Naar de "kapper" geweest

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Naar de "kapper" geweest

Bericht door Martiene »

Nou ja, niet helemaal waar. Heb een nieuwe pruik gekocht bij ROHEKO. (Zie adverteerders op deze site.)
Ik wil deze ervaring even met jullie delen.
Het was mijn bedoeling om een paar verschillende uit te proberen en zien hoe dat staat.

Een afspraak is zo gemaakt, dezelfde avond daar (in huis) geweest en we zijn netjes ontvangen.
Hij gaf me alle gelegenheid om te passen en gaf tips voor het kammen en natuurlijk wat goed zou staan en waarmee je gewoon over straat kan, enz enz.

Heb ook nog een paar hele hoge (lies) laaezen aangehad maar helaas kom mijn portemonee dat niet mee aan. Misschien een andere keer.

Ik vind het een prettig bedrijfje. Je wordt correct behandeld. Ook als je niet als vrouw wil komen is dat geen probleem.

Toppie. en ik ben erg blij met deze haartjes. Ik zal snel een fototjes maken.

Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Franscien
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: za okt 23, 2004 19:00
Locatie: Friesland

Bericht door Franscien »

Gefeliciteerd met je nieuwe 'haartjes' maar ik persoonlijk ga het liefst voor de puur natuur look.

Ik ben al een tijdje bezig om m'n haar te laten groeien wat opzich niet zo'n probleem is, maar dan moet er nog een damesmodel in geknipt worden. Dit geeft wel wat problemen, omdat je niet zomaar ieder model even kunt proberen. Op een kappersite wat modellen opgezocht en vervolgens er mee naar de kapper gegaan. Wel een beetje vreemd dat een man expleciet om een damesmodel vraagt en er dan ook nog een plaatje bij doet waar zijn voorkeur naart uitgaat :o , maar wat schets m'n verbazig: GEEN ENKEL PROBLEEM ze knippen wat jij wilt hoor :D .

Oke, het is nog niet helemaal wat ik er graag had willen hebben, maar naarmate het haar meer groeit en dus weer geknipt wordt komt het eindresutaat van zelf (hoop ik) :)
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Franscien

Dat doe je goed. Zo ben ik ook begonnen met mijn kapsel.
Het is wel niet zo vol als ik zou willen, maar het kan er nu best goed mee door.
Gewoon kwestie van volhouden.
Cyn.
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ja,dat haar zucht,...ik hou eigenlijk niet van pruiken,ze zijn warm en zitten niet echt lekker.Om die reden ga ik een beetje creatief met mijn haar om,maarrrrr er komen haventjes dus word ik wat geremd in mijn creativiteit.
Om die reden heb ik een tijdje terug mijn haar erg kort laten knippen met een hanekam,dan lijkt het net of het zo hoort.
Maar nu laat ik het weer groeien,wat mij opvalt is wanneer ik mijn haar ruig omhoog kamt dat ik visueel gezien een wat hoger voorhoofd krijg.Maar kam ik het strak achterover met Andrelon Shaper dan word visueel gezien mijn hoofd kleiner en lijkt het net of ik geen haventjes heb.
Wanneer het langer is dan doe ik weer een staartje in en klaar.

En ik heb er nog iets opgevonden,laatst heb ik zigeunerdoeken in verschillende kleuren gekocht zodat ik bij verschillende outfits een bijpassende kleur heb.Ze zijn op verschillende manieren om mijn hoofd te knopen,bv onder het haar door geeft weer een andere look dan om het haar heen,etc,etc.
En wat nog leuker is,......ze zijn maar 2.50 Euro per stuk.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Plaats reactie