat zou ik doen als ik een vrouwelijke hetero TV was? Lijkt me eigenlijk niet zo'n probleem. Mannen zijn zo vreselijk hitsig dat ze die mannenkleren echt wel op de koop toenemen. En bovendien zijn er best veel mannen die verlegen worden van een vrouw die al te vrouwelijk is. Misschien staan er niet steeds 10 mannen om je heen, maar een paar mannen zijn met wat moeite echt wel te vinden. En misschien heb je uiteindelijk aan 1 wel genoeg.
En die huisarts? Wat moet je daar nu in hemelsnaam? Doe maar lekker stoer. Niets mis met een stoere vrouw.
Groetjes,
Kim D.
Topic gesplitst; voor gesplitste draad zie hier