Morgen voor het eerst..
Moderator: Moderators
Morgen voor het eerst..
Morgen voor het eerst 'in mijn eentje' als vrouw naar school..
Vindt het super spannend Heb iedereen in mijn groep verteld van hoe ik in elkaar zit en wat er allemaal gaat gebeuren, en iedereen reageerde super positief.
Nu maar hopen dat de condecteur niet gaat zeuren over mijn OV kaart..
Kus Floor!
Vindt het super spannend Heb iedereen in mijn groep verteld van hoe ik in elkaar zit en wat er allemaal gaat gebeuren, en iedereen reageerde super positief.
Nu maar hopen dat de condecteur niet gaat zeuren over mijn OV kaart..
Kus Floor!
Och... ik heb ook nog een rijbewijs en ID kaart waar mijn oude ik op staat. Ik heb er een kaartje bijgevoegd waarop staat dat ik transseksueel ben en dat ik dit moment onder behandeling ben. Geen probleem.
Ik dacht indertijd ook dat dat een problem zou kunnen vormen, maar ik stel alles wijzigingen maar even uit tot na m'n SRS.
Meid, veel succes morgen!!
Liefs, Kitty.
Ik dacht indertijd ook dat dat een problem zou kunnen vormen, maar ik stel alles wijzigingen maar even uit tot na m'n SRS.
Meid, veel succes morgen!!
Liefs, Kitty.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ook van mij heel veel succes en plezier gewenst, 't gaat vast goed!
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Hoi lieve Florieke,
Ook ik wil jou heel veel sterkte, geluk en succes toewensen tijdens deze spannende dag. Dat de groep zo positief heeft gereageerd zal je vast goed gedaan hebben en dat is al een hele zorg minder. Vorige week heb ik gemerkt dat je best wel zelfverzekerd bent. Je liep als een vrolijke, stralende meid over straat dus ik denk dat je eerste schooldag heel positief zal verlopen. En laat je niet beïnvloeden door de mensen die jaloers op jou zijn. En dat met je OV kaart zal ook wel loslopen. Meid, alles wat je de afgelopen week hebt bereikt kunnen ze jou niet meer afpakken en jij zult er ook komen. Ik heb alle vertouwen in jou.
Heel veel liefs en een kus,
Edith
Ook ik wil jou heel veel sterkte, geluk en succes toewensen tijdens deze spannende dag. Dat de groep zo positief heeft gereageerd zal je vast goed gedaan hebben en dat is al een hele zorg minder. Vorige week heb ik gemerkt dat je best wel zelfverzekerd bent. Je liep als een vrolijke, stralende meid over straat dus ik denk dat je eerste schooldag heel positief zal verlopen. En laat je niet beïnvloeden door de mensen die jaloers op jou zijn. En dat met je OV kaart zal ook wel loslopen. Meid, alles wat je de afgelopen week hebt bereikt kunnen ze jou niet meer afpakken en jij zult er ook komen. Ik heb alle vertouwen in jou.
Heel veel liefs en een kus,
Edith
Ok, het ging TOP!
Geen vervelende condecteurs enzo, niemand die me aankeek alsof ik een buitenaardswezen ben ect.
Van de groep kreeg ik allemaal complimentjes dat ik er goed uitzag enzo, sja alles ging eigelijk wel goed.. Al heb ik dit echt wel te danken aan de middag/avond met Edith.
Al is het alleen gaan vindt ik toch moeilijker, als je met iemand bent kan je even naar die persoon kijken en even over iets anders praten..
Maargoed, morgen gewoon weer dus, al is het wel moeilijk om een meisje te zijn, moest 30 minuten eerder opstaan vanochtend, en NOG was ik nog maar net op tijd..
Achja, kus floor!
Geen vervelende condecteurs enzo, niemand die me aankeek alsof ik een buitenaardswezen ben ect.
Van de groep kreeg ik allemaal complimentjes dat ik er goed uitzag enzo, sja alles ging eigelijk wel goed.. Al heb ik dit echt wel te danken aan de middag/avond met Edith.
Al is het alleen gaan vindt ik toch moeilijker, als je met iemand bent kan je even naar die persoon kijken en even over iets anders praten..
Maargoed, morgen gewoon weer dus, al is het wel moeilijk om een meisje te zijn, moest 30 minuten eerder opstaan vanochtend, en NOG was ik nog maar net op tijd..
Achja, kus floor!
Welkom bij de club. AL zal dat half uur minder kunnen worden naarmate je meer routine krijgt.Florieke19 schreef:Maargoed, morgen gewoon weer dus, al is het wel moeilijk om een meisje te zijn, moest 30 minuten eerder opstaan vanochtend, en NOG was ik nog maar net op tijd..
En 's avonds je kleren vast klaarleggen scheelt ook.
Cyn.
Hoi lieve Florieke,Florieke19 schreef:Van de groep kreeg ik allemaal complimentjes dat ik er goed uitzag enzo, sja alles ging eigelijk wel goed.. Al heb ik dit echt wel te danken aan de middag/avond met Edith.
Geen dank meid. Ik heb het graag gedaan. Ik ben ontzettend blij dat jou eerste schooldag als meisje zo goed is verlopen.
Ik kan het me heel goed voorstellen dat als je alleen in de trein zit het toch anders is, dan als je samen bent. Anders ga ik toch een keertje met jou naar school. Dan komt een jarenlange droom van mij om als meisje naar school te kunnen gaan ook eindelijk eens uit. Ik doe het graag en je weet me te vinden.
Ook ik heb iedere dag 30 minuten extra nodig. Als we eerst maar eens van die vreselijke baardharen af zijn. Dat zou al een hele zorg minder zijn. En ik moest tijdens de eerste dag dat ik als vrouw naar het werk ging hollen (op hakken ) om de bus te halen.
Geniet ervan meid. Het is je van harte gegund.
Groetjes, heel veel liefs en hoop je snel weer te zien.
Kus,
Edith
- Chantal C.
- Forumdiva
Me kleertjes leg ik wel klaar, dat is ook altijd een heel gezoek. Al was het gisteravond niet zo moeilijk toen was ik net naar de stad geweest. Vandaag ben ik weer met me mams naar de stad geweest, en kleren voor morgen gekocht, superleuk shirtje van edc
Owja, vanochtend ging ik even een pakje sigaretten halen, en daar werkt een meid die me kent omdat ik daar vaak kom, en ze zei verder niks, en toen ik vroeg of ze me herkende zij ze jazeker
De schat
Owja, vanochtend ging ik even een pakje sigaretten halen, en daar werkt een meid die me kent omdat ik daar vaak kom, en ze zei verder niks, en toen ik vroeg of ze me herkende zij ze jazeker
De schat