Vraagje met betrekking tot gebruik

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Vraagje met betrekking tot gebruik

Bericht door Irene »

Aangezien ik hier nog niet zo lang kom, weet ik nog niet zo goed wat gebruikelijk is.
Er zijn in het verleden een groot aantal discussies geweest die uiteindelijk gewoon zijn gestopt. Tot dusver heb ik me beperkt tot reacties op recente postings. Toch zitten er in de oude discussies vaak nog leuke onderwerpen waar de nieuwelingen best nog wat aan hebben. Moet je in dit geval gewoon reageren op een oud onderwerp, of een vergelijkbaar nieuw onderwerp in het leven roepen?

Irene
Kleine stapjes
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Reageer gewoon lekker op een oude thread, dan komen de reacties vanzelf wel weer los.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Ik zie niet in wat er verkeerd aan zou zijn om oude draadjes te 'bumpen'

Moeten mensen natuurlijk wel een beetje opletten op de datum bij berichten voordat ze daarop reageren
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Namasté luitjes.

wat betreft oude items: Soms is het wel eens lastig als je een hele boel stukjes erbij hebt. Ik heb de gewoonte om bij de tread als het een lange is, op het laatste stukje te klikken. Vooral als het een oude is zie je soms niet direct waar het inwezen omgaat omdat er gereageerd is op een ingeslopen andere berichtgeving. Zie maar de tread De ergste Bloopers van vandaag :) een aantal reactie die in wezen off -topic zijn en één die er wel over gaat.

Vindt dit af en toe knap lastig om helemaal terug naar de eerste pagina te gaan. :D Alhoewel terug lezen is soms ook wel eens leuk. Soms zie je door het lezen van diverse treads bepaalde ontwikkelingen gaande die verandering hebben ondergaan vergeleken met het begin van deze site. Een ieder maakt zijn persoonlijke ontwikkeling door wat doorklinkt in de loop van de jaren.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Plaats reactie