Hoi,
Ik pas zat op TelSell of Tvshop te kijken en zag dat daar het middel "Derma hair control" werd aangeprezen als absolute verwijderaar van lichaamshaar.
Heeft iemand hier ervaring mee?
groetje`s JeanineO
Derma hair control.
Moderator: Moderators
- JeanineO
- ff weer wat posten
Derma hair control.
i love my dresses.
- joke
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
hallo JeanineO 1 jaar geleden heb 1 keer wat gekocht bij TelSell of Tvshop en ze beloven je gouden bergen, maar daar komt niks maar dan ook helemaal niks van trecht wat ze je daar vertelen is gewoon een verkoop truc. mijn ervaring is rond uit slecht en nog eens slecht . dus jeanine0 lieve schat begin er niet aan. maar je moet het zelf weten??? .ik geef je alleen maar een atvies van mijn ervaring. groetjes joke
vrouw voelen is vrouw zijn
Re: Derma hair control.
Jeanine.JeanineO schreef:Ik pas zat op TelSell of Tvshop te kijken en zag dat daar het middel "Derma hair control" werd aangeprezen als absolute verwijderaar van lichaamshaar.
Ik ben het helemaal eens met Joke. Als er zulke wondermiddeltjes zouden bestaan, zou iedereen het toch zeker gebruiken? Stel je voor dat het wel werkt. Hoeveel "collega's" zouden dit dan al niet gebruiken? En de fabrikant zou er al hardstikke rijk van geworden zijn.
Voor al dit soort wondermiddeltjes heb ik maar 1 advies: NIET DOEN !
Cyn.
- Nicky B
- daar ben ik weer
- Contacteer:
in de consumentengids van december hebben ze enkele van de artikelen getest die ze verkopen bij de thuiswinkelprogramma's op TV. Ook hadden ze Derma Hair Control getest en ik zal ze even quoten:
"Bij Derma Hair Control zou je bij dagelijks gebruik pas na 6 maanden resultaat zien; na 12 maanden stopr de haargroei. Zolang hebben we niet getest maar van de onmiddelijke effecten (zachtere huid) merkten we niks."
De conclusie was dan ook:
"Moeilijk te zeggen; het lange termijneffect hebben we niet kunnen meten"
Als ik het artikel verder lees en bij de conslusies van de andere geteste produkten dan denk ik ook niet dat het op de langere termijn zal werken (de andere produkten worden namelijk allemaal afgebrand) en dan is er nog de prijs van € 50.00 per flacon van 150ml.
Als je dan uitgaat van dat je 1 flacon per maand verbruikt dan kost het je zo'n € 600 (zonder verzendkosten) voor het eindelijk resultaat zou kunnen hebben.
Ik zelf zou het niet doen en wat meer betalen en dan maar laten laseren of zoiets, ik denk dat dat een zekerder resultaat heeft.
Liefs,
Nicky
"Bij Derma Hair Control zou je bij dagelijks gebruik pas na 6 maanden resultaat zien; na 12 maanden stopr de haargroei. Zolang hebben we niet getest maar van de onmiddelijke effecten (zachtere huid) merkten we niks."
De conclusie was dan ook:
"Moeilijk te zeggen; het lange termijneffect hebben we niet kunnen meten"
Als ik het artikel verder lees en bij de conslusies van de andere geteste produkten dan denk ik ook niet dat het op de langere termijn zal werken (de andere produkten worden namelijk allemaal afgebrand) en dan is er nog de prijs van € 50.00 per flacon van 150ml.
Als je dan uitgaat van dat je 1 flacon per maand verbruikt dan kost het je zo'n € 600 (zonder verzendkosten) voor het eindelijk resultaat zou kunnen hebben.
Ik zelf zou het niet doen en wat meer betalen en dan maar laten laseren of zoiets, ik denk dat dat een zekerder resultaat heeft.
Liefs,
Nicky