Ik heb al best veel ervaring opgedaan met winkelen en homme, en femme, androchyne en nooit ook maar een negatieve reactie gehad. Ik heb zelfs wel eens iets gekocht bij V&D, toch niet bepaald het bedrijf dat naam gemaakt heeft met klantvriendelijkheid, zonder enige problemen.
Ik ontken niet dat het probleem niet bestaat, maar dat het vooral bij jezelf tussen je oren zit. Als je de angst wilt verdrijven zul je over drempels moeten stappen, en bevrijding ervaren.
Irene
Winkelen moet je leren (vervolg)
Moderator: Moderators
Misschien een tipje:
Ik ga wel eens naar de Bristol in Arnhem voor schoenen.
Ze kennen me daar al, geloof ik, dus ze zijn in ieder geval T*s gewend.
Het is een hele rustige winkel en als ik binnenkom wordt ik door het personeel altijd begroet (zonder dat ze gelijk vragen of ze me kunnen helpen)
Als je niet zo bekend bent in Arnhem-centrum, vraag dan naar de SNS-bank of de ABN-AMRO. Die zitten op hetzelfde pleintje, 5 minuten van het station.
Ik ga wel eens naar de Bristol in Arnhem voor schoenen.
Ze kennen me daar al, geloof ik, dus ze zijn in ieder geval T*s gewend.
Het is een hele rustige winkel en als ik binnenkom wordt ik door het personeel altijd begroet (zonder dat ze gelijk vragen of ze me kunnen helpen)
Als je niet zo bekend bent in Arnhem-centrum, vraag dan naar de SNS-bank of de ABN-AMRO. Die zitten op hetzelfde pleintje, 5 minuten van het station.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Bij Bristol en Scapino verkopen ze des winters hele mooie suede laarzen soms tot en met maat 42 en 43,en wanneer je even wacht dan kan je twee paar kopen voor de prijs van een.
Maat 42 en 43 verkopen nl niet zo snel,dus komen al snel in de uitverkoop terecht,hoi,hoi,hoi!!!
Maat 42 en 43 verkopen nl niet zo snel,dus komen al snel in de uitverkoop terecht,hoi,hoi,hoi!!!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.