De laatste paar weken een paar keer naar buiten en femme
Moderator: Moderators
-
- daar ben ik weer
De laatste paar weken een paar keer naar buiten en femme
De laatste paar weken een paar keer naar buiten geweest om een brief te posten. Omkleden in garage dan met de auto zo ver mogelijk uit de buurt bij de brievenbus en dan een "leuke" wandeling
Vanavond had ik aan: een donkerbruine panty en een leuk rokje donkerbruin. (type dat helemaal in is in deze tijd.) Ook bruine suede laarzen en een licht blauwe jas.
Ik liep dus over straat wat te treuzelen om weer naar huis te gaan toen er een auto langskwam rijden met wat jongelui erin. Enorm naar me schreeuwen en ik draaide me om omdat ikniet wilde dat ze m'n gezicht zouden zien. Gelukkig reden ze door, maar een 200 meter verder stopten ze om de auto te draaien en richting mij te rijden. Gelukkig kon ik nog net weg rennen een zijstraat in. Ik begrijp nu wel een beetje beter wat het is om als vrouw s' avonds laat over straat te gaan. '
Het is wel super spannend om zo gekleed en al over straat te gaan.
Vanavond had ik aan: een donkerbruine panty en een leuk rokje donkerbruin. (type dat helemaal in is in deze tijd.) Ook bruine suede laarzen en een licht blauwe jas.
Ik liep dus over straat wat te treuzelen om weer naar huis te gaan toen er een auto langskwam rijden met wat jongelui erin. Enorm naar me schreeuwen en ik draaide me om omdat ikniet wilde dat ze m'n gezicht zouden zien. Gelukkig reden ze door, maar een 200 meter verder stopten ze om de auto te draaien en richting mij te rijden. Gelukkig kon ik nog net weg rennen een zijstraat in. Ik begrijp nu wel een beetje beter wat het is om als vrouw s' avonds laat over straat te gaan. '
Het is wel super spannend om zo gekleed en al over straat te gaan.
Ik ben gek op panties en maillots. Ben nog niet vaak vekleedt geweest maar draag bijna dagelijks een panty of een maillot
Re: De laatste paar weken een paar keer naar buiten en femme
Wat spannend was dat.
Gelukkig is het goed afgelopen.
Was het laat op de avond dat je buiten liep?
Gelukkig is het goed afgelopen.
Was het laat op de avond dat je buiten liep?
ninet, leuk dat ook jij de ervaring hebt ondergaan door naar buiten te gaan.
Helaas niet helemaal naar wens. Het is dan ook maar net hoe stecig je in je schoenen staat maar ik denk juist door weg te duiken of je gezicht te verbergen stel je je kwetsbaar op. Hoofd omhoog en neus in de wind.
Ik weet niet altijd even gemakkelijk, maar hoe normaler jij je gedraagt en ook hoe normaler jij je kleed de minder je opvalt of vervelende opmerkingen krijgt.
Dat is niet altijd even gemakkelijk maar wel al bewezen dat het werkt. Tja of je moet natuurlijk 2.10m lang zijn en breedgeschouderd.
Helaas niet helemaal naar wens. Het is dan ook maar net hoe stecig je in je schoenen staat maar ik denk juist door weg te duiken of je gezicht te verbergen stel je je kwetsbaar op. Hoofd omhoog en neus in de wind.
Ik weet niet altijd even gemakkelijk, maar hoe normaler jij je gedraagt en ook hoe normaler jij je kleed de minder je opvalt of vervelende opmerkingen krijgt.
Dat is niet altijd even gemakkelijk maar wel al bewezen dat het werkt. Tja of je moet natuurlijk 2.10m lang zijn en breedgeschouderd.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
liefs.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik ben 1.97 en ook niet echt dunbeschouderd. Ik herinner me dat dit mij in het begin ook overkwam - ik schaamde me diep...Martiene schreef:Dat is niet altijd even gemakkelijk maar wel al bewezen dat het werkt. Tja of je moet natuurlijk 2.10m lang zijn en breedgeschouderd.
Toch heb je gelijk: als je jezelf durft te zijn (en dus niet wegkijkt, door thuis ook te onderzoeken waar je angsten liggen - en daardoor dus rustiger wordt) zul je merken dat dit soort dingen minder vaak gaan voorkomen.
Gewoon dapper doorgaan dus met jezelf te zijn en dit soort dingen te onderzoeken!
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Tja en daarbij hebben we het geluk dat de bio dames toch ook steeds groter worden. Ieman van meer dan 1.80 is echt geen uitzondering meer.
Nog een tip, geen hoge hakken aandoen als je er niet soepel op kan lopen. Het lopen lijkt anders al snel houterig. Een paar leuke gympen zijn dan toch beter hoor.
Nog een tip, geen hoge hakken aandoen als je er niet soepel op kan lopen. Het lopen lijkt anders al snel houterig. Een paar leuke gympen zijn dan toch beter hoor.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
liefs.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik heb gelukkig nog nooit een echt vervelende ervaring gehad, al herken ik het vluchtgedrag wel, dat moet je dus juist niet doen, gewoon negeren en stevig doorlopen borsten vooruit en kleine (elegante) stapjes. Als ik ga shoppen draag ik tegenwoordig liever een pantalon, dan val je gewoon minder op
Irene
Irene
Kleine stapjes
-
- daar ben ik weer
vanavond weer naar buiten geweest. Nu met 2 huidskleurige panties aan. Dit om m'n beenhaar te verbergen. Hierop droeg ik een beige spijkerrok en schoenen met van die riempjes.
Ik voelde me wat bloter dan gisteren toen ik donkere kleding droeg met suede laarsjes.
Vond het wel een hele zalige ervaring. Er lopen toch nog een hoop mensen s'avonds zo laat over straat. 23:00u. Hond uitlaten etc.
Ik zoek een goede smoes om m'n gezicht te verbergen. Bril???
Het leuke is dat ik weet dat meerdere mensen me gezien hebben op een afstand en gedacht moeten hebben: "he daar loopt een vrouw".
Wat hebben vrouwen toch een geluk dat ze net kunnen dragen wat ze willen.
Ik voelde me wat bloter dan gisteren toen ik donkere kleding droeg met suede laarsjes.
Vond het wel een hele zalige ervaring. Er lopen toch nog een hoop mensen s'avonds zo laat over straat. 23:00u. Hond uitlaten etc.
Ik zoek een goede smoes om m'n gezicht te verbergen. Bril???
Het leuke is dat ik weet dat meerdere mensen me gezien hebben op een afstand en gedacht moeten hebben: "he daar loopt een vrouw".
Wat hebben vrouwen toch een geluk dat ze net kunnen dragen wat ze willen.
Ik ben gek op panties en maillots. Ben nog niet vaak vekleedt geweest maar draag bijna dagelijks een panty of een maillot
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Of je echt als vrouw wordt gezien hangt van meer factoren af dan alleen je kleding hoor, vooral je houding en eventueel je figuur zijn bepalend. Ik ben vanmiddag nog en femme door het winkelcentrum gelopen zonder dat iemand zich waarschijnlijk heeft afgevraagd of ik nou een man of een vrouw was. Gewoon onopvallend in de massa opgegaan, daar geef ik toch wel de voorkeur aan
Irene
Irene
Kleine stapjes
-
- ForumFan
Re: De laatste paar weken een paar keer naar buiten en femme
Hallo Ninet,ninetdejong schreef:Ik liep dus over straat wat te treuzelen om weer naar huis te gaan toen er een auto langskwam rijden met wat jongelui erin. Enorm naar me schreeuwen en ik draaide me om omdat ikniet wilde dat ze m'n gezicht zouden zien. Gelukkig reden ze door, maar een 200 meter verder stopten ze om de auto te draaien en richting mij te rijden. Gelukkig kon ik nog net weg rennen een zijstraat in. Ik begrijp nu wel een beetje beter wat het is om als vrouw s' avonds laat over straat te gaan.
op zo'n laat tijdstip lopen er geen echte vrouwen meer alleen over straat. De mensen die je gezien hebben, zullen dus echt niet vlug gedacht hebben dat je een gewone vrouw was.
Zelf vind ik het onverstandig om zo laat in travestie de straat op te gaan, hoewel ik het vroeger ook wel eens gedaan heb. Maar het is natuurlijk veel te gevaarlijk. Zo laat heb je soms groepjes aangeschoten jongeren. Er is veel minder sociale controle, het is dus veel verleidelijker om geintjes uit te halen. En door zo laat naar buiten te gaan, wek je zelf de indruk dat je iets doet dat eigenlijk niet door de beugel kan.
Maar als je dan een stoppende auto krijgt... tja, dan moet je dus pal staan. Als je wegholt, geef je die mensen heel sterk het idee dat je iets doet dat verkeerd is, dat je bang bent, dat ze achter je aan moeten jagen. En al die ideeen kun je en moet je niet hebben. Dus of rustig doorlopen of er dwars doorheen. Dat hoort erbij.
Als je in travestie naar buiten wilt, doe dat dan, maar doe het in ieder geval overdag en doe het het liefst (zodra je durft) waar veel mensen zijn. En natuurlijk moet je zorgen er netjes, verzorgd, mooi en niet te sexy bij te lopen. En dat is dus best veel werk. En of je dat doet in volledige travestie (dus als vrouw) of half (dus als man in rok) moet ook duidelijk zijn. Voor het publiek ben je als vrouw gemakkelijker te accepteren als je je tenminste goed als vrouw kunt presenteren. Maar als man heb je veel minder werk.
Groetjes en succes,
Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Kim D ik ben het helemaal met je eens.Dit omdat ik zelf uit Rotterdam komt ,de taktiek die jij bespreekt is ook echt nodig om als Travie over straat te kunnen,zeker in de grote steden.
Zelfs op de vrijdag en zaterdag nachten moet je heel erg goed opletten.
Maaaaarrrr een goeie boksbeugel doet wonderen en past in elk handtasje of de zakken van een damesjas.
En dat is niet vreemd want er zijn genoeg vrouwen die met een pepperspray of boks beugel rondlopen in de binnensteden,ik kan ze geen ongelijk geven,ondanks dat ik niet van geweld hou.
Jouw tactiek is dus beter!!!
Zelfs op de vrijdag en zaterdag nachten moet je heel erg goed opletten.
Maaaaarrrr een goeie boksbeugel doet wonderen en past in elk handtasje of de zakken van een damesjas.
En dat is niet vreemd want er zijn genoeg vrouwen die met een pepperspray of boks beugel rondlopen in de binnensteden,ik kan ze geen ongelijk geven,ondanks dat ik niet van geweld hou.
Jouw tactiek is dus beter!!!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
Wapens genoeg op straat. Stokken, stenen, glas, flessen, fietsen, zand, plantenbakken, auto antennes, een kat in het gezicht enz. enz.
Ogen, keel en knieén zijn het kwetsbaarst en je elleboog het hardst. Een trap of stoot naar het kruis pas in tweede instantie doen, daar zijn de heren namelijk op voor bereid. En als je de kans krijgt een gewricht de verkeerde kant op te buigen:DOEN. Doet vreselijk veel pijn.
Verder bewaren de meeste mannen hun zwaartepunt in hun schouders (vandaar het aap-achtige loopje), dus ze zijn vrij makkelijk uit evenwicht te krijgen.
Verder is het wetenswaardig dat de meeste pistool schutters na 10 meter meestal mis schieten, zelfs als ze geoefend zijn. Mensen met pistool op straat zijn meestal erg bang en willen er vaak alleen maar mee dreigen. Een messentrekker is in de regel gevaarlijker.
Maar als je weg kan komen... RENNEN!!! Aan dooie heldinnen hebben we niets.
Liefs, Wendy.
Ogen, keel en knieén zijn het kwetsbaarst en je elleboog het hardst. Een trap of stoot naar het kruis pas in tweede instantie doen, daar zijn de heren namelijk op voor bereid. En als je de kans krijgt een gewricht de verkeerde kant op te buigen:DOEN. Doet vreselijk veel pijn.
Verder bewaren de meeste mannen hun zwaartepunt in hun schouders (vandaar het aap-achtige loopje), dus ze zijn vrij makkelijk uit evenwicht te krijgen.
Verder is het wetenswaardig dat de meeste pistool schutters na 10 meter meestal mis schieten, zelfs als ze geoefend zijn. Mensen met pistool op straat zijn meestal erg bang en willen er vaak alleen maar mee dreigen. Een messentrekker is in de regel gevaarlijker.
Maar als je weg kan komen... RENNEN!!! Aan dooie heldinnen hebben we niets.
Liefs, Wendy.
"go with you flow"
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
...en voor we het helemaal James Bond gaan maken en er helemaal niemand meer op straat durft: er komen wel degelijk vrouwen alleen op straat voor na 23:00 en dat gaat vaak ook goed. Daarmee wil ik niet zeggen dat wat Kim en Robin schrijven niet klopt, wel dat 't wel net het buurtje is dat je bekijkt.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !