Geslaagd

Algemeen

Moderator: Moderators

Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Geslaagd

Bericht door Tijn »

jaaaaa, ik werd gisteren om tien voor 6 gebeld, ik heel "normaal" opnemen met "wazaaaap" omdat ik dacht dat het een van mn vrienden was (ik zou pas tussen 6 en 7 gebeld moeten worden), blijkt dat het mn mentrix is met de boodschap dat alles goed is gegaan :D zelfs mn wiskunde was voldoende (5.8) en mn natuurkunde, waarvan ik dacht dat ik mazzel zou hebben als het een 5 zou zijn, is een 7.2, mn hoogste examencijfer :o
grote verassing was Nederlands, met een 4.8 waarbij ik geen idee heb hoe dat kan want ik kwam zelf op een 6 uit :-? anyways, vanochtend mn cijferlijst opgehaald, in recordtijd van hoogezand naar veendam gefietst om een krabbel van mn vader te halen en toen met wat vrienden wodka gaan zuipen :D
Dinsdag dus nederlands herexamen ( kan er nog makkelijk een eindcijfer 7 van maken), daarna nog 2 keer naar school en dan hoef ik nooit meer naar de middelbare te gaan :D *doet een maf dansje en zingt erg vrolijk*
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Gefeliciteerd!

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Tijn,

Gefeliciteerd, op naar het grote mensen leven :-)
Maar eh..., in mijn tijd was een vijf voor wiskunde nog onvoldoende. Hoe zit dat? ;-)

groetjes,

Monica
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

Hoi Tijn,

Van harte gefeliciteerd. Welke opleiding heb je nu afgerond op ik neem aan het Dr. Aletta Jacobscollege? (Ben ik zelf ook ooit begonnen. :wink: ) Ga je hierna naar een vervolgopleiding?


Groetjes,
Edith
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

monica: ik denk dat daar iets fout ging ofzo, maar dr hoort 5,8 te staan :P
Edith: inderdaad op het AJC, deed HAVO en ga CSMV doen aan de Hanze Hogeschool in Grunn 8)
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Heyyy,gefeliciteerd Tijn !!!!

Zuipuuuuuhhh
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

neeeeeee! shoppuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!! :P kheb slechts 3/4 fles wodka puur gehad en 2 biertjes :-? geen geestverruimende middelen ofzo, niet eens ergens een echt feest :O maar wel geshopt dus, want blijkbaar had ik nog geld =)
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ik gebruik ook geen drrrrruugssss die tijd heb ik gehad,maar shophu dat is nog steeds verslavend net als make up.Ik ben hooked aan make up!
Niemand die mij redden kan van de make up,..................
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

make-up is pas leuk om te doen tot je bezig gaat met mascara :o :cry: eng spul, doet iedere keer weer gemeen tegen mn ogen :(
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Er is mascara dat minder hard bijt in je ogen,dat zijn toch helaas de wat duurdere merken,dus gewoon blijven shoppen en op een dag kom je hele vriendelijke mascara tegen.
Ik kan niet echt zeggen welk merk beter is omdat iedereen anders reageert op een merk.Mischien dat er nog mensen zijn op dit forum die een specifiek merk durven aan te bevelen.
Maar als het dan toch bijt,..............muilkorven die hap!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Tijn,

Het is ook niet de bedoeling dat je de mascara in je ogen doet ;-)

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Tijn, gefelicicteerd dan maar. :)
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

En ook van mij van hart gefeliciflapstaart. Al plannen voor straks (werken, verder leren :D , whatever)

Even over mascara... die van maybelline "stinkt" !!! is echt niet lekker en gaat ook zo raar klonteren... Ben zelf erg blij met m'n rimmellondon endless length & lift en hun volume flash is ook wel ok.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

@Frederique: wat een tip joh, daar was ik nog niet zelf achtergekomen :roll:
@mireille: bedankt, en voor de plannen verwijs ik je graag door naar eerdere posts :D
@Florieke: mijn dank is groot =)

over die mascara verder, ik heb het nog maar 2 keer opgehad, ben niet echt van plan om het nu veel vaker te gaan dragen ofzo :p ik heb het over het algemeen niet zo op make-up, altijd weer zo'n geklooi :-?
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Tijn schreef:over die mascara verder, ik heb het nog maar 2 keer opgehad, ben niet echt van plan om het nu veel vaker te gaan dragen ofzo :p ik heb het over het algemeen niet zo op make-up, altijd weer zo'n geklooi :-?
Kwestie van ervaring. Als je niet oefent zal het inderdaad altijd een geklooi blijven de enkele keer dat je het doet.
Cyn.
Plaats reactie