Monica Dreamgirl schreef:Zeg eh... Misschien ligt het aan mij hoor, maar ben ik de enige die de zogenaamde humor van robinhood nogal T-onvriendelijk vind?
Monica
Ik vind het gewoon vreselijk irritant. Ik prober me in te houden, maar er komt een dag dat ik over de schreef ga. Daar kun je bij wijze van spreken op wachten. ALs ik zie dat een posting van R.H. is sla ik hem meestal over.
Aan het T-vriendeiljkheidsgehalte ben ik niet eens toegekomen.
Monica Dreamgirl schreef:Zeg eh... Misschien ligt het aan mij hoor, maar ben ik de enige die de zogenaamde humor van robinhood nogal T-onvriendelijk vind?
Nee, ik heb al gesuggereerd een apart draadje voor hem. Of mss kan hij beter naar Volkomenkut.com, Retecool of Geenstijl gaan. Shockblogs. Echt iets voor hem.
En nog niets, effekes weer wat gewichtige woorden. Vrijheid ten koste van een ander is geen vrijheid. Vrijheid = Je mag alles doen wat je wilt zolang je een ander persoonlijk of zijn of haar bezit maar niet beschadigt.
Ik doe niet mee met die humor om ons de grond in te praten. Robinhood, als je zo doorgaat loopt het forum leeg. Of je kunt een ban krijgen. Kom op wie ben je? Maak anders een profiel. En je hebt toch wel een foto van je zelf of durf je die niet te zien?
Lieve Cinthya en Josette,ik denk dat jullie iets te zwaar op de hand zijn.
Wanneer jullie De Travie Lifestile zouden ervaren zoals dat in het uitgaansleven,dan zou er waarschijnlijk een wereld voor jullie opengaan.
Dan begrijpen jullie wat ik met vrijheid bedoelt!!
Ik heb een profiel,duidelijker dan de meesten,daar kom bij dat ik genoeg over mezelf vertel,ook meer dan de meesten.
Wat de foto betreft ik heb al eerder gezegd ik heb een album vol(zo ijdel ben ik wel).Helaas heb ik geen digi cam en vind ze ook te duur,voor een fotootje.Daar komt nog eens bij dat ik sinds januari dit jaar een computer heb met internet,ik zou niet eens weten hoe ik een foto in mijn eigen bestand moet krijgen laat staan op het forum.Maar als iemand in de buurt van Vlaardingen mij kan helpen,dan graag!!!
En voor diegenen die mijn website kennen,ik ga de web master maar niet vragen om een foto van mij in travestie te nemen,dat wil ik hem niet aandoen.Hij heeft al moeite met mijn androchine voorkomen,en het is ook nog eens de broer van mijn vriendin/compagnon.
Op mijn eigen website sta ik ook niet met een foto.Zelfs niet met een gewone.
Josette de sites waar jij het over heb die ken ik niet,en jij wel ?
Over persoonlijk besgadigen zal ik het maar niet hebben want de forum geschiedenis van sommigen,liegt er niet om.Velen hier maken zich daar schuldig aan.Zou zelfspot misschien een uitkomst zijn om deze energie bij een mens zelf te houden?Zodat we wat meer op onszelf richten dan op een ander.
Dat is wat ik doe!!!!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Grappen over geweld tegen travestieten kan ik moeilijk als zelfspot beschouwen zolang overal ter wereld, ook in Nederland, travestieten en transseksuelen worden mishandeld en vermoord vanwege hun T zijn.
Laat ik je tot besluit een voorbeeld geven van wat ik wel leuke zelfspot vind:
"Hoe herken je een travestiet op de Lijnbaan?"
"Da's de enige vrouw met een rok aan."
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Monica Dreamgirl heeft geschreven; Totale vrijheid voor iedereen betekent ook de totale vrijheid voor een boer (ik discrimineer nog even door-grapje) om mensen zoals jij en ik in elkaar te slaan als-ie daar toevallig even zin in heeft. Dus nee, daar adem ik niet vrijer van. Totale vrijheid voor iedereen is inderdaad erg beanstigend.
groetjes,
Monica
Jaja een boer slaat een T-girl in elkaar! Een boer heeft wel andere dingen aan zijn hoofd.
Nou ik zal je vertellen Natasja ,ik ga steevast een keer per jaar een week ineigen land op vakantie,dat hoort vind ik.Afwisselend ga ik dan naar Brabant,Limburg,De Veluwe of Drenthe,Het enigste wat ik heb meegemaakt zijn nieuwsgierige blikken.
Maar in mijn Hometown R,dam heb ik toch wel wat vervelende ervaringen gehad,waar ik deze keer niet over uit weid.
Ik bedoel maar ,niet alles is zoals het lijkt .
En het is zeker waar,ik heb wel eens met boeren gesproken die noodgedwongen hun land wat soms meer dan 200 jaar in de familie zit moesten verkopen.Terwijl ze toch hele belangerijke produkten teelden.
Landerijen die plaats maken voor nieuwbouwwijken en industrieparken.
Aaaarghh
.
Ik was gewoon op mijn tenen getrapt door dat "grapje" van Monica...
Ik ben dus van boeren komaf ( Is er een mooier beroep dan Boer?) vandaar... dat ik een behoorlijk heftige reactie had getypt... en het grootste deel heb verwijderd.
Ja dat had ik al begrepen zonde dat je de rest verwijdert heb.En op de teentjes getrapt dat ben ik ook wel eens,als het maar niet in de zomer gebeurt.Want dan lak ik soms mijn teennagels .
.