Borstvergroting

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Vicky_
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: za dec 20, 2003 19:01
Locatie: Venlo

Bericht door Vicky_ »

hihihi

Maak jullie niet druk meiden.

T word:

Trotse Zelfverzekerde Vicky with big Boobies :P
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Ooh!!

Tomorrow is her big day!!!
:) Heel veel sterkte Vicky!!

Nou mijn boobies zijn nog zo klein; :cry: dat duurt nog wel een tijdje voordat ze uitgegroeid zijn en dan kan ik pas gaan nadenken over implants...

Maar ik denk dat ik ook niet echt veel borsten ga krijgen omdat mijn moeder ook een soort strijkplank is... Dus ik zal er waarschijnlijk niet onder uit komen... Na ja, geeft niks...

Maar waar hebben jullie eigenlijk die incisie laten zetten?? In je oksel of onder je borst?? Wat denken jullie is eigenlijk beter??
fenna69
ForumFan
Berichten: 337
Lid geworden op: di okt 14, 2003 23:08

Bericht door fenna69 »

Met alle respect voor een ieder die bezig is of denkt aan borstvergroting, denk er toch wel aan dat het 5 tot 7 jaar duurt voor de borsten wel eens een keer uitgegroeid zijn. Uiteraard moet je de keuze zelf maken en als je er van overtuigd bent dat het je helpt, moet je je door mij beslist niet laten tegenhouden.
Persoonlijk zit ik na een jaar snoepen nog niet eens aan een AAA cup, maar borstvergroting is voor mij niet in beeld. Zeker niet gedurende de eerste 5 jaar. Voor de toekomst sluit ik het ook niet helemaal uit, maar ik wacht zondermeer eerst af wat me van nature wordt gegund.

Vicky, ik hoop werkelijk dat je krijgt wat je verwacht. zeker voor de lange termijn.
Als het je helpt met een stukje zelfvertrouwen is dat altijd winst :)

groetjes Fenna ;-)
Natalie
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: di jun 12, 2001 2:00

Bericht door Natalie »

Ja, en ik mag 2 februari voor een maatje ofwat meer. Ben best wel benieuwd .....
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Heb 23 jaar geleden een borstvergroting ondergaan, en sinds een half jaar ongeveer had ik het gevoel dat mijn linker borst iets kleiner was geworden.Moest toch bij dr,bouman zijn in het VU, en gelijk ff gevraagd hier naar te kijken.Hij voelde niet echt verschil, maar op mijn verzoek om dit toch verder te onderzoeken besloot hij om een mri scan te laten maken, omdat dit de beste manier was om eventuele lekkages op te sporen.
Dit is afgelopen november gedaan, en ik ging vandaag voor de uitslag(kon al in december, maar door drukte op werk, en een positieve kijk van dr.Bouman naar januari geschoven)en nu blijkt er toch een lekkage te zitten!
Besloten is nu om de protheses te verwisselen, en meteen een aanvraag gedaan voor vergoeding, hoewel men tegenwoordig in het algemeen wel het verwijderen, maar geen wissel vergoed.......eigenlijk belachelijk!
Omdat de prothese ingekapseld zit, kan de lekkage niet direct gevaar opleveren.......hopelijk toch snel een antwoord!
Heb nu 75b, en wilde eigenlijk al jaren geleden een maatje groter, en nu er toch vervangen moet worden, zou dit geen enkel probleem zijn.
Vorige keer zijn ze via de oksel ingebracht, maar volgens dr.bouman zou het wisselen niet via de oksel kunnen.....ga toch ff verder informeren of er iemand dit wel via de oksel zou kunnen.(had op het borstenforum al gezien dat dit wel kon!)
Jammer dat dit nu pas aan het licht komt, want vorige week een AA verkleining gehad, en ook narcose, dus had het gelijk in 1 keer kunnen gebeuren.....niks aan te doen!
De protheses van tegenwoordig gaan trouwens levenslang mee, en ik heb toch al geluk gehad dat ik het 23 jaar heb kunnen uitzingen!
Natalie
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: di jun 12, 2001 2:00

Bericht door Natalie »

Oh ja, ik heb inmiddels de bv ook gehad, vorige week in brussel.

Het is me allemaal reuze meegevallen, ik heb niet echt pijn gehad. Alleen die 'speciale bh' die alles op zijn plekkie zet/houdt is behoorlijk strak waardoor je het gevoel hebt dat er een olifant op je zit. Nu 7 dagen later doe ik vrijwel alles weer (behalve werken en sporten), alleen met mate omdat je wel sneller moe bent. Nog anderhalve week thuis en dan begin ik weer met werken en een weekje of 2 daarna weer heel voorzichtig met sporten.
Vicky_
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: za dec 20, 2003 19:01
Locatie: Venlo

Bericht door Vicky_ »

Heyy Nathalie

Wat leuk voor je zeg. Hoeveel CC heb je erin gekregen? en waar zit je nu op?
Ikzelf heb 350 cc laten plaatsen en ik zit nu op een D cup
Natalie
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: di jun 12, 2001 2:00

Bericht door Natalie »

Bij mij is er 285cc in gegaan, en dan kom ik voor mij uit op een ruime (85)B. En dat was precies waar ik op uit wilde komen.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Vicky_ schreef:Ikzelf heb 350 cc laten plaatsen en ik zit nu op een D cup
Hoe groot/klein ben jij? Is een D niet een beetje groot? :roll:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Vicky_
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: za dec 20, 2003 19:01
Locatie: Venlo

Bericht door Vicky_ »

Chantal C. schreef:
Vicky_ schreef:Ikzelf heb 350 cc laten plaatsen en ik zit nu op een D cup
Hoe groot/klein ben jij? Is een D niet een beetje groot? :roll:
Nee hoor lievie ik ben 1.86 lang en het ziet heel natuurlijk uit je zou niet zeggen dat het een D is omdat het perfect bij mn lichaam past
Gebruikersavatar
esther-marye
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: wo mar 17, 2004 9:14
Locatie: Ergens in Friesland
Contacteer:

Bericht door esther-marye »

Heb zelf 280 CC , een gem. C cup. Ben er heel erg tevreden mee. Ben zelf 1.84 lang.
Groetjes

Afbeelding
Natalie
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: di jun 12, 2001 2:00

Bericht door Natalie »

Zal ik er ook maar even bijzeggen dat ik 1.80 ben :D :P
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Zit zelf op een kleine C, maar bij mijn lengte, blijk hier in dit draad wel de grootste, ben ik ook nog steeds aan overleggen of ik er wat bij laat doen, qua proporties lijkt het wel verstandig, maar het gevoel iets vreemds in mijn lichaam te hebben is niet leuk, alhoewel ik ook een kroontje op mijn tanden heb en met deze kunstdingen ben ik best tevreden.......

......en dan nog, bij mij zal de borstvergroting gewoon gratis zijn, tot in de zomer heb ik dus nu nog de tijd om te kiezen, eerst us zien, hoe mijn lichaam met doos eruitziet, dan zie ik dus verder :wink:

Groetjes....
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie