Naam wijziging

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Guest0
ForumFan

Naam wijziging

Bericht door Guest0 »

Hallo,

Mijn naam op het forum is Lucielle, ook mijn profiel naam is zo. Ik heb me geregistreerd toen ik nog erg druk bezig was met een geschikte naam, en het is Florieke geworden.

Graag zou ik mijn profielnaam en de naam op het forum zo willen hebben, wie kan me daarmee helpen? :)

Alvast bedankt!
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Toch past Luciel wel heel erg goed bij jou,wat betekent Florieke overigens?
Ik vind het ook een leuke naam en heb er nog nooit van gehoord.

Je naam kan je toch gewoon veranderen in je profiel,tenmisten dat mag ik hopen.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Robinhood schreef:Toch past Luciel wel heel erg goed bij jou,wat betekent Florieke overigens?
Ik vind het ook een leuke naam en heb er nog nooit van gehoord.

Je naam kan je toch gewoon veranderen in je profiel,tenmisten dat mag ik hopen.
Me ouders vonden Lucielle dus helemaal niks. En Florieke vindt ik naast Lucielle ook erg mooi. :)

Of je dat in je profiel kunt wijzigen lijkt me niet.. :P
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ik weet het niet zeker maar volgens mij klik je hier boven op profiel en dan verschijnen je persoonlijke gegevens waar alleen jij bij kan.
Maar je moet natuurlijk wel inloggen.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Whaa je hebt gelijk ook nog, nog nooit eerder op een forum gezien dat je dat kon. :)

Thx anyway!
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Zie je wel, die Robinhood is de rotste nog niet. En dat voor een Vlaardinger :wink: .

Ps: No offence Robin, beetje plagen.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

yep Robinhood wordt nog een computernerd :D
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Dat weet ik toch Janneke ik heb bij jou nog nooit een nasmeaak gehad.Overigens ben ik een geboren Rotterdammer (crooswijk) en later op Rotterdam -Zuid gewoont.Dus de RRRR zal wel net zo lekker rollen als die van jou .
In Vlaardingen vieren ze elk jaar het Haring en Bier Feest,en in Leiden Het Haring en Brood Feest,gaat het bij jullie alleen om de B-vitaminen?

ik hou van je, Robin
.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Robinhood schreef:In Vlaardingen vieren ze elk jaar het Haring en Bier Feest,en in Leiden Het Haring en Brood Feest,gaat het bij jullie alleen om de B-vitaminen?
Robin, dat is niet Het Haring en Brood Feest maar LEIDENS ONTZET op 3 october en dat is altijd groot feest in de stad

Namens andere Leidenaren op dit forum zeg ik
LEIDEN RULEZ

(Ik woonde er niet voor niets acht jaar) :wink:
liefs, Josette
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

OEI!Nouja as wu maarrrevvu naar durkerrumus kennuh!
.
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Josette schreef:
Robinhood schreef:In Vlaardingen vieren ze elk jaar het Haring en Bier Feest,en in Leiden Het Haring en Brood Feest,gaat het bij jullie alleen om de B-vitaminen?
Robin, dat is niet Het Haring en Brood Feest maar LEIDENS ONTZET op 3 october en dat is altijd groot feest in de stad

Namens andere Leidenaren op dit forum zeg ik
LEIDEN RULEZ

Dankjewel, ik kon het niet mooier zeggen Josette. Maar met Vlaardingen is ook weinig mis, het is zelfs een stukje van mijn werk dat ik daar doe.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ik heb volgens mij met geschiedenis op de lagere school geleerd ,dat na de ontzetting de Leidenaren ,wittebrood met haring kregen te eten,omdat ze een tijdje niet te eten hebben gehad door de belegering op dat moment.
Vandaar dat ik een grapje maakte over Haring en Brood,dat het Leiden ontzet is dat weet ik al heel lang hôrhei.
Janneke in Vlaardingen?
Wanneer je een halve ziet lopen met spijkerbroek met wijde pijpen en een dames jasje(leer) met klikklakkendeklakkerdieklaklaarzen dan ben ik dat!!!!Ik woon in de oostwijk ,en ben regelmatig in de buurt van het haventje,ik doe boodschappen bij de supermarkt Hoogvliet.
.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

Josette schreef: Namens andere Leidenaren op dit forum zeg ik
LEIDEN RULEZ

keep on dreaming, Groningen euwnt de hele randstad, laat staan wat de hele provincie wel niet met de randstad doet :P :D
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Ze hadden Leiden beter niet kunnen ontzetten... Gewoon een enclave binnen Nederland... 8)
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Jaa,horhei maarrruh wai willuhr wel evve lekkur nâr du kerremus hôrhei!
Kennuh die hârrungkoppuh darrrro in Vulaardinghu mooi verrrgetuhr!
Geef ons mârrr brrroot!
.
Plaats reactie