Doe je alleen aan travestie als je uitgaat?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Doe je alleen aan travestie als je uitgaat en daarbuiten niet?

Ik doe alleen aan TV om uit te gaan of gezien te worden en verder niet.
3
13%
Ik doe soms aan TV om uit te gaan of gezien te worden, maar ik doe het thuis ook.
4
17%
Ik doe eigenlijk alleen aan TV thuis of stiekum op straat.
7
30%
Bovenstaande keuzes zijn op mij eigenlijk niet van toepassing.
9
39%
 
Totaal aantal stemmen: 23

kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Doe je alleen aan travestie als je uitgaat?

Bericht door kim dietrich »

Erotic Esther schreef:
ik doe alleen maar aan travestie als ik uitga en heb ook geen behoefte om het daarbuiten te doen
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Namasté Kim

Ik mis hier eigenlijk de vraag "Doe je het alleen thuis en nergens anders"
of deze "Doe je het alleen thuis achter gesloten gordijnen"

Voor mijzelf zijn deze vragen denk ik wel belangrijk om diegene aan bod te laten komen, die het op deze manier doen. Vraagstelling lijkt mij wat meer voor "gevorderde TV 's" :oops: wat ik duidelijk nog niet ben.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Ik weet niet of ze dat bedoelt, maar ook ik denk dat je de keus "alleen thuis" beter kan opsplitsen tussen degenen die het stiekum thuis doen en/of alleen wonen en degenen die het wel thuis doen met instemming op de een of andere manier van andere huisgenoten (partner, kinderen, enz.).

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Lieve dames,

er zijn vele vormen van Travestie. En daar kun je een hele lange lijst van maken.
1 Travestie in zijn gehele vorm 100% vrouw zijn.Toch man blijven.
2 alleen vrouw zijn in de open lucht. wandelen in het bos enz. zodat je niet gezien wordt en het thuis niet bekend is.
3 vrouw zijn in de stad dus juist om gezien te worden en het thuis niet bekend is.
4 vrouw zijn achter gesloten deuren. en het thuis niet bekend is.

2, 3 en 4 terwijl het wel bekend is thuis maar het niet geaccepterd wordt.

Zo kun je nog even door gaan. Dus de lijst kan veel langer zijn maar dan is de keus ook veel moeilijker denk ik.
Ik heb in dit geval 2 ingevuld terwiijl 4 eigenlijk meer van toepassing zou zijn.

groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Erotic Esther
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: di dec 27, 2005 11:51

Bericht door Erotic Esther »

van de 15 tot nu toe ben ik kennelijk de enige die zichg puur voor de fun en het gezien worden verkleed, grappig :) ik zie de fun er ook niet in om me helemaal mooi te maken en dan thuis rondjes te lopen maar ieder zijn ding ;)
Hoi ik ben Erotic Esther - party animal in minirok!
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

Je hebt hier wel een goed punt Esther en je verwoordt het ook goed. TV's begrijpen dat zelf ook niet altijd even goed, is mijn ervaring. Maar ik denk nog steeds dat je hier erg tevreden over moet zijn. Jij of jullie maken een creatie zoals een mode-ontwerper een jurk.

Gezien mijn verleden vond ik dat ik het tweede alternatief moest kiezen. Het is nu zo dat ik thuis wel eens iets vrouwelijks kan dragen als dat toevallig zo uitkomt of lekker zit, maar ik zal me thuis niet meer echt uitgebreid optutten om er mooi en sexy uit te zien. Veel te veel gedoe.

Ja, je kunt natuurlijk nooit alle mogelijke alternatieven geven, want dan wordt die vraag veel te ingewikkeld. Als je het alleen thuis doet, kun je gewoon het derde alternatief aanklikken, lijkt me.

Voor mijn idee gaat het hier wel om een belangrijk punt. De 'echte' TV verkleedt zich in (zeker in het begin) om een effect te bereiken bij zichzelf. Je wordt opgewonden van jezelf, je vindt jezelf mooi, je vindt jezelf sexy, je wordt er geil van, je wordt er rustig van, je voelt je er lekker bij. Na verloop van tijd wordt er vaak gemasturbeerd.

Mijn ervaringen als 'showgirl' zijn behoorlijk anders. Het is belachelijk veel werk en gedoe. Uren staan, amper eten en drinken tijdens het kleren uitzoeken en opmaken. Ben je eenmaal buiten dan zitten die kleren vaak knellend en na een uur of 6 is dat niet echt meer een pretje. Pruikhaar zit je voortdurend in de weg of in de mond. Je kunt vaak amper eten en drinken om je make-up niet te beschadigen, etc. Je kunt jezelf ook amper in een spiegel zien omdat je met een publiek te maken hebt. Kortom, ik vind het leuk als het weer gelukt is, maar ik word er vooral moe van en al lang niet meer opgewonden. Ergens is het ook wel geestig. Je ziet er heel sexy uit, maar zelf raak je er niet opgewonden van. Tegen de tijd dat je dan wel in de spiegel kunt kijken, ben je doodop en rol je na douchen (zonde van al dat moois) zo je bed in.

Esther, je vindt het leuk om er zo mooi mogelijk uit te zien en je wilt er ook erotisch uitzien. En je valt op meisjes. Raak je dan zelf niet opgewonden van je eigen uiterlijk?

Groetjes,

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Tsja, ik heb uiteindelijk maar voor mogelijkheid 4 gekozen.

Op zich doe ik het niet om thuis te blijven, dat is inderdaad vrij nutteloos. Als ik niet van plan ben om weg te gaan dan beperk ik me over het algemeen tot een paar hakken. Alleen als ik ergens heen ga dan ga ik voor de volledige make-over. Maar dat is niet alleen voor uitgaan. Kan ook een hapje eten zijn, of een terrasje pakken, winkelen, op bezoek of wat dan ook. En ik hoef ook niet zo nodig meer gezien te worden. Natuurlijk snap ik wel dat ik enigszins opval, maar ik ga niet naar buiten uit effectbejag maar omdat ik me daar prettig bij voel.

groetjes,

Monica
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Erotic Esther schreef:van de 15 tot nu toe ben ik kennelijk de enige die zichg puur voor de fun en het gezien worden verkleed, grappig :) ik zie de fun er ook niet in om me helemaal mooi te maken en dan thuis rondjes te lopen maar ieder zijn ding ;)
Wel ik Bea heb 2 ingevuld omdat ik ook in huis het lekker vindt om als vrouw gekleed te gaan. Het verschilt wel wanner ik naar buiten ga of thuis blijf. Als ik thuis blijf maak ik mij niet volledig op en blijf meestal de pruik ook achterwege. Soms wel pumps of laarzen aan en soms gewoon lekkere sloffen.
Maar zodra ik ga winkelen of ergens anders naar toe ga dan wel volledig opgemaakt. Dan wil ik liever niet gezien worden. Met andere woorden de metamorfose moet zo zijn dat ik niet opval als man in vrouwenkleding. En dat lukt in het algemeen vrij redelijk.
Dus ik kleed mij als vrouw voor mijn eigen plezier en om eigenlijk niet gezien te worden. Dus dat verschilt denk ik met die van Erotic-Esther. Die doet het echt om gezien te worden en voor de plezier van iedereen. Of heb ik het daar mis mee Esther??

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Plaats reactie