"Ze doen het om te shockeren"

Algemeen

Moderator: Moderators

Elke
ff weer wat posten
Contacteer:

"Ze doen het om te shockeren"

Bericht door Elke »

"Ze doen het om te shockeren" :o
dat was hetgene mijn ouders zeiden toen ze terugkwamen van de slager waar blijkbaar 2 homo's aan het zoenen waren.
"Dat is al even erg als die jaenetten" :o
ik was compleet verbaasd toen ik dat hoorde, ik heb me moeten inhouden om het niet uit te schreeuwen :-?
dat gaat hier thuis nog een ramp worden als ze erachter komen... :-?
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

*doneert 2 euro in het Geef-Elke-Een-Eigen-Huis-Fonds*
sorry dat ik het zeg hoor, maar ik vind je ouders zieke mensen :-?
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Elke,

Toch even relativeren: natuurlijk kan er van alles los komen als je ze "jouw nieuws" gaat vertellen. Aan de andere kant is het een (groot) verschil of iemand die ver van ze af staat dit soort dingen doen, of dat mensen die dicht bij ze staan en van wie ze houden dit soort dingen doen. Ik denk dus dat je (op een gegeven moment) open het gesprek aan zult moeten gaan en misschien valt het dan best mee...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Tijn schreef:*doneert 2 euro in het Geef-Elke-Een-Eigen-Huis-Fonds*
sorry dat ik het zeg hoor, maar ik vind je ouders zieke mensen :-?
Hey Tijn, ik doneer wel mee, maar ik vind het te ver gaan dat je zo over Elke's ouders oordeelt. Misschien hebben die mensen inderdaad (iet wat) ouderwetse opvattingen, maar dan kunnen het nog best aardige mensen zijn.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

het gaat inderdaad misschien een beetje ver, maar ik kan dat soort mensen over het algemeen echt niet uitstaan.
ik vind het gewoon ziek van ze dat een man en vrouw wel zouden mogen zoenen maar een man en man of vrouw en vrouw niet. het gaat toch om hetzelfde gebaar: die twee mensen houden van elkaar. laat ze dan lekker zoenen :-?
omfgwtfbbq!!one1
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Jij komt uit een generatie die gewend is aan mensen die afwijken van de massa, Tijn. De oudere generaties hebben niet geleerd met onderwerpen als homoseksualiteit en travestie om te gaan. Je kunt het hun dan ook niet kwalijk nemen dat ze er moeite mee hebben.

Al bedenk ik mij ineens dat de ouders van Elke waarschijnlijk nog niet eens zo oud zijn en dus wel wat gewend zouden moeten zijn.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Ik neem het ze wel kwalijk. Ze leven nu, in 2006, en deze dingen zouden al meer dan 10 jaar bekend moeten zijn.
liefs, Josette
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

daar zeg je zo wat coco :P
maar toch, volgens mij zijn elke's ouders pubers geweest in de jaren '70, en die waren ( voor zover ik "geleerd" heb op school ) in het teken van peace love and happiness, dus je zou denken dat zij het juist zouden accepteren ;P
omfgwtfbbq!!one1
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Tijn, daar zit ook wel weer wat in. Blijkbaar is die peace and love aan hun deur voorbijgegaan.

En Josette, je kunt het hun wel kwalijk nemen, maar daar koop je niets voor. De gedachtengang van mensen verander je er toch niet door. Ieder vogeltje zingt nu eenmaal zoals het gebekt is.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

helaas wel ja... tenzij je een manier vind om het bekje te veranderen :P
omfgwtfbbq!!one1
Elke
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Elke »

Tijn schreef:helaas wel ja... tenzij je een manier vind om het bekje te veranderen :P
als je die kent, zeg het maar :)
Josette schreef:Ik neem het ze wel kwalijk. Ze leven nu, in 2006, en deze dingen zouden al meer dan 10 jaar bekend moeten zijn
ik neem ze het zelf ook wel kwalijk, hoe ze zo ouderwets kunnen zijn snap ik niet :(
Janneke schreef:Misschien hebben die mensen inderdaad (iet wat) ouderwetse opvattingen, maar dan kunnen het nog best aardige mensen zijn.
ze kunnen wel aardig zijn hoor maar soms laten ze de "onaardige" kant van hen zien :-?
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

tja, tis wat.... *weet even niets meer te zeggen :P *
omfgwtfbbq!!one1
Elke
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Elke »

Tijn schreef:tja, tis wat.... *weet even niets meer te zeggen :P *
ik wist dan ook niks te zeggen hoor :P totaal verbaasd toen ik dat hoorde
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

ja, kan ik begrijpen :P
had ik ook toen ik het mn stiefmoeder vertelde.
Ik lag lekker boven op mn bed tv te kijken, hoor ik mn stiefmam ineens helemaal wild worden en mn stiefzusje roepen. "WAT DOET MN TROUWJURK ZO OPGEVOUWEN ONDER HET BED??" en mn stiefzusje dus huilend: weet ik niet, heb ik niet gedaan. vraagt mn stiefmoeder aan mij of ik hier iets van weet. zeg ik met een klein piepstemmetje" jah :oops: "
"WIL JE DAN WEL EVEN HEEL SNEL HIERHEEN KOMEN". dus ik helemaal bang naar haar kamer, zegt ze: zeg maar.
ik, met mn piepstem: kheb em meegenomen naar huis ( mn ouders zijn gescheiden en ik woon bij mn moeder ) en gedragen :oops: . ik stond daar helemaal bang te trillen, pistte bijna in mn broek, zegt ze doodleuk: :o egt waar? :o
plots verdwijnt haar boze blik en verbazing en net zo snel naar een enorme grijns :P en toen heb ik dus maar meteen verteld wat ik allemaal had gedragen en sindsdien koopt en maakt ze kleren voor me :D

ik hoop voor jou dat je ouders net zo reageren :P
omfgwtfbbq!!one1
Elke
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Elke »

Tijn schreef:ik hoop voor jou dat je ouders net zo reageren :P
ik weet het niet, ik zie soms rare kantjes van hen. ze zjin zo tegen travesties en waar kijkt mijn pa naar? "de debby en nancy laid knight show"
(voor diegenen die het niet kennen, dat is een talkshow op de vtm in belgie, elke vrijdagavond waarin Stany Crets en Peter Van de begin als travesties presenteren).
dat is nu iets wat ik nooit gedacht had :-?
Plaats reactie