Hai,
Ik heb meerdere keren vriendelijk gevraagd mijn account te verwijderen, maar de arrogante leiding van dit forum respecteert mijn wens niet. Waarom niet? Ik heb geen idee. Is dit jullie manier om de ledenlijst groot te houden?!
Hieronder mijn laatste verzoek om verwijderd te worden. Ik had het als PB aan Forumwatch + alle moderators gestuurd, maar ik ben nog steeds TEGEN MIJN ZIN ONDERTUSSEN, lid. Is het "Hotel California" hier ofzo?
Het is niet mijn stijl om het zo te doen, maar jullie laten mij geen keus!!!
Origineel bericht:
Hai,
Ik heb al twee maal verzocht mijn account te verwijderen. Ik ben zelf mede-beheerster geweest van een forum met dezelfde opzet als trav.org, dus ik weet dat het heel simpel is om mijn account te verwijderen.
Ik verzocht het al twee maal en nu doe ik het nogmaals. Onder andere hierom:
>>>Hello Wendy!
I have seen your profile on this site.
I would like to have a contact with you. I am looking for a nice contact with you.
I am very fascinated by tv/ts like you. I know that you are more better than real women. That's why I contact you.
I am from Algerije and I live in The Netherlands because I work for an international company here since 4 years now, I live in ......... .
I am .. years old, enz enz enz
Hier heb ik dus geen enkele behoefte aan. Ik ben post-op en getrouwd. Ik wil op enkele fijne mensen die ik nog ken na, geen enkele binding meer hebben met de T-scene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LAAT ME GAAN-LAAT ME GAAN-LAAT ME GAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VERWIJDER MIJN ACCOUNT!!!!!
Wie zijn jullie om te bepalen dat ik lid blijf? Stom TV-gezeik!!! Nogmaals, VERWIJDER MIJN ACCOUNT EN WEL PER DIRECT!!!
Jullie tonen je wel super-arrogant door aan te nemen dat ik ondanks meerdere verzoeken tot verwijdering menen dat ik lid moet blijven!!!
Wendy S.
-----------------------------
Dit gebeurt er dus als je zelf van de ledenlijst wil. Niets dus.
Waarom wil ik geen lid meer zijn? Omdat ik al vanaf 1997 me bijkans dood heb gevochten om te komen waar ik nu ben; ondertussen ruim anderhalf jaar post-op en getrouwd als de vrouw die ik ben met de liefde van m'n leven sind september 2005.
Ik ben het strijden moe en ik ben het zat om steeds dezelfde dingen te herhalen die ik 5 jaar geleden ook al zei. De pre-op meiden zetten de strijd maar voort, het is mijn strijd niet meer.
Ik ga van m'n leven genieten als de vrouw die ik ben, zonder gestoken te worden vanuit het T-nest. Veel t-meiden slaan als gewonde dieren om zich heen (geldt niet voor de meerderheid, maar de minderheid heeft al te veel verziekt), en ja... ik ben ook keihard geraakt door zgn "Sisters".
En nu word ik TEGEN MIJN ZIN op de ledenlijst gehouden!!!
Laat me nou alsjeblieft gaan...
Wendy.
Tegen mijn zin
Moderator: Moderators
Tegen mijn zin
"go with you flow"
Hoi, Wendy S,
Ik ga hier niet schrijven namens de moderators. Maar probeer het eens met een minder heftig schrijven. Ik zal een voorbeeld geven:
Geachte moderators van het forum Travestie.org,
Graag zou ik uw aandacht willen vragen voor het volgende: Ik ben post-op en wens geen gebruik meer te maken van uw forum. Bij deze een herhaaldelijk verzoek om mijn account te verwijderen uit uw bestand.
Met vriendelijke groetjes,
.......
Ik weet uit ervaring dat heftig schrijven (je schrijft in je spreektaal, niet ongewoon als je boos bent) juist een tegengesteld effect heeft. Doe het simpel, kort en direct. Ik hoop dat de moderators dit lezen en actie ondernemen.
Liefs en groetjes,
Kit.
Ik ga hier niet schrijven namens de moderators. Maar probeer het eens met een minder heftig schrijven. Ik zal een voorbeeld geven:
Geachte moderators van het forum Travestie.org,
Graag zou ik uw aandacht willen vragen voor het volgende: Ik ben post-op en wens geen gebruik meer te maken van uw forum. Bij deze een herhaaldelijk verzoek om mijn account te verwijderen uit uw bestand.
Met vriendelijke groetjes,
.......
Ik weet uit ervaring dat heftig schrijven (je schrijft in je spreektaal, niet ongewoon als je boos bent) juist een tegengesteld effect heeft. Doe het simpel, kort en direct. Ik hoop dat de moderators dit lezen en actie ondernemen.
Liefs en groetjes,
Kit.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Wendy, waar heb je een probleem mee???
Ik bedoel, wegens de massale nare mensen, die via deze site contakt met je willen??? Dat kan het toch niet zijn! Je hoef daar toch niet op in te gaan.
Wat heb je gedaan, dat er zo velen van timboektoe tot oostnarigland je lastig vallen? Ik ben ook al langer lid hier op het forum, maar heb dat nog nooit meegemaakt, dat ik vervelend benadert werdt via deze site.....
....ik zal zeggen, reageer niet op zo'n soort reakties, die kun je toch niet serieus nemen
Je kunt zeker ook ten aller tijden zulke vervelenden pogingen van vreemde geilerts toch melden aan de mods
liefs, Mara
Ik bedoel, wegens de massale nare mensen, die via deze site contakt met je willen??? Dat kan het toch niet zijn! Je hoef daar toch niet op in te gaan.
Wat heb je gedaan, dat er zo velen van timboektoe tot oostnarigland je lastig vallen? Ik ben ook al langer lid hier op het forum, maar heb dat nog nooit meegemaakt, dat ik vervelend benadert werdt via deze site.....
....ik zal zeggen, reageer niet op zo'n soort reakties, die kun je toch niet serieus nemen
Je kunt zeker ook ten aller tijden zulke vervelenden pogingen van vreemde geilerts toch melden aan de mods
liefs, Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Hallo Wendy,
Het is hier zeker geen 'hotel california' zoals jij het benoemde.
Ik heb van de week jouw PB gehad en het gelijk doorgestuurd naar de overige 'bestuursleden' met de vraag wie hier iets van weet.
Verder neem ik aan dat o.a. het bericht wat jij quote via je profiel is gekomen en die heb je al verwijderd, althans ik kan geen profiel van je vinden.
Het lijkt mij nogal sterk dat een dergelijk bericht via je account profiel gekomen is.
Dit zou namelijk betekenen dat iemand alle accounts doorspit en zo op de bonnefooi berchten stuurt.
Jouw naam zit nogal achteraan in het alfabet, dus voor iemand daar is......
Daarnaast kun je in je accountprofiel je mailadres ook weghalen (vervangen door *tjes) en dan ben je van dergelijke ellende ook af (als tussenoplossing).
Het heeft in ieder gaval onze (de mijne zeker) aandacht en we zijn er dus mee bezig.
Je begrijpt dat we hier wat voorzichtig mee zijn, aangezien we in het verleden nare ervaringen gehad hebben.
Als (ex?) beheerster kun je je wel voorstellen wat daar mee bedoeld wordt neem ik aan (ik ga niemand op ideeen brengen).
Het is hier zeker geen 'hotel california' zoals jij het benoemde.
Ik heb van de week jouw PB gehad en het gelijk doorgestuurd naar de overige 'bestuursleden' met de vraag wie hier iets van weet.
Verder neem ik aan dat o.a. het bericht wat jij quote via je profiel is gekomen en die heb je al verwijderd, althans ik kan geen profiel van je vinden.
Het lijkt mij nogal sterk dat een dergelijk bericht via je account profiel gekomen is.
Dit zou namelijk betekenen dat iemand alle accounts doorspit en zo op de bonnefooi berchten stuurt.
Jouw naam zit nogal achteraan in het alfabet, dus voor iemand daar is......
Daarnaast kun je in je accountprofiel je mailadres ook weghalen (vervangen door *tjes) en dan ben je van dergelijke ellende ook af (als tussenoplossing).
Het heeft in ieder gaval onze (de mijne zeker) aandacht en we zijn er dus mee bezig.
Je begrijpt dat we hier wat voorzichtig mee zijn, aangezien we in het verleden nare ervaringen gehad hebben.
Als (ex?) beheerster kun je je wel voorstellen wat daar mee bedoeld wordt neem ik aan (ik ga niemand op ideeen brengen).
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Ik ben de schuldig partij hier. Ik ontving het eerste verzoek van Wendy om haar lidmaatschap op te heffen, en mij eerste reactie was "waarom zou je dat doen?" Lidmaatschap kost niks en er wordt niets van je vereist; als je niet wil posten of lezen dan doe je dat niet. Om eerlijk te zijn had ik niet aan gedacht aan de mogelijkheid dat men dat doet omdat ze geen e-mails wil ontvangen. Daarnaast had ik gezien dat Wendy pas een maand lid was van het forum, en zelfs pas toegang tot het TS forum had gevraagd (en gekregen) en wij hebben weleens meegemaakt dat mensen in een opwelling vanwege onenigheid met iemand ineens hun lidmaatschap willen opgeven en daarna zich bedenken en terugkeren. Dus had ik vriendelijk beantwoord dat het niet nodig was, ze kon het gewoon later staan voor als ze zich bedenkt.
....
Toen ging ik op vakantie, en kwam terug om een boze brief (zoals hierboven staat) in mijn postvak te treffen.
Maar tja, ik dacht, zoiets heeft toch geen haast? Er waren andere dingen in mijn leven die belangrijker, m.i., waren, zoals rekeningen betalen, werkzaken, de kinderen, enz. enz., dus kon het -- dacht ik -- wachten totdat ik er tijd voor had.
Maar ja, dan wordt er zo gereageerd. Doe mij een lol, mensen, vergeet ook niet -- wij zijn ook mensen, en wij doen dit ook een beetje voor onze plezier. Wij vragen niet veel, alleen om op een redelijke manier met elkaar om te gaan en niet te worden toegeblaft als honden omdat wij niet snel genoeg naar jouw pijpen dansen.
In ieder geval is het account van Wendy S vanaf heden op non-aktief gezet en kan ze niet meer inloggen en ook geen e-mails meer ontvangen.
Op haar eigen verzoek.
Lisa
....
Toen ging ik op vakantie, en kwam terug om een boze brief (zoals hierboven staat) in mijn postvak te treffen.
Maar tja, ik dacht, zoiets heeft toch geen haast? Er waren andere dingen in mijn leven die belangrijker, m.i., waren, zoals rekeningen betalen, werkzaken, de kinderen, enz. enz., dus kon het -- dacht ik -- wachten totdat ik er tijd voor had.
Maar ja, dan wordt er zo gereageerd. Doe mij een lol, mensen, vergeet ook niet -- wij zijn ook mensen, en wij doen dit ook een beetje voor onze plezier. Wij vragen niet veel, alleen om op een redelijke manier met elkaar om te gaan en niet te worden toegeblaft als honden omdat wij niet snel genoeg naar jouw pijpen dansen.
In ieder geval is het account van Wendy S vanaf heden op non-aktief gezet en kan ze niet meer inloggen en ook geen e-mails meer ontvangen.
Op haar eigen verzoek.
Lisa
If all else fails, buy new shoes