nep nagels gekocht maar nu krijg ik ze niet meer af help??
Moderator: Moderators
- joke
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
nep nagels gekocht maar nu krijg ik ze niet meer af help??
Ik zaterdag op nep nagels gekocht .en toen ik thuis kwam gelijk geprobeerd maar nu krijg ik ze niet meer af is daar een foefje voor , groetjes joke
vrouw voelen is vrouw zijn
- Chantal C.
- Forumdiva
- mireille
- Eredivisie
Misschien is heet water beter dan de "wurmen met de tandenstoker" methode die ik nu hanteer
Ik geloof ook dat het een soort van secondelijm is, dus daarna hang ik ook nog m'n vingers even een kwartier in de aceton/nagellakremover.
Misschien moet ik ook eens leren te doseren
Ik geloof ook dat het een soort van secondelijm is, dus daarna hang ik ook nog m'n vingers even een kwartier in de aceton/nagellakremover.
Misschien moet ik ook eens leren te doseren
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
-
- ForumFan
-
- dagelijks aanwezig
Je kunt bij de HEMA natuurlijk ook gewoon een flesje met nail glue remover kopen. werkt prima.
Van het inademen van giftige stoffen wordt je wel intelligent
Er vind nl. een natuurlijk selectieproces van de hersencellen plaats. De zwakkere hersencellen zullen sneller en dus eerder afstreven dan de sterke en meer intelligente hersencellen. Dus per saldo wordt je er dus slimmer van ! toch??
hipss
Franscien
Van het inademen van giftige stoffen wordt je wel intelligent
Er vind nl. een natuurlijk selectieproces van de hersencellen plaats. De zwakkere hersencellen zullen sneller en dus eerder afstreven dan de sterke en meer intelligente hersencellen. Dus per saldo wordt je er dus slimmer van ! toch??
hipss
Franscien
Franscienfranscien schreef:Van het inademen van giftige stoffen wordt je wel intelligent
Je steekt zelf al de draak met je opmerking, maar voordat mensen dit zouden geloven: slimmer word je dus niet van minder hersencellen; eerder dement.
Cyn.
Re: nep nagels gekocht maar nu krijg ik ze niet meer af help
Volgens mij is daar gewoon een remover voor. Even met de vingers in zo'n potje met een soort aceton-achtig iets, en Voila je nep-nagels kan je er gewoon afscheuren (wel jammer van die nagels) Toch maar weer van die plakkertjes gebruiken voortaanjoke schreef:Ik zaterdag op nep nagels gekocht .en toen ik thuis kwam gelijk geprobeerd maar nu krijg ik ze niet meer af is daar een foefje voor , groetjes joke
AmberTV
Be yourself- who else is better qualified?
Hoi hoi,
Ik gebruik ook de nepnagels en geloof me ik trek ze er altijd zo vanaf. Gebruik bniet teveel lijm, beetje in het midden van de nagels en dan is het genoeg.
Bij af halen gewoon even de tanden op het randje zetten en ze vliegen eraf.
Geen probleem en geen gezeur over dode hersencellen
groetjes
PAmela
Ik gebruik ook de nepnagels en geloof me ik trek ze er altijd zo vanaf. Gebruik bniet teveel lijm, beetje in het midden van de nagels en dan is het genoeg.
Bij af halen gewoon even de tanden op het randje zetten en ze vliegen eraf.
Geen probleem en geen gezeur over dode hersencellen
groetjes
PAmela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Volgens mij diffundeert er vooral aceton door je huid, en is dat veul slechter voor je dan dat beetje wat je inademt. Je hangt er per slot van rekening niet de hele dag, 5 dagen per week 40 weken per jaar, 40 jaar lang boven, dan is het vermoedelijk wel schadelijk...
Volgens mij worden je nagels wel lekker bros van zo'n "acetonkuurtje".
Let it be..
Je doet je nagels toch niet dagelijks in de remover/aceton ???Nicole-vt schreef:Volgens mij diffundeert er vooral aceton door je huid, en is dat veul slechter voor je dan dat beetje wat je inademt. Je hangt er per slot van rekening niet de hele dag, 5 dagen per week 40 weken per jaar, 40 jaar lang boven, dan is het vermoedelijk wel schadelijk...
Dus wordt het hooguit:
40 weken per jaar, 40 jaar lang X 5 minuten = best niet zo heel lang
AmberTV
Be yourself- who else is better qualified?