Namasté dames
"Niet reageren of geen stukjes plaatsen" Tja, dit heb ik zelf ook ervaren op een andere email groep (reiki) waar ik nog al behoorlijk veel geschreven heb. Je was benieuwd waarom er altijd maar door enkele personen wat geschreven werd en vaak door de zelfde personen gereageerd werd. De laatste jaren niet meer geschreven maar wel lees ik nog alles. Heb er veel van geleerd en blijf leren. Nu rijst de vraag op "Wil ik daar uitgeschreven worden omdat ik nergens op reageer? Nee dus, Er wordt een vraagstuk voorgelegd en vaak lees ik de reactie die ik eigenlijk wou geven al door een andere beantwoord wordt. Vaak met een eigen invulling die ook weer een verdieping bij mijzelf te weeg brengt. Ook hier wordt er vaak maar door 10 á 12 personen gereageerd.
Nu kan ik mijzelf door de getypte woorden soms beter uitdrukken dan door te praten en vandaar dus dat ik wel reageer. En ervan geniet om antwoorden terug te krijgen, ervaringen van anderen te lezen en daar weer mijn voordeel mee kan doen.
Als ik nu even terug kijk naar deze forum? Hoe groot was voor mij al niet de stap om mij aan te melden? Heel groot maar met het idee dat je anoniem kunt blijven ben ik gaan lezen en kennis van het geheel kunnen nemen. Had ik moeten reageren omdat het verplicht is? Nee dus, ik mág reageren. Had ik niet gereageerd dan was ik één van die 900 en nog wat personen geweest. En ontzettend veel leer, kennis krijg, begrip ontmoet door het lezen van wat anderen schrijven enz.
Dus wees voorzichtig om iemand wegens het niet reageren op… te beoordelen op géén deelnemer of lezer meer. Natuurlijk begrijp ik dat er een deel is geweest die zich niet uitgeschreven hebben toen ze besloten dat dit niets voor hun is, jammer maar het is nu éénmaal zo.
Hi, hi, Kim D heeft wat op de hals gehaald door te vertellen van knippen en plakken. De stukjes worden nu wel lang maar ik hoop dat dit toegestaan is.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum