Heb jij iets met (BD-) SM, in welk opzicht dan ook?
Moderator: Moderators
Ja, inderdaad........wat is dat toch met tv/cd en sm/bondage etc? Als ik me als TS op een chat begeef dan krijg ik meteen alle aanwezige slaven/subs/domi/meesters/tv's/cd's in een stampede op me af, ook al geef ik in een overduidelijke omschrijving meer dan overduidelijk aan dat ik *NIETS* van dat alles moet hebben.
Ieder zijn/haar meug natuurlijk, maar op persoonlijk vlak walg ik er van. Ik wil er in amoureus opzicht niet mee te maken krijgen, met tv/cd/sub/slaaf/meester/domi etcetc.
Is de voorkeur van van tv/cd/sub/slaaf etc voor pre op TS zo sterk omdat die TS volkomen buiten de realiteit geplaatst word en dus als projectiescherm kan fungeren? Of is het gewoon een vorm van verkapte schaamte en schuldgevoel? "als ik er toe gedwongen word (door een TS) dan ben ik dus helemaal geen tv/cd etc" Of is het gewoon de ultieme 'afstraffing' om door een TS c.q alien eens flink gepakt te worden en/of onder dwang omgekleed?
Een feit is wel dat ik inmiddels behoorlijk wantrouwig geworden ben tov mannen........als ze op TS vallen, dan steekt daar vrijwel gegarandeerd iets achter wat mij doet afknappen. In de vorm van tv/cd/ts(!!) neigingen, sub/slaaf etc, en die types kunnen erg mannelijk zijn qua voorkomen, uitstraling, motoriek etc.
Ik ga voor een gewone, mannelijke, ervaren, 100% bi man, zonder verdere 'afwijkingen' of 'verrassingen' achteraf............lolz!
Groetjes Mila.
Ieder zijn/haar meug natuurlijk, maar op persoonlijk vlak walg ik er van. Ik wil er in amoureus opzicht niet mee te maken krijgen, met tv/cd/sub/slaaf/meester/domi etcetc.
Is de voorkeur van van tv/cd/sub/slaaf etc voor pre op TS zo sterk omdat die TS volkomen buiten de realiteit geplaatst word en dus als projectiescherm kan fungeren? Of is het gewoon een vorm van verkapte schaamte en schuldgevoel? "als ik er toe gedwongen word (door een TS) dan ben ik dus helemaal geen tv/cd etc" Of is het gewoon de ultieme 'afstraffing' om door een TS c.q alien eens flink gepakt te worden en/of onder dwang omgekleed?
Een feit is wel dat ik inmiddels behoorlijk wantrouwig geworden ben tov mannen........als ze op TS vallen, dan steekt daar vrijwel gegarandeerd iets achter wat mij doet afknappen. In de vorm van tv/cd/ts(!!) neigingen, sub/slaaf etc, en die types kunnen erg mannelijk zijn qua voorkomen, uitstraling, motoriek etc.
Ik ga voor een gewone, mannelijke, ervaren, 100% bi man, zonder verdere 'afwijkingen' of 'verrassingen' achteraf............lolz!
Groetjes Mila.
- Chantal C.
- Forumdiva
Eensgelijks... Daarom houd ik mannen die op een relatie uit zijn op een afstandje. Tenzij er iemand is die echt voor me "wil gaan" vanwege wie ik ben en niet om wat ik ben.mila schreef:Een feit is wel dat ik inmiddels behoorlijk wantrouwig geworden ben tov mannen........als ze op TS vallen, dan steekt daar vrijwel gegarandeerd iets achter wat mij doet afknappen.
Om even terug te komen op het topic: ik heb er 0,0 nada njente niks mee... Overigens niks wat met sex te maken heeft. Sex is best lekker, maar nu ff niet!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Chantal C.
- Forumdiva
Vind je het erg als ik bovenstaande zin niet snap? Misschien kan je hem even verduidelijken...mila schreef:ik denk dat een post op status je niet vrijwaart van dit soort mannen hoor. Het zou tv/cd/sub/slaaf mannen met castratie fantasieen en 'zelf vrouw willen worden' nog heviger aan kunnen trekken. Zoals ik bij tijd en wijle zie bij post op vriendinnen.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Ik begrijp ook niks van SM ,maar daarom kan ik er dus niks zinnigs over zeggen.Ik zit dus nooit op de chat om die reden die Mila uitsprak(en ik word er zenuw van),de reacties zijn soms buiten mijn persoonlijke proporties.
Ik heb ontdekt dat mannen die op travies en /of transen en /of vrouwen vallen eigenlijk zelf dit verlangen hebben.
Het lijkt ook wel of ze een ander of zichzelf daarvoor straffen,(dit geld niet voor allemaal!!!)ik geloof niet in pijn als liefdesprikkeling.
Dan komen we dus aan bij "genot",ja en dat is zo persoonlijk denk ik ,dat ik het ook niet kan begrijpen.?Maargoed we zijn allemaal een beetje Rivella Light.Daarom vind ik wel dat diegene die er behoefte aan hebben dat dan ook moeten doen,omdat daar voor hun een zeer belangerijke levensles inzit .
Misschien is het wel iets dat ze uit mogen werken?
Ik heb ontdekt dat mannen die op travies en /of transen en /of vrouwen vallen eigenlijk zelf dit verlangen hebben.
Het lijkt ook wel of ze een ander of zichzelf daarvoor straffen,(dit geld niet voor allemaal!!!)ik geloof niet in pijn als liefdesprikkeling.
Dan komen we dus aan bij "genot",ja en dat is zo persoonlijk denk ik ,dat ik het ook niet kan begrijpen.?Maargoed we zijn allemaal een beetje Rivella Light.Daarom vind ik wel dat diegene die er behoefte aan hebben dat dan ook moeten doen,omdat daar voor hun een zeer belangerijke levensles inzit .
Misschien is het wel iets dat ze uit mogen werken?
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- Chantal C.
- Forumdiva
Laat maar... snap hem al... je bedoeld post-op... (zonder dat streepje ertussen is beetje verwarrend)Chantal C. schreef:Vind je het erg als ik bovenstaande zin niet snap? Misschien kan je hem even verduidelijken...mila schreef:ik denk dat een post op status je niet vrijwaart van dit soort mannen hoor. Het zou tv/cd/sub/slaaf mannen met castratie fantasieen en 'zelf vrouw willen worden' nog heviger aan kunnen trekken. Zoals ik bij tijd en wijle zie bij post op vriendinnen.
Nee dat zal me zeker niet vrijwaren, maar ik ben wel van mening dat het er helemaal aan ligt in wat voor kringen je je begeeft. En wat je uitstraalt naar de buitenwereld (onbewust)...
Hoi Chantal,
helaas, lag het maar zo simpel. Die post-op ts'en die ik ken zijn hele gewone post-op ts'en die zich niet in bijzondere kringen begeven en toch dat soort mannen aan trekken, inclusief (zeer mannelijk ogende/gedragende) pre-pre-pre ts'en die bij wijze van projectie op post op ts vallen, maar het zelf nog niet durven/willen/kunnen. En als ze eenmaal het vurig gewenste contact met een ts hebben, dan vertellen ze het ook nog rustig, alsof die ts vanzelfsprekend bi/lesbisch is......maar die ts'en rennen heel hard weg, want niet lesbisch oid. Tragikomisch eigenlijk.
Trouwens de tv/cd/sub/slaaf/meester/bondage mannen begeven zich net als post-op ts'en frequent buiten 'hun kringen'. Ik zelf ben inmiddels dermate ervaren met mannen (met bijzondere neigingen) dat ik iemand die me bij wijze van spreken in de supermarkt aanspreekt binnen een halve minuut kan classificeren als....lolz!
Groetjes Mila.
helaas, lag het maar zo simpel. Die post-op ts'en die ik ken zijn hele gewone post-op ts'en die zich niet in bijzondere kringen begeven en toch dat soort mannen aan trekken, inclusief (zeer mannelijk ogende/gedragende) pre-pre-pre ts'en die bij wijze van projectie op post op ts vallen, maar het zelf nog niet durven/willen/kunnen. En als ze eenmaal het vurig gewenste contact met een ts hebben, dan vertellen ze het ook nog rustig, alsof die ts vanzelfsprekend bi/lesbisch is......maar die ts'en rennen heel hard weg, want niet lesbisch oid. Tragikomisch eigenlijk.
Trouwens de tv/cd/sub/slaaf/meester/bondage mannen begeven zich net als post-op ts'en frequent buiten 'hun kringen'. Ik zelf ben inmiddels dermate ervaren met mannen (met bijzondere neigingen) dat ik iemand die me bij wijze van spreken in de supermarkt aanspreekt binnen een halve minuut kan classificeren als....lolz!
Groetjes Mila.
Ik heb gemerkt dat veel TV meiden een vorm van SM die neerkomt op gedwongen omkleden als vrouw tot het rollenspel.
Ik zelf vind dat ook leuk maar dan als dominante. Ik ken wel degelijk de kringen waar de harde vormen van SM worden beleeft, maar het is niet echt mijn ding. Hoewel voor straf een paar tikjes uitdelen tegen de billen best wel lekker is.
Ik zelf vind dat ook leuk maar dan als dominante. Ik ken wel degelijk de kringen waar de harde vormen van SM worden beleeft, maar het is niet echt mijn ding. Hoewel voor straf een paar tikjes uitdelen tegen de billen best wel lekker is.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
liefs.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Mila Schreef
Irene
Misschien ben ik zelf ook wel zo'n prepreprets die niet durft wil of kan, maar ik val echt niet op mijn T-vriendinnen hoor, alleen omdat ik me er verwant mee voel. Heb ook wel wat ervaring met rare snuiters opgedaan (gelukkig niet in RL). In mijn zoektocht naar mijn vrouwelijke sexualiteit heb ik een tijdje met 'mannen' gemaild, en dan kom je gekke dingen tegen hoor. Ik heb er wel bij gehad die niet terugschrokken voor een damespik , niets voor mij dus. Ik begrijp ook wel dat ik voor een echte man niet zo interessant ben hoor.pre-pre-pre ts'en die bij wijze van projectie op post op ts vallen, maar het zelf nog niet durven/willen/kunnen
Irene
Kleine stapjes
Hoi Irene,
<Ik heb er wel bij gehad die niet terugschrokken voor een damespik>
Daar gaat het de heren TS lovers juist om.....er wandelen bijna 4 miljard geboren vrouwen rond op deze planeet, maar de heren TS lovers bewegen hemel en aarde om een vrouw+pik te vinden. De absoluut gillende grap is, is dat de meeste heren TS lovers met klem bij hoog en bij laag volhouden toch echt, heus waar, 100% hetero te zijn, en zelfs de pre op TS in kwestie daarvan proberen te overtuigen, terwijl het gretige oog op de plek gefixeerd is waar de vurig gewenste extra onderdelen zich bevinden.
Hoe ver latente homo's/problematische bi mannen, mannen met tv/cd etc neigingen kunnen gaan in het ontkennen van hun geaardheid, je houdt het niet voor mogelijk. Wat een circus, en eerlijk is eerlijk: ik beschouw dergelijke mannen als highly amusing and entertaining.
Groetjes Mila.
<
Daar gaat het de heren TS lovers juist om.....er wandelen bijna 4 miljard geboren vrouwen rond op deze planeet, maar de heren TS lovers bewegen hemel en aarde om een vrouw+pik te vinden. De absoluut gillende grap is, is dat de meeste heren TS lovers met klem bij hoog en bij laag volhouden toch echt, heus waar, 100% hetero te zijn, en zelfs de pre op TS in kwestie daarvan proberen te overtuigen, terwijl het gretige oog op de plek gefixeerd is waar de vurig gewenste extra onderdelen zich bevinden.
Hoe ver latente homo's/problematische bi mannen, mannen met tv/cd etc neigingen kunnen gaan in het ontkennen van hun geaardheid, je houdt het niet voor mogelijk. Wat een circus, en eerlijk is eerlijk: ik beschouw dergelijke mannen als highly amusing and entertaining.
Groetjes Mila.
<
- mireille
- Eredivisie
even helemaal los van het (BD)SM topic...mila schreef:Hoi Irene,
Daar gaat het de heren TS lovers juist om.....er wandelen bijna 4 miljard geboren vrouwen rond op deze planeet, maar de heren TS lovers bewegen hemel en aarde om een vrouw+pik te vinden.
<
Goed ik kleed me wel eens om, en het zit redelijk diep ook... Geen idee waar het eindigt maar dat zien we dan wel weer. Nou eh... best wel "vreemd" eigenlijk. Maar dan hunnie inderdaad. Wie is er nou "gekker" vraag ik me wel eens af ?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Ja Mila het is zo simpel ze willen een pik en of dat nou hangt aan een man met of zonder vrouwenkleding.Als dat de voorkeur is zijn ze gewoon bi of homo.
In de homo scene zelf zijn er niet echt veel die van travestieten houden,want ze willen een man.Maargoed die weten wat ze willen,en travielovers weten vaak niet of ze bi ,homo of zelf travie zijn.Veel van deze figuren zijn nog vaak getrouwd ook.En daarom het minst intresant voor echte travies en/of homo,s.
Dus Mireille 'gek zijn ''daar moet je wel wat voor doen,dus meer je best doen.Of net als ik een natuurtalent zijn!!!
In de homo scene zelf zijn er niet echt veel die van travestieten houden,want ze willen een man.Maargoed die weten wat ze willen,en travielovers weten vaak niet of ze bi ,homo of zelf travie zijn.Veel van deze figuren zijn nog vaak getrouwd ook.En daarom het minst intresant voor echte travies en/of homo,s.
Dus Mireille 'gek zijn ''daar moet je wel wat voor doen,dus meer je best doen.Of net als ik een natuurtalent zijn!!!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
Even gejat van internet, bdsm is een soort paraplu afkorting voor verscheidene vormen van sexualiteitsbeleving.
Dekerker schreef: BDSM is een samenvoeging van 3 afkortingen, te weten BD, DS en SM.
Deze staan voor: Bondage en Discipline, Dominantie en Submissie, Sadisme en Masochisme.
Dit zijn 3 afzonderlijke onderdelen van BDSM maar er zit een groot overlap in zodat we in het algemeen spreken over BDSM
Wanderingspirits schreef: SM is een (vaak sexueel gericht) spel tussen twee volwassen mensen waarvan de één de ander domineert.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Er zijn zoveel verschillende manieren waarop SM (op internet) wordt uitgelegd, dat door de bomen het bos niet zichtbaar is. Bij SM draait het om pijn. Een onderdaninge ervaart pijnprikkels als een sexuele opwinding.Janneke schreef:Wanderingspirits schreef: SM is een (vaak sexueel gericht) spel tussen twee volwassen mensen waarvan de één de ander domineert.
Kitty.