Moet je een dreun?Frederique_ schreef:Vrouwelijk met een vleugje mannelijkheid
Vrouwensymbool op de overzichtspagina
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
Re: stylesheets
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
jah... heeeel vrouwelijk, meteen meppen *hihi*Chantal C. schreef:Moet je een dreun?Frederique_ schreef:Vrouwelijk met een vleugje mannelijkheid
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Ben zeker blond met een hele donkere zonnebril , heb 5 minuten alle pagina's van het forum fanatiek zitten doorbladeren voordat ik doorhad over welk symbool het ging. Ken je nagaan.
Verder heb ik deze lead toch wel met enig gegrinnik doorgelezen. Waar we het al niet over kunnen hebben, één ding is zeker, zo wordt het niet saai!
Verder heb ik deze lead toch wel met enig gegrinnik doorgelezen. Waar we het al niet over kunnen hebben, één ding is zeker, zo wordt het niet saai!
Let it be..
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Oh maar Nicole,dat gaat juist goed,ik zal je vertellen.Ik zet soms een donkere zonnebril op omdat ik niet wil weten waar het over gaat.Sinds ik op dit forum zit ben ik aan drank!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
Ik dacht iets toepasselijk voor transexuelen; een groen licht icoontje, een srs-achtergrondje ofzChantal C. schreef:Wat is dat voor stijl?misspaula22 schreef:6. transsexueel stijl
You name it, i'll make it
Misschien heb jij nog suggesties?