Staand of zittend?
Moderator: Moderators
Sorry, maar ik vind Robinhood wel grappig!!
Ik vind sowieso dat die transen en travo's veel te zoetsappig met elkaar omgaan!!!
Echt supersnel zijn jullie vaak beledigd en er mogen alleen maar positieve dingen over elkaars uiterlijk gezegd worden, ook al ziet iemand er uit als een bouwvakker in een jurk....
Ik zeg niet dat je maar iemand onnodig moet gaan zitten beledigen ofzo; maar een beetje meer incasseringsvermogen als er een grapje gemaakt wordt zou geen kwaad kunnen!!
Ik vind sowieso dat die transen en travo's veel te zoetsappig met elkaar omgaan!!!
Echt supersnel zijn jullie vaak beledigd en er mogen alleen maar positieve dingen over elkaars uiterlijk gezegd worden, ook al ziet iemand er uit als een bouwvakker in een jurk....
Ik zeg niet dat je maar iemand onnodig moet gaan zitten beledigen ofzo; maar een beetje meer incasseringsvermogen als er een grapje gemaakt wordt zou geen kwaad kunnen!!
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
staand of zittend
Hoe kan je nou ieman d beledigen,die zelft zegt nog ergens een penis te hebben leggen,was dat serieus bedoelt ?
Mischien zie ik het verkeerd maar als Leon echt meende wat hij zei over zijn penis,dan vind ik dat zeer bijzonder,en bied ik mijn excuses aan,voor een realiteit die niet even de mijne is.
Ik ken vrouwen die maar wat graag man willen zijn en graag een penis willen hebben,om mee te plassen,zouden die dan niet beledigd moeten zijn door de boodshcap van Leon,vreemd!
Ik ben blij dat je hierop reageert nu kan er een misverstand op worden gelost die ik niet zag.Ik zal leuk zijn daar waar het hoord,.....overal,want zelfs ddaar waar de dood mij teisterde heb ik geleerd mij zelf geestelijk en lichamelijk te genezen door mijn hart te laten spreken.
Ooit sprak ik de woorden ,in het ziekenhuis:'de dood speelt niet met mij,maar ik speel met de dood,en weet dan dat ik slecht tegen mijn verlies kan.''
Waarop een zaal vol mensen,die allen een lijdensweg hadden in schateren uitbarsten,en de sfeer was in twee seconde voor de hele dag verandert.De dood was verjaagd!!!!!!
Dus beledegingen,zijn niet altijd wat ze lijken
Vertel ons niet wat wij al weten,.......het is zonde van de tijd.
Dag lieverd,dankjewel voor je begrip,ik hou ook van jou,Robin
Mischien zie ik het verkeerd maar als Leon echt meende wat hij zei over zijn penis,dan vind ik dat zeer bijzonder,en bied ik mijn excuses aan,voor een realiteit die niet even de mijne is.
Ik ken vrouwen die maar wat graag man willen zijn en graag een penis willen hebben,om mee te plassen,zouden die dan niet beledigd moeten zijn door de boodshcap van Leon,vreemd!
Ik ben blij dat je hierop reageert nu kan er een misverstand op worden gelost die ik niet zag.Ik zal leuk zijn daar waar het hoord,.....overal,want zelfs ddaar waar de dood mij teisterde heb ik geleerd mij zelf geestelijk en lichamelijk te genezen door mijn hart te laten spreken.
Ooit sprak ik de woorden ,in het ziekenhuis:'de dood speelt niet met mij,maar ik speel met de dood,en weet dan dat ik slecht tegen mijn verlies kan.''
Waarop een zaal vol mensen,die allen een lijdensweg hadden in schateren uitbarsten,en de sfeer was in twee seconde voor de hele dag verandert.De dood was verjaagd!!!!!!
Dus beledegingen,zijn niet altijd wat ze lijken
Vertel ons niet wat wij al weten,.......het is zonde van de tijd.
Dag lieverd,dankjewel voor je begrip,ik hou ook van jou,Robin
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
staand of zittend
Dank je wel Jamie.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- Chantal C.
- Forumdiva
Ik geloof niet dat je het begrijpt. Robin's humor hoeft de mijne niet te zijn.Jamie schreef:Sorry, maar ik vind Robinhood wel grappig!!
De ene persoon vindt John Cleese erg leuk, de andere niet...
That's all... Dat heeft niks met incasseringsvermogen te maken. Of wel dan?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Liev allemaal,
lees eerst goed wat er staat en ga dan de rest lezen en reageer dan pas terug op iets wat je tegen staat of de uitleg van een ander die jijzelf niet goed leest.
En Robin voordat je iets leest en er een grapje over maakt ga dan eerst even achtergrond informatie bekijken. Leon is inderdaad een vrouw die graag man wil worden.
Hoe voelt dat nu jouw grapje???
Ik wist dit van Leon en kon dus niet om dit grapje lachen. Er zijn onder ons "T"ook vrouwen die de andere kant op willen.
Ik lees uiteraard ook jouw grappige kant en heb bewondering zoals je het doet maar er zijn ook mensen die dat totaal anders zien.
Sta daar alstjeblieft ook voor open.
Groetjes van Bea.
lees eerst goed wat er staat en ga dan de rest lezen en reageer dan pas terug op iets wat je tegen staat of de uitleg van een ander die jijzelf niet goed leest.
En Robin voordat je iets leest en er een grapje over maakt ga dan eerst even achtergrond informatie bekijken. Leon is inderdaad een vrouw die graag man wil worden.
Hoe voelt dat nu jouw grapje???
Ik wist dit van Leon en kon dus niet om dit grapje lachen. Er zijn onder ons "T"ook vrouwen die de andere kant op willen.
Ik lees uiteraard ook jouw grappige kant en heb bewondering zoals je het doet maar er zijn ook mensen die dat totaal anders zien.
Sta daar alstjeblieft ook voor open.
Groetjes van Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
staand ofzittend
Wanneer je de vrijheid ziet,waarmee ik schrijf,dan weet je dat ik overal voor open sta,ik had alang in de gaten wat er met Leon was ik zit in een circuit waar dit in voorkomt.
En juist niet iedereen wist dat daarom hoop ik dat Leon,begrijpt,wat ik geschreven heb in het stuk waarin ik mijn excuus aanbied,kennelijk is dat niet goed gelezen.
En weet je hoe vaak ik niet beledigt ben omdat ik een homo ben,flikker,mietje,poot.Ach,wisten ze zelf maar wie zij zijn,ik lach erom.
De kracht zit in het weten, niet in het denken.
Dus leon het loopt nu zo hoog op door een vreemde woordspeling van jou en mij,dat iedereen de kern van de zaak vergeet,............
Ik ben homo dus ik plast gebukt.
En juist niet iedereen wist dat daarom hoop ik dat Leon,begrijpt,wat ik geschreven heb in het stuk waarin ik mijn excuus aanbied,kennelijk is dat niet goed gelezen.
En weet je hoe vaak ik niet beledigt ben omdat ik een homo ben,flikker,mietje,poot.Ach,wisten ze zelf maar wie zij zijn,ik lach erom.
De kracht zit in het weten, niet in het denken.
Dus leon het loopt nu zo hoog op door een vreemde woordspeling van jou en mij,dat iedereen de kern van de zaak vergeet,............
Ik ben homo dus ik plast gebukt.
.
.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Het is gewoon zo -- de een vindt iets grappig en de andere niet; de een maakt een grap die niet kwetsend is bedoelt terwijl het bij de andere persoon juist als kwetsend wordt ervaren. Dat gebeurt nou eenmaal in het leven en er is niks aan te doen. Wat je er wel aan kan doen, is realiseren dat je iemand, ook al is het onbedoeld, hebt gekwetst en daarvoor je excuses aanbieden.
Robinhood heeft dat gedaan; het is aan Leon te beslissen, op basis van de motivatie van Robinhood, of hij de excuses als oprecht beschouwt en wilt aanvaarden. En wanneer Robinhood, wetend dat Leon van zulke opmerkingen niet is gediend, bij Leon van zulke grapjes onthoud, lijkt het mij dat er verder niks aan de hand is.
Voor de rest van ons kunnen wij voor onszelf besluiten of de humour van Robinhood ons aanspreekt of niet.
Lisa
Robinhood heeft dat gedaan; het is aan Leon te beslissen, op basis van de motivatie van Robinhood, of hij de excuses als oprecht beschouwt en wilt aanvaarden. En wanneer Robinhood, wetend dat Leon van zulke opmerkingen niet is gediend, bij Leon van zulke grapjes onthoud, lijkt het mij dat er verder niks aan de hand is.
Voor de rest van ons kunnen wij voor onszelf besluiten of de humour van Robinhood ons aanspreekt of niet.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
staand of zittend
Lisa jij bent een wijze vrouw,dat hou ik in ere,kwetsen ligt niet in mijn aard ik ben soms fel maar niet gemeen.
Daarom heb ik een rubriek geopend"speciaal voor jou"", de tegen hanger van de rubriek"humor"met een gedicht voor Leon.
Anders krijgen jullie een verkeerd beeld van mij,en ik weet wie ik ben,enzal dat zeker geen schade toebrengen.
Dank je wel voor je begrip,.......Robin
Heb ik al verteld hoe ik plas........................
Daarom heb ik een rubriek geopend"speciaal voor jou"", de tegen hanger van de rubriek"humor"met een gedicht voor Leon.
Anders krijgen jullie een verkeerd beeld van mij,en ik weet wie ik ben,enzal dat zeker geen schade toebrengen.
Dank je wel voor je begrip,.......Robin
Heb ik al verteld hoe ik plas........................
.
.
Mag ik me dan opgeven voor die bouwvakker in jurk competitie??? . Ik ben een TV, en ik zie er niet uit als vrouw, nou boeie, dat weet ik zelf ook wel, maar het voelt wel gewoon goedJamie schreef:Sorry, maar ik vind Robinhood wel grappig!!
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
staand of zittend
Ach ik vermaak mijzelf elke dag weer wanneer ik in de spiegel kijk,ze kunnen beter om mij lachen,dan van mij eten,je zou er nog honger van gaan lijden .
.
.
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Re: staand ofzittend
deze vind ik dan wel weer grappigRobinhood schreef:Ik ben homo dus ik plast gebukt.
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
But a dream within a dream?
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
staand of zittend
Dat komt omdat ik het zijken,heb uitgevonden!Ik sta bij de K.v.K ,ingeschreven ,als beroepszijkerd.Ik heb dan ook geen W.C,......
maar een kattebak.
maar een kattebak.
.
.