Man bijt hond

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Evelien tv
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: vr sep 16, 2005 12:37

Man bijt hond

Bericht door Evelien tv »

Hey iedereen!

Heeft iemand het stukje gezien op man bijt hond over travesties?
Ik vond het zeer baanbrekend over hoe de meeste travs omgaan met hun t-zijn.
Eindelijk eens een echte travestie op televisie en niet de drag queens die je anders ziet!

Ps Annette(zoals ik dacht ik de travestie heet) ik vind het heel moedig van je om je zo bloot te geven over hoe we zijn en denken!
Gebruikersavatar
Elke
ff weer wat posten
Berichten: 46
Lid geworden op: wo jun 30, 2004 19:23
Contacteer:

Re: Man bijt hond

Bericht door Elke »

Evelien tv schreef:Hey iedereen!

Heeft iemand het stukje gezien op man bijt hond over travesties?
Ik vond het zeer baanbrekend over hoe de meeste travs omgaan met hun t-zijn.
Eindelijk eens een echte travestie op televisie en niet de drag queens die je anders ziet!

Ps Annette(zoals ik dacht ik de travestie heet) ik vind het heel moedig van je om je zo bloot te geven over hoe we zijn en denken!
niet gezien maar misschien zit het in de samenvatting die op zaterdag word uitgezonden
Gebruikersavatar
Sjaleesha
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: zo feb 22, 2004 14:38
Locatie: Tussen de rivieren

Re: Man bijt hond

Bericht door Sjaleesha »

Evelien tv schreef:Hey iedereen!

Heeft iemand het stukje gezien op man bijt hond over travesties?

Ik heb het gezien en vond het positief. Ook de beide dames van Mariposa kwamen heel spontaan over.

Vanavond in "man bijt hond" het vervolg op de uitzending van gisteren.

Liefs van Sjaleesha
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld en verdriet gedeeld.
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

Als je het nou niet kan zien op tv, kan je het ook bekijken via de website.
http://www.manbijthond.nl/raamwerk2/raa ... videotheek
En dan gewoon op Dinsdag klikken. Het begint bij ong. 9 minuten.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

Hoi Evelien,

hoezo 'ipv van die drag queens'? Persoonlijk zie ik liever een zich goed presenterende, redelijk vrouwelijke en goed geklede/opgemaakte drag queen dan een (te) mannelijke, slecht geklede/bepruikte hetero tv, eerlijk gezegd. Iemand als Mayday bijvoorbeeld, ziet er goed uit in alle opzichten, leuke presentatie ook, waarbij hetero tv's nogal schril afsteken, houterig, slecht gekleed/bepruikt, (uitgesproken) mannelijk, het heeft iets pathetisch vind ik.......maar dat is mijn persoonlijke smaak hoor.

Groetjes Mila.
Evelien tv
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: vr sep 16, 2005 12:37

Bericht door Evelien tv »

mila schreef:Hoi Evelien,

hoezo 'ipv van die drag queens'? Persoonlijk zie ik liever een zich goed presenterende, redelijk vrouwelijke en goed geklede/opgemaakte drag queen dan een (te) mannelijke, slecht geklede/bepruikte hetero tv, eerlijk gezegd. Iemand als Mayday bijvoorbeeld, ziet er goed uit in alle opzichten, leuke presentatie ook, waarbij hetero tv's nogal schril afsteken, houterig, slecht gekleed/bepruikt, (uitgesproken) mannelijk, het heeft iets pathetisch vind ik.......maar dat is mijn persoonlijke smaak hoor.

Groetjes Mila.

Ik bedoel dus dat de groep hetero travesties groot is en dat daar geen enkele media aandacht naartoe gaat.ik ben blij dat daar nu eindelijk verandering in is gekomen.
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

ik vind dat ze het prima hebben gebracht. Positief, zonder waardeoordelen. De gefilmde dames zagen er prima uit en Annet (goed gedaan meid!) had een goed en duidelijk verhaal.

groetjes,

Monica
Gebruikersavatar
joke
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: za nov 05, 2005 17:51
Locatie: drachten
Contacteer:

Bericht door joke »

Ik heb het ook gezien . en ik vond ze allemaal mooi uit zien . en knap dat ze er op deze manier voor uit komen . en de kijker te laten zien hoe wij zijn . super meiden goed gedaan . met een dikke kus van joke,
vrouw voelen is vrouw zijn
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Ik ben vorig jaar benaderd door een medewerker van Man Bijt Hond. Hij wilde maar wat graag een item maken over mijn zeemeermin zijn en m'n transseksualiteit. Mijn stem was toen nog niet zo gevormd als nu, ik heb wijselijk bedankt. Hij heeft zelfs voorgesteld om mijn stem digitaal aan te passen, maar het resultaat was bedroevend. Ik heb dus wijselijk bedankt. Het hele verhaal heb ik toen gepost in het sub-forum transgender.

Voor een paar weken terug ben ik werderom benaderd door een ander van Man Bijt Hond. Programmamakers blijven op zoek naar dat ene unieke item. Over mijn zeemeermin-zijn vind ik het niet zo'n probleem om daar een item over te maken. Mijn stem is nu zoals ik het wil hebben, en vrijwel alles is perfect genoeg om dat te kunnen doen. Maar wanneer men het over mijn transseksualiteit wil hebben zal ik wellicht wederom bedanken.

Kitty.
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Heel goed hoor Kitty!
Het een staat gewoon volkomen los van het ander, en je moet gewoon dat doen waar je je prettig bij voelt, en je niks laten aanpraten!
Ben wel benieuwd of we je misschien staks als mermaid op tv kunnen bewonderen.........

liefs,
Betteke
Plaats reactie