Is het eigenlijk mogelijk om een diepere decoté te krijgen door je borstspieren naar binnen te duwen en te doen lijken op de aanzet van een borst. (dacht dat is te hebben gezien)
Ik gebruik ook al jaren met volle tevredenheid zogenaamde nearly me's (kipfiletjes) om een decollete te simuleren is het mogelijk om met een brede pleistertape onder je borsten de natuurlijke vetophoping naar elkaar toe te trekken. werkt verbluffend goed, alleen heb ik helaas wat weinig vetophoping.
Meth schreef:Is het eigenlijk mogelijk om een diepere decoté te krijgen door je borstspieren naar binnen te duwen en te doen lijken op de aanzet van een borst. (dacht dat is te hebben gezien)
Hoe dat kan staat o.a. uitgelegd op de site van Judy. Zie de Tips en Tricks: http://www.geocities.com/WestHollywood/Heights/4430/
Ik heb zelf de Natural Bra ook aangeschaft bij Otto maar vind het niet zo prettig zitten, niet meer natuurlijk. Daarom .... als iemand nog op zoek is naar een setje A en een setje B cups, stuur maar een mailtje.
Ik had hetzelfde probleem met grote borsten.
Heb ooit grote proteses gehad maar zijn duur en gingen kapot.
Nu gebruik een heel goedkoop alternatief en werkt echt super!
Wat ik gebruik zijn van die doorzichte pedaal emmer zakken.
Per borst doe ik er 2 in elkaar zodat het sterker is.
Vervlogens haal ik de inhoud uit 4 pampers. 2 per borst.
Doe dit in de zak en naar wens water erbij.
Ff goed de lucht eruit en opening dicht draaien en eventueel knoopje erin.
restant lucht kan eruit door kleine spelde prik.
Dit geeft een zeer realistich resultaat vormt goed, en neem lichaams temperatuur aan.
Draag zelf ook graag grote borsten maat N en werkt super!
Succes met proberen...