Transamerica film
Moderator: Moderators
De oorspronkelijke recensie die mij een beetje emotioneel maakte:
http://www.biosagenda.nl/index.php?acti ... lmID=12751
Liefs, Wendy.
http://www.biosagenda.nl/index.php?acti ... lmID=12751
Liefs, Wendy.
"go with you flow"
- Denise_Euvelman
- ff weer wat posten
Hee Hoi Allemaal,
Wat mij ontroerde was het laatste half uur van de film die ik nu al vele malen heb bekeken want heb de film op harde schijf staan en erg goede kwaliteit(limited version) en ja....... vraag niet hoe ik er aan kom hihihi.
Als mensen graag het ook willen hebben wil ik het graag delen maar weet niet waar ik zo'n bestand van 700mb weg kan zetten zodat jullie het er van kunnen downloaden.
Mischien heb iemand een idee of al het het antwoord waar ik de film kan neer plaatsen dus hoor het wel van iemand?
groetjes denise
Wat mij ontroerde was het laatste half uur van de film die ik nu al vele malen heb bekeken want heb de film op harde schijf staan en erg goede kwaliteit(limited version) en ja....... vraag niet hoe ik er aan kom hihihi.
Als mensen graag het ook willen hebben wil ik het graag delen maar weet niet waar ik zo'n bestand van 700mb weg kan zetten zodat jullie het er van kunnen downloaden.
Mischien heb iemand een idee of al het het antwoord waar ik de film kan neer plaatsen dus hoor het wel van iemand?
groetjes denise
TIME FLIES WHEN YOU'RE HAVING FUN
- Chantal C.
- Forumdiva
- Denise_Euvelman
- ff weer wat posten
- Chantal C.
- Forumdiva
- Denise_Euvelman
- ff weer wat posten
- esther-marye
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Als je niet meer kunt wachten, de dvd is ook al te vinden in de nieuwsgroepen. Ik vond het zelf een geweldige film. Geeft echt een goed beeld. Als ik zie hoe Bree haar ouders reageren, is onderhand hetzelfde als hoe mijn ouders reagereerden. Vind het een 8 +!!!!!!!!!!!!!!!!!Frederique_ schreef:Hallo,
Vanaf morgen dus Transamerica in de Nederlandse bioskoop. Althans: helaas alleen in Pathé Buitenhof in Den Haag . Mocht je in de buurt van Den Haag wonen: volgens de agenda van Pathe is'ie elke avond om 20:50 te zien,
Groetjes