profielen

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Dat kan kloppen, ja. Je bent te gevaarlijk voor ze :wink:

Maar laat ik mijzelf als voorbeeld nemen, hoewel ik meerdere transen ken die hetzelfde meemaken.

Ik ben eerlijk als ik zeg, wanneer ik ergens over straat loop, dat ik wel eens nagefloten word. Nou, een mooier compliment kun je niet krijgen, toch? Het geeft echter ook aan dat ik, met mijn lichaam, kledingstijl en uistraling wat teweeg breng bij de gemiddelde man. Oke, ik daag wel eens uit ja, want dat zit nu eenmaal in mij.

Zo ook met de foto's op mijn profiel. Op straat wordt ik gewoon gezien als vrouw. Hier op de site sta ik echter bekend als trans en ook dat heeft op veel mannen een bepaalde aantrekkingkracht. Het is immers bekend dat weirdo's alle profielen afstruinen op zoek naar.... nou, ja, je weet wel. In de berichten viel het eigenlijk wel mee, maar in mijn geval werd ik gek van de e-mail die via Trav.org binnenkwamen.

Of neem de pogingen van weirdo's om via msn met mij in contact proberen te komen. De lijst met geblokkeerden puilt uit.... Ik vind dat jammer. Ik voeg hier mijn e-mailadres en msn toe om contact te kunnen hebben met andere transen.

Liefs,

Kitty.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Kitty Mermaid schreef:Het is immers bekend dat weirdo's alle profielen afstruinen op zoek naar.... nou, ja, je weet wel. In de berichten viel het eigenlijk wel mee, maar in mijn geval werd ik gek van de e-mail die via Trav.org binnenkwamen.

Of neem de pogingen van weirdo's om via msn met mij in contact proberen te komen. De lijst met geblokkeerden puilt uit.... Ik vind dat jammer. Ik voeg hier mijn e-mailadres en msn toe om contact te kunnen hebben met andere transen.
Vreemd genoeg heb ik daar nooit last van. Ook niet via mijn weblog. :roll:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Misschien bestaat er onder die goegemeenschap een zwarte lijst van T*'s ? Denk dat ik er (gelukkig!) ook op sta ;)

"Nee nee, die moet je echt niet proberen aan te spreken, dat is een bitch/geeft nooit antwoord/enz enz"
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

mireille schreef:Misschien bestaat er onder die goegemeenschap een zwarte lijst van T*'s ? Denk dat ik er (gelukkig!) ook op sta ;)

"Nee nee, die moet je echt niet proberen aan te spreken, dat is een bitch/geeft nooit antwoord/enz enz"
IK denk dat ook zij gaan voor de communicatie-zwakkeren in de samenleving *grijns*
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Nathalie schreef:Ik hoor wel vaker van mensen die last hebben van weirdo's die gekke commentaren in hun profielen schrijven. Maar om een of andere reden komt dat alleen bij specifieke personen voor.
Soort zoekt soort???
A candle loses nothing by lighting another candle.
Plaats reactie