Gisteren gesprek gehad met bedrijfsarts. Inderdaad moet ik proberen privé sores en werk gescheiden houden. Alhoewel, als mens zijnde lijkt me dit erg moeilijk maar daar gaat dit eigenlijk niet over.
Wat mij trof was de volgende opmerking. "Transsexualiteit is jouw probleem, ga je in de toekomst je nog opereren? antw. Ik weet dat niet. Volgende opmerking: Als je het 20 jaar eerder geweten had. Antw: dan was ik misschien wel doorgegaan. (PS. ik weet eigenlijk pas sinds de laatste tijd dat dit o.a. mijn probleem is. TV. TG. TS) Daarna kreeg ik het gevoel "Zo dat is dus geen groot probleem meer en kan hij dus gewoon aan het werk. Over en uit met dat gezeur en maar weer aan het werk.
Helaas ben ik gisteren te weten gekomen dat hij totaal geen contact heeft opgenomen met mijn psycholoog (toestemming gegeven) om info te krijgen. Leidinggevende heeft gevraagd of hij dit gedaan had waarop hij bevestigend antwoorde. NEE dus!! Gewoon met zijn eigen visie (wat ik al tijden aanvoel met géén diep inzicht in psychische problematiek) zijn oordeel klaar te hebben en vandaar uit zo snel mogelijk weer aan het werk krijgen.
Tja wat wil je met deze verandering in de mentaliteit om iedereen productief te laten zijn
![:(](./images/smilies/icon_frown.gif)