Hallo,
ik heb me een aantal dagen geleden aangemeld in het sub-fora Transsexualiteit. Maar ik kan er nog niet in.
Bij Transgenderisme enzo kon ik er na een dag in, iemand die kan helpen?
Kan niet in sub-fora Transsexualiteit
Moderator: Moderators
- Forumwatch
- de baas van de dag
Aanmeldingen voor toegang tot het TS forum worden getoetst door een toelatingscommissie. Op 21 oktober is er een e-mail aan jou verstuurd met een verzoek voor informatie. Tot vandaag is er geen reaktie van jou gekomen. Daarom ben je (nog) niet toegelaten tot het TS forum.
Travestie.org
Tevens wordt dit bericht verplaatst naar het subforum "De Site", waar het thuishoort.
Travestie.org
Tevens wordt dit bericht verplaatst naar het subforum "De Site", waar het thuishoort.
Excuses,Forumwatch schreef:Aanmeldingen voor toegang tot het TS forum worden getoetst door een toelatingscommissie. Op 21 oktober is er een e-mail aan jou verstuurd met een verzoek voor informatie. Tot vandaag is er geen reaktie van jou gekomen. Daarom ben je (nog) niet toegelaten tot het TS forum.
Travestie.org
Is de e-mail naar Hertze@home.nl verstuurd? Dat is mijn oude e-mail die ik niet meer gebruik..
- Forumwatch
- de baas van de dag
- Forumwatch
- de baas van de dag