Bezoek

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bezoek

Bericht door dhiamara »

Namasté lieverds

Gisteravond voor het eerst als Dhiamara onverwachts bezoek ontvangen. Na vele gesprekken en wennen aan het idee, besloot mijn achterbuurman dat hij mij ook op deze manier wou ontmoeten. Hij had al een paar keer gezegd dat als het voor hem tijd was hij dan 's avonds ook weer langs zou komen. Dus stond hij gisteravond bij de achterdeur. We hebben weer heel veel zitten kletsen en praten. Ik had in het geheel geen probleem met dit alles (schijnbaar er ook naar toegegroeid) Geheel "open minded" hebben we over dit gebeuren van gedachten zitten wisselen. Hij vroeg van alles. Wat draag je , wanneer, wat heb je, wat wil je verder, waar heb je het gekocht enz, enz.

Indien zijn vriendin ook wil dan heb ik vrijblijvend gezegd dat ze met z'n tweetjes ook wel eens langs kunnen komen.

Voor mijzelf vond ik het heel gewoon, ik was mijzelf en integendeel van mijn normale reactie (achteraf er veel over nadenken) ben ik vannacht heerlijk in slaap gevallen. :wink:
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Namasté Dhiamara,

gefeliciteerd met het slechten van deze drempel. Nu jij in jou buurt zo geaccepteerd wordt is de stap naar een TenT maar een kleintje. De meeste Trav's gaan eerder naar een TenT dan dat ze in hun eigen buurt dit zo vertellen.

groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
joke
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: za nov 05, 2005 17:51
Locatie: drachten
Contacteer:

Bericht door joke »

Hallo lieve Dhiamara . wat goed van je buurman dat hij bij je langs is geweest en dat hij accepteert dat je graag vrouw wil wezen of tv bent. dat moet voor jouw een goed gevoel zijn geweest . en voor de rest sluit ik mij bij bea aan . dikke kus joke :D :D :D
vrouw voelen is vrouw zijn
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Ja gaf een goed gevoel :D Komt nu gewoon regelmatig 's avonds binnenstappen. Ik heb de achterdeur ook niet meer op slot. Wel grappig: ah, goedenavond vanavond bij j.p op bezoek, is dhiamara even op stap?

Richting T&T avond Groningen? zie nog apen en beren :(Van openbaar vervoer ben ik afhankelijk, heb geen rijbewijs en dan blijkt aanwezigheid maar erg kort mogelijk te zijn, moet al vroeg weer weg.

Zie je dit? Zit al enigszins in die richting te denken maar ............... :D :oops: :cry:
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Namasté Dhiamara,

wel je kunt ook proberen om contact te leggen met een bezoeker van de TenT die wel zelf vervoer heeft. Dan zou je mee kunnen rijden.

groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
chantal-tg
ff weer wat posten
Berichten: 62
Lid geworden op: vr okt 01, 2004 8:52
Locatie: omgeving Dordrecht
Contacteer:

Bericht door chantal-tg »

De bekende drempels......

We hebben ze allemaal moeten nemen en neem ze (in mijn geval) nog dagelijks. Als ik voor een drempel sta ga ik terug naar de kern en dan vraag ik mijzelf af; doe ik iets dat niet mag? benadeel ik anderen door mijn vrouwelijkheid te accepteren en er anderen mee te confronteren? Nee dus.

Het is mijn ervaring dat de overgrote meerderheid van de mensen niet negatief tegenover ons staat, het is echter onbekendheid. UIteraard mogen mensen vragen hebben, sluit ze niet af, maar laat ze hun vragen stellen en geef ze het inzicht......

Stap maar de bus in als je er klaar voor bent; wees trots op wie je bent en laat dat gevoel stralen.........

liefs,

Chantal
vipassana; zie zoals het werkelijk is......
www.vipassanaweb.nl
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Halllooo,Dhiarma wat bijzonder van jou buurman.Ik heb ook drempels,tenminste,als je het een drempel kan noemen.Ik ben altijd voorzichtig met mijn dochter,ze begint ook al te puberen.Zij heb mij nog nooit gezien in travestie,en eigelijk vind ik dat niet nodig,het is ook geen drang.
Maar sommigen van mijn buren wel die laat ik altijd binnen,mijn klanten zien mijn soms ook in travestie .Mijn zus heb ik wel een keer een fotoboek laten zien ,zij is wel gewend aan mijn androchine look ,maar die foto's werd ze even stil van.Geef niks lekker rustig!En mijn zwager die heb ik zelfs een keer opgemaakt,vond tie leuk!
Mijn vader en moeder die zijn het wel gewend dat ik androchine ben,maar travestie wil ik mijn vader eigenlijk niet aandoen,dan slaapt hij twee weken niet haha.Ik heb nog vrienden uit mijn oude motorclub,en die intreseren het niet eens,die zeggen je zoek het maar uit,zolang je maar bier in de koelkast heb!!
Wanneer ik in travestie uitga is het daar waar het geaccepteerd word,en stap ik in een taxi.Dat is leuk wanneer ze niks in de gaten hebben,en ze horen mijn stem,daar komen net geen ongelukken van,hêhê.
Maar met het openbaar vervoer ben ik voorzichtig,in rotterdam moet je soms oppassen.
Gek eigenlijk want als androchine durf ik alles,terwiojl de mensen dan duidelijk zien dat ik een man met make up op ben,en dat kan mij niks schelen.Sterker nog ik voel me er erg goed bij.
Ik hoop dat jij ook dit soort verhalen kan gaan vertellen,je bent in ieder geval begonnen.Tot schrijfs,ik hou van jou Robin.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Plaats reactie