Morgen voor het eerst..

Algemeen

Moderator: Moderators

Silvia_
dagelijks aanwezig

Bericht door Silvia_ »

Florieke19 schreef:Owja, vanochtend ging ik even een pakje sigaretten halen, en daar werkt een meid die me kent omdat ik daar vaak kom, en ze zei verder niks, en toen ik vroeg of ze me herkende zij ze jazeker :P

De schat :D
Vanmiddag ging ik een pakje sigaretten en de jongen herkende me niet meer ondanks ik heel eenvoudig was gekleed en bijna geen make-up had gebruikt. "Mevrouw, wat zal het zijn?" "Een pakje Marlboro graag." En de jongen ancter de balie herkende me niet eens. :-?

En Florieke, zullen we binnenkort maar eens weer proberen te stoppen met roken? :wink:
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Sandee schreef:Floor...alles komt goed. Zo zie je maar weer.
Nu ik nog... :wink:
Inderdaad, niet zeuren! Gewoon effe doen! ;) :P
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

You Go Girl!!!
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

hmm, kben al zo'n 2 maanden niet voor les naar school geweest :P maar voor mn examenfeest als prinsesje gegaan, toen kreeg ik opzich eigenlijk allemaal reacties van 'what the ***' en 'ik dacht dat je gewoon een lelijk meisje was, maar je bent een jongen!'. opzich wel grappig, maar niet helemaal de bedoeling natuurlijk :P

kzou et zelf niet aandurven om op een gewone dag als meid naar school te gaan :|
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Tijn schreef:hmm, kben al zo'n 2 maanden niet voor les naar school geweest :P maar voor mn examenfeest als prinsesje gegaan, toen kreeg ik opzich eigenlijk allemaal reacties van 'what the ***' en 'ik dacht dat je gewoon een lelijk meisje was, maar je bent een jongen!'. opzich wel grappig, maar niet helemaal de bedoeling natuurlijk :P

kzou et zelf niet aandurven om op een gewone dag als meid naar school te gaan :|
Nee, ik ken er wel meer die niet als meisje naar school gaan op een gewone dag. ;)
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ik vind jullie echt heel bijzonder,ik sta verbaasd van jullie moed!

ik wens je veel liefde en wijsheid toe!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Desi
ff weer wat posten

Bericht door Desi »

Ik heb respect voor je moed, Florieke. Je hebt toch maar doorgezet en je hart gevolgd!

Ik denk dat veel van ons je zelfs wel benijden voor je moed en doorzettingsvermogen. Benijden is natuurlijk positief: ik zou willen dat ik nu ook zoveel moed had als jij en tegelijk gun ik jou van harte je succes. Proficiat!
Identifying flying objects: Is it a bird? Is it a plane? No, it's Superwoman!
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Vandaag ging het beter, en ik heb echt het idee dat ik totaal niet opval. Toen ik uit de bus kwam zat ik op de fiets, en had me jasje uit getrokken, zonnebril op. :D Heerlijk fietsritje was het, er stond leuke jongen stond tegenover het stoplicht te wachten, ik glimlachde naar hem, en hij glimlachte direct terug 8)
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

En morgen gaat het weer beter, want je valt volgens mij uitsluitend op als een leuke meid. Je moet alleen nog even aan het idee wennen.

geniet ervan

Irene
Kleine stapjes
Silvia_
dagelijks aanwezig

Bericht door Silvia_ »

Florieke19 schreef:Vandaag ging het beter, en ik heb echt het idee dat ik totaal niet opval. Toen ik uit de bus kwam zat ik op de fiets, en had me jasje uit getrokken, zonnebril op. :D Heerlijk fietsritje was het, er stond leuke jongen stond tegenover het stoplicht te wachten, ik glimlachde naar hem, en hij glimlachte direct terug 8)
Geweldig meid. Je bouwt steeds meer zelfvertrouwen op. Nog even en je weet niet anders meer. Ga zo door meid. Het is je van harte gegund.

Kus,
Edith
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Edith schreef:
Florieke19 schreef:Vandaag ging het beter, en ik heb echt het idee dat ik totaal niet opval. Toen ik uit de bus kwam zat ik op de fiets, en had me jasje uit getrokken, zonnebril op. :D Heerlijk fietsritje was het, er stond leuke jongen stond tegenover het stoplicht te wachten, ik glimlachde naar hem, en hij glimlachte direct terug 8)
Geweldig meid. Je bouwt steeds meer zelfvertrouwen op. Nog even en je weet niet anders meer. Ga zo door meid. Het is je van harte gegund.

Kus,
Edith
Kom op msn! :D
Silvia_
dagelijks aanwezig

Bericht door Silvia_ »

Florieke19 schreef:
Edith schreef:

Kus,
Edith

Hopelijk zie ik je vanavond op MSN :D 'k Heb alleen nog geen webcam en .. gekocht :wink:
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Edith schreef:
Florieke19 schreef:
Edith schreef: Geweldig meid. Je bouwt steeds meer zelfvertrouwen op. Nog even en je weet niet anders meer. Ga zo door meid. Het is je van harte gegund.

Kus,
Edith

Hopelijk zie ik je vanavond op MSN :D 'k Heb alleen nog geen webcam en .. gekocht :wink:
Tssssss...!! Dat is te erg!
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

Edith schreef:
Florieke19 schreef:
Edith schreef: Geweldig meid. Je bouwt steeds meer zelfvertrouwen op. Nog even en je weet niet anders meer. Ga zo door meid. Het is je van harte gegund.

Kus,
Edith

cultuurbarbaar!! een cam is tegenwoordig bijna net zo "verplicht" als een mobiele telefoon hoor :P
niet dat ik zelf een van de twee heb, maarja, niet op mij letten:P
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Tijn schreef:cultuurbarbaar!! een cam is tegenwoordig bijna net zo "verplicht" als een mobiele telefoon hoor :P
niet dat ik zelf een van de twee heb, maarja, niet op mij letten:P
Ja maar jij bent een geval apart volgens mij :wink:
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Plaats reactie