Hey,
de laatste dagen zit ik met het probleem dat ik niet meer op het onderdeel Links geraak van travestie.org. Vroeger kon ik dit zonder problemen, kon ik ees lekker surfen als ik me verveelde maar nu wil hij die pagina niet meer openen
Internet explorer blokkeert er helemaal door en met firefox of netscape lukt het ook al niet
Alle andere paginas kan ik zonder probleem openen behalve dat onderdeel
Wie bied er hulp?
Merci alvast
Site-onderdeel Links
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
Er zit iets niet goed daar. Lijkt een MySQL probleem:
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /opt/guide/www.travestie.org/HTML/html/links/index.php on line 36
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Ik krijg zelfs geen foutmelding Pc blokkeerde er helemaal door, ik moest al de stekker gaan uittrekkenChantal C. schreef:Er zit iets niet goed daar. Lijkt een MySQL probleem:
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /opt/guide/www.travestie.org/HTML/html/links/index.php on line 36
Gaat moeilijk als mijn muis en toetsenbord niet meer reagerenCynthia schreef:Nee hoor Elke, dat is nu ook weer niet nodig.
IE blijft hangen.
Als je dan <Alt> <Ctrl> <Del> geeft, kun je de betreffende taak beeindigen (je ziet ook dat de ze de status heeft <Reageert niet>.
De rest kan gewoon actief blijven.
Hopelijk is het snel opgelost Het was 1 van mijn favoriete site-onderdelenProblemen met 'links' Nieuw
Helaas ervaren we een technische storing onder de knop 'links', te vinden in het menu. Als u hier op klikt kan u foutmeldingen krijgen of uw browser kan vastlopen. Er wordt aan het probleem gewerkt. Onze excuses voor het ongemak.