Baard ge-epileerd

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

ELOS werkt bij mij prima hoor... Na 7 behandelingen bijna alles weg... :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Wendy S
ff weer wat posten

Bericht door Wendy S »

Lieve Chantal,

Dan ben ik blij voor je. :D Ik begon met een hele zware, zwarte baard.(á la lubbers). Het enige voordeel is dat ie zwart is, die geleiden beter.

Maar goed, daar ik in het bevolkingsregister keurig netjes als vrouw sta geregistreerd heb ik recht op een budget van minstens E570,- om mijn hirsutisme te bestrijden, dus binnenkort ga ik weer op de pijnbank.

Liefs, Wendy.
"go with you flow"
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Ja ik moet het ook laten laseren, en dat ga ik ook zeker doen.

Trouwens, bij de kin waren er plekjes waar het ging bloeden.
Nu is alles gewoon de normale kleur, en kan ik de nieuwe haartjes alweer zien.
Wendy S
ff weer wat posten

Bericht door Wendy S »

Luciel schreef:Ja ik moet het ook laten laseren, en dat ga ik ook zeker doen.

Trouwens, bij de kin waren er plekjes waar het ging bloeden.
Nu is alles gewoon de normale kleur, en kan ik de nieuwe haartjes alweer zien.
Sommige haarzakjes exploderen. De huid heeft het in ieder geval zwaar te verduren. Begin 2 dagen van te voren met meer water drinken als normaal. Het is je koeling. Gebruik geen emla creme, dat trekt water uit je huid. (vandaar dat de ingesmeerde plekken lichter worden)

Voorkom in ieder geval een droge huid, die zijn het meest pijnlijk.

Liefs, Wendy.
"go with you flow"
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Wendy S schreef: Gebruik liever lightsheer/diode-laser. Vergeet IPL, Epilight of Elos. Na VEERTIEN behandelingen, en 30% minder haren, nog steeds (veel) foundation nodig. Bah!

Liefs, Wendy.
Ik ben 2,5 jaar geleden begonnen met diode laser. Resultaat: niets! :cry: Na een jaar van experimenteren en proberen een jaar elektrisch gedaan. Was ook de oplossing niet. Een uitstapje gemaakt naar DPL, maar dat werkte ook niet.
Nu wordt er gewerkt met LHE (Light Heat Energy) want eindelijk een goed resultaat geeft.

IPL en andere systemen niet vergeten, Wendy S. Want ieder persoon is verschillend, en bij de een werkt dit, en bij de ander dat. De reden dat ik voor LHE (Spa Touch) heb gekozen is dat dat het enige is wat in mijn geval werkt, maar het heeft ook het voordeel dat het niet meer uitmaakt welke kleur haar je hebt. Werkt dus ook op blond! We zijn nu bezig op LHE te combineren met IPL. Gaat nog beter en sneller!
Daarnaast heb ik een zeer gevoelige huid, wat extra aandacht vraagt.

Na twee jaar van experimenteren kan ik zeggen dat nu, na 5 behandelingen met LHE, 70% weg is. Een hardnekkig stukje rond mijn kin geeft nog de meeste problemen. Maar ik kan gewoon zonder foundation de straat over.

Liefs,

Kitty.
Wendy S
ff weer wat posten

Bericht door Wendy S »

Frappant dat het voor ieder persoon verschillend is. Je bent niet de eerste met een succesverhaal over een IPL/LHE behandeling. Is LHE hetzelfde als Elos? Die kan namelijk volgens de info iedere kleur haar op iedere kleur huid aan. Feit is dat het mij heel weinig heeft gehoplpen en dat bij de lightsheer de haren zowat m'n gezicht uit vlogen. Ieder haar meug. Ik ben blij dat je er zo snel vanaf was. Ik niet, met dank aan een groot huidinstituut in Hoorn en minister Hoogervoorst.(geef die vent dubbel D en stuur 'm zonder shirt de straat op, weet ie een beetje hoe een transsexueel zich voelt. Misschien komt ie nog wat marokkanen of antilianen tegen.)

Gelukkig kan ik meer met m'n nieuwe ziektekostenverzekering. Ik ga binnenkort weer op de pijnbank.

Liefs, Wendy.
"go with you flow"
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Wendy,

De informatie die ik over Elos las (op de site van Korpos) vertelt iets anders. Hier staat in hun faq, bij de vraag "wat zou een reden kunnen zijn dat het niet werkt?", dat witte en grijze haartjes minder goed werken en meer behandelingen nodig hebben.

Ik heb zelf binnen deze behandeling de mazzel dat mijn haar heel donker is, ik ben zelf erg tevreden over de Elos-behandeling bij Korpos. Men gaat niet altijd voor het snelste resultaat, men gaat liever voor zorgvuldigheid en veiligheid. En daar houd ik van, ook als het iets langer duurt.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Net weer alles ge-epileerd, dit deed ook lang niet zo zeer als de eerste keer, ook was ik met 15 minutjes klaar.

En heb mijn scheer apparaat al ruim een week niet meer gebruikt! 8)
paula25
dagelijks aanwezig

Bericht door paula25 »

Ik scheer mezelf altijd na een warme douche en voor het slapen gaan, zodat mijn huid 'over de nacht' weer kan herstellen.
Na het scheren met een mach3 scheermesje heb ik vaak irritaties en bloed het op sommige plekken.
Volgens mij heb ik een te zachte huid voor een mach3 scheermesje of zittten mijn baardharen erg diep in me huid.
Sinds kort epileer ik de baardharen op de plekken waar ik moeilijk bij kan.
Helaas zie ik de baardharen snel terug komen en denk ik langzaam aan een alternatieve behandeling.
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

misspaula22 schreef:Ik scheer mezelf altijd na een warme douche en voor het slapen gaan, zodat mijn huid 'over de nacht' weer kan herstellen.
Na het scheren met een mach3 scheermesje heb ik vaak irritaties en bloed het op sommige plekken.
Volgens mij heb ik een te zachte huid voor een mach3 scheermesje of zittten mijn baardharen erg diep in me huid.
Sinds kort epileer ik de baardharen op de plekken waar ik moeilijk bij kan.
Helaas zie ik de baardharen snel terug komen en denk ik langzaam aan een alternatieve behandeling.
Hoi hoi,

ik heb dezelfde routine, voornamelijk omdat ik 's ochtends te lui ben om te scheren, dat gehaast ook altijd :D :D

Je kan voordat je je gaat scheren even scrubben (is ook beschikbaar voor de man van Nivea tegenwoordig) en het scheert gelijk een stuk fijner: Minder "gerasp" en zeker ook minder wondjes (ervaar ik zelf dan)
Ook gebruik ik wel eens shaving oil voor een nog beter resultaat.

Hopelijk heb je er wat aan!
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Plaats reactie