Morgen voor het eerst..
Moderator: Moderators
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Nouhhh,eh ik heb ook geen webcam en ook geen mobieltje,want ik wil niet door iedereen te bereiken zijn.
Ik heb een Samsung TV van tien jaar oud,een proton versterker(rock&rollbeest)en een dvd speler van 90 euro,en een platenspeler en zo.n 300 lp,s.Ik maak mijn huis schoon met groene zeep,en een philips stofzuiger van 10 jaar oud.
OK vooruit dan maar ik heb wel een inbouwkeuken,de afwasmachine kreeg ik genoeg van ,en heb dus het binnenwerk gesloopt om nu dienst te doen als prullebak.
En voor mijn deuropening hangt een berenhuid.
Ik heb een Samsung TV van tien jaar oud,een proton versterker(rock&rollbeest)en een dvd speler van 90 euro,en een platenspeler en zo.n 300 lp,s.Ik maak mijn huis schoon met groene zeep,en een philips stofzuiger van 10 jaar oud.
OK vooruit dan maar ik heb wel een inbouwkeuken,de afwasmachine kreeg ik genoeg van ,en heb dus het binnenwerk gesloopt om nu dienst te doen als prullebak.
En voor mijn deuropening hangt een berenhuid.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
[quote="Tijn"]
@RobinHood: _O_ *aanbidt het grote voorbeeld* maar mijn zeep is lekker neongroen [/quote]
Dat drijft bij ons in de Nieuwe Waterweg!
@RobinHood: _O_ *aanbidt het grote voorbeeld* maar mijn zeep is lekker neongroen [/quote]
Dat drijft bij ons in de Nieuwe Waterweg!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
En in beide gevallen komt het van de Unilever in Vlaardingen vrezikRobinhood schreef:Dat drijft bij ons in de Nieuwe Waterweg!Tijn schreef:
@RobinHood: _O_ *aanbidt het grote voorbeeld* maar mijn zeep is lekker neongroen
Toch nog even On-topic naar Florieke:
Had je verwacht dat het zo goed zou gaan op school? Of liever gezegd, wat was je grootste angst?
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Mijn grootste angs was dat de condecteur mijn ov kaart niet zou goed keuren.Janneke schreef:En in beide gevallen komt het van de Unilever in Vlaardingen vrezikRobinhood schreef:Dat drijft bij ons in de Nieuwe Waterweg!Tijn schreef:
@RobinHood: _O_ *aanbidt het grote voorbeeld* maar mijn zeep is lekker neongroen
Toch nog even On-topic naar Florieke:
Had je verwacht dat het zo goed zou gaan op school? Of liever gezegd, wat was je grootste angst?