profielen

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Erotic Esther
daar ben ik weer

profielen

Bericht door Erotic Esther »

hoi, ik ben pas kort lid en dus mischien is deze vraag al een keer gesteldf maar ik vroeg me af waarom alleen maar de laatste 10 profielen worden getoond, ook van de aangepaste? als ik nu iets verander is de volgende dag mijn profiel al weg en meestal staan er dan weer een paar bij die helemaal nix anders hebben dan eerst. het zou tof zijn als je op een link kon klikken dat je de laatste 100 veranderde profielen zag ofzo ..
Hoi ik ben Erotic Esther - party animal in minirok!
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Beste Esther,

Normaliter wordt er minder dan 10 profielen per dag aangepast. Doorgaans blijft een aangepaste profiel een dag of 2 of 3 in de lijst staan. Echter zijn er momenteel een paar mensen die bijna dagelijks hun profiel "updaten" (het is soms bijna onmogelijk om te zien wat ze hebben veranderd).

Als wij een lijst van de laatste 100 aanpassingen zou laten zien, zou je zien dat maar een paar mensen daarvoor verantwoordelijk zijn.

Maar wij zijn ons aan beraden over veranderingen van het profielgedeelte; het is best veel werk om de software aan te passen dus het zou wel even duren voordat wij dit aan gaan pakken maar wij nemen het wel mee. Bedankt voor het meedenken.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Erotic Esther
daar ben ik weer

Bericht door Erotic Esther »

hoi lisa

wat ik bedoelde was de laatste 100 verandcerde [profielen, dus als iemand 2x zijn profiel aanpast staat het er maar 1x in. maar ik heb absoluut geen verstand van dit soort dingen dus jammer dat het zo moeilijk is :(
Hoi ik ben Erotic Esther - party animal in minirok!
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Er zijn inderdaad sommige mensen die dagelijks hun profiel "aanpassen" om zo nodig in het lijstje te blijven staan.

Pas alleen je profiel aan als je ook daadwerkelijk iets verandert zou ik zeggen.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

hier had ik nog de volgende suggesties...
Zowiezo rammelt het met de profielen. vaak veranderen ze zonder dat je ziet dat er iets is veranderd. Andere keren zijn het zulke schunnige teksten of foto's. Het zou schelen voor de profielen als de teksten en foto's vooraf worden gemodereerd en dat je voor het plaatsen van reacties moet inloggen. Weet je tenminste ook van wie de reactie is (en eventueel blokkeren ofzo).

Tja, tis maar een ideetje.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
chantal-tg
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door chantal-tg »

Ik heb 't gevoel dat zoveel t's in een soort fantasie wereld leven. Ze willen dolgraag opgemerkt worden én uiteraard mooi gevonden worden. Neem afgelopen zaterdag: een aantal t's wilden voor de eerste keer de kast uit komen; tuurlijk weet ik dat 't een giga drempel is, maar ik bood aan om ze te vergezellen en ik telde in totaal 11(!!) mensen die gezellig uit zouden gaan. Toen puntje bij paaltje kwam, waren we met z'n viertjes.

Profiel aanpassen om zodoende weer ff in het zoeklicht te staan is voor vele van hun al een adrenaline verhogende activiteit. Ach, als 't ze gelukkig maakt en als 't dan ook nog betekend dat ze weer wat zelfvertrouwen winnen..........

liefs,

Chantal
vipassana; zie zoals het werkelijk is......
www.vipassanaweb.nl
paula25
dagelijks aanwezig

Bericht door paula25 »

Waarom niet de laatste 10 aangepaste profielen omzetten naar een overzicht van willekeurige profielen uit de database? Dan geven we iedereen een kans.
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

chantal-tg schreef:Ik heb 't gevoel dat zoveel t's in een soort fantasie wereld leven. Ze willen dolgraag opgemerkt worden én uiteraard mooi gevonden worden. Neem afgelopen zaterdag: een aantal t's wilden voor de eerste keer de kast uit komen; tuurlijk weet ik dat 't een giga drempel is, maar ik bood aan om ze te vergezellen en ik telde in totaal 11(!!) mensen die gezellig uit zouden gaan. Toen puntje bij paaltje kwam, waren we met z'n viertjes.

Profiel aanpassen om zodoende weer ff in het zoeklicht te staan is voor vele van hun al een adrenaline verhogende activiteit. Ach, als 't ze gelukkig maakt en als 't dan ook nog betekend dat ze weer wat zelfvertrouwen winnen..........

liefs,

Chantal
Prima verwoord en geheel mee eens.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Het probleem is dat de mensen die echt iets nieuws en interessants te melden hebben steeds vaker worden weggedrukt door de paar ego-trippers die alleen maar hun fototje onder de aandacht willen brengen of op zoek zijn naar complimentjes op hun profiel (en wij weten wie dat zijn want hun namen duiken steeds weer op in de lijst van aangepaste profielen)

Als er een makkelijk te implementeren oplossing hiervoor was dan hadden wij het al opgelost

Lisa
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Lisa met een S schreef:Als er een makkelijk te implementeren oplossing hiervoor was dan hadden wij het al opgelost
Die is er...
Afschaffen van de lijst van veranderde profielen :wink:
Afbeelding
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Lisa met een S schreef:Het probleem is dat de mensen die echt iets nieuws en interessants te melden hebben steeds vaker worden weggedrukt door de paar ego-trippers die alleen maar hun fototje onder de aandacht willen brengen of op zoek zijn naar complimentjes op hun profiel (en wij weten wie dat zijn want hun namen duiken steeds weer op in de lijst van aangepaste profielen)

Als er een makkelijk te implementeren oplossing hiervoor was dan hadden wij het al opgelost

Lisa
Op het moment dat iemand op 'aanpassen' drukt kun je het script de nieuwe tekst laten vergelijken met het oude mbv. een stringfunctie. Als er geen of weinig verschillen zijn komt het niet in de lijst.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Wendy B schreef:Op het moment dat iemand op 'aanpassen' drukt kun je het script de nieuwe tekst laten vergelijken met het oude mbv. een stringfunctie. Als er geen of weinig verschillen zijn komt het niet in de lijst.
Als het zo eenvoudig was hadden wij dat allang gedaan

Lisa
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

chantal-tg schreef: Profiel aanpassen om zodoende weer ff in het zoeklicht te staan is voor vele van hun al een adrenaline verhogende activiteit. Ach, als 't ze gelukkig maakt en als 't dan ook nog betekend dat ze weer wat zelfvertrouwen winnen..........

liefs,

Chantal
Ik ben eerlijk als ik zeg dat het midden in de belangstelling staan mij wel trekt. Ik heb dan ook regelmatig mijn profiel bijgewerkt met nieuw fotowerk e.d.. Maar er is ook een keerzijde aan het hebben van een profiel hier op Trav.org. Ik werd helemaal gestuiterd van de onzinnige berichten en e-mails die ervandaan kwamen. Gewoon vervelend, je weet wel: dates, sexistische opmerkingen, schunnige teksten.

Ik heb dan ook enige tijd geleden mijn profiel hier verwijderd.

Voor degegen die permanent aandacht willen hebben is een link onder je berichten naar je profiel een optie.

Liefs, Kitty.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Kitty Mermaid schreef:Voor degegen die permanent aandacht willen hebben is een link onder je berichten naar je profiel een optie.
En natuurlijk veel schrijven in het forum :wink:

Lisa
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Ik hoor wel vaker van mensen die last hebben van weirdo's die gekke commentaren in hun profielen schrijven. Maar om een of andere reden komt dat alleen bij specifieke personen voor. Vreemd dat ik daar zelden last van heb ? Misschien ben ik te gevaarlijk voor ze ? *lol*
Afbeelding
Plaats reactie